Sisè

6A  6A  GC

Scratch Challenge: El projecte ha de basar-se en el repte plantejat per a aquesta edició: “Els invents que ajuden a les persones”.

Aquesta idea pot tenir diferents interpretacions:

  • il·lustrar un invent, o una millora d’un invent, que resolgui alguna necessitat de les persones.
  • fer una simulació del funcionament d’algun invent existent.
  • a partir d’un conte o d’una història, inventar un objecte màgic o una fórmula màgica que ajudi a resoldre el conte o a canviar-ne el final.
  • fer un joc de preguntes i respostes al voltant d’invents propers o de les dones inventores.

Sessió 3

Scratch 3.0 arriba el proper gener. Avuí el coneixerem: Un juego de aventuras

Sessió 2

Encetem Scratch Challenge: Objectius:

  • Introduir la programació
  • Fomentar el pensament computacional i l’assoliment de les competències digitals.
 

Comencem: el projecte

Què és l’Scratch? Descobrim el web de l’Scratch.

Creem un usuari per començar a treballar.

Presentem el projecte.

Sessió 1

Per conèixer-nos millor pots contestar aquestes preguntes?

Farem un cerca d’imatges i amb les que guardem un collage que afegirem a un document. El tema serà el músic que més m’agrada.

També votarem les nostres creacions en aquesta pàgina: link