![]() |
||
| 6A | 6A | GC |
Els invents ajuden a les persones: Scratch
Scratch Challenge: El projecte ha de basar-se en el repte plantejat per a aquesta edició: “Els invents que ajuden a les persones”.
Aquesta idea pot tenir diferents interpretacions:
- il·lustrar un invent, o una millora d’un invent, que resolgui alguna necessitat de les persones.
- fer una simulació del funcionament d’algun invent existent.
- a partir d’un conte o d’una història, inventar un objecte màgic o una fórmula màgica que ajudi a resoldre el conte o a canviar-ne el final.
- fer un joc de preguntes i respostes al voltant d’invents propers o de les dones inventores.
Sessió 4
Continuarem treballant amb Scratch
Sessió 3
Scratch 3.0 arriba el proper gener. Avuí el coneixerem: Un juego de aventuras
Sessió 2
Encetem Scratch Challenge: Objectius:
- Introduir la programació
- Fomentar el pensament computacional i l’assoliment de les competències digitals.
|
Comencem: el projecte |
Què és l’Scratch? Descobrim el web de l’Scratch.
Creem un usuari per començar a treballar. Presentem el projecte. |
|
Sessió 1
Per conèixer-nos millor pots contestar aquestes preguntes?
Farem un cerca d’imatges i amb les que guardem un collage que afegirem a un document. El tema serà el músic que més m’agrada.

També votarem les nostres creacions en aquesta pàgina: link

