Tercer Trimestre
Sessió 3
Avui farem un joc on utilitzarem aquests dos planols, mentalment!

Entrarem en el nostre espai i farem servir el correu i Hangouts.
Sessió 2
Quizz:
Crearem un Logotip:
Un cop creat entrarem en el nostre correu i el compartirem amb els alumnes de la classe
Sessió 1
Google Fotos: Una eina per ordenar les nostre fotos
- Maria: Àlbum
- Amin L.: Àlbum
- Marcos: Àlbum
- Irene: Àlbum
- Juan Ramon: Àlbum
- Ines: Àlbum
- Douae: Àlbum
- Xana: Àlbum
- Ivan: Àlbum
- Ot: Àlbum
- Adriana: Àlbum
- Sandra: Àlbum
- Aina: Àlbum
- Noelia: Àlbum:
- Nadia: Àlbum
- Sara: Àlbum
- Yassine: Àlbum
- Sergi: Àlbum
- Aya I: Àlbum
- Jaume: Àlbum
- Zamira: Àlbum
Projecte Scratch
Farem servir el nostre correu.
Recordarem com accedir al programa Scratch

Aquest curs treballarem amb Scratch per participar a l’Scratch Chalenge:
Comencem a treballar amb la idea de fer jocs: Spiner i Simon
ELS BLOCS A PROGRAMAR
QUÈ NECESSITES?
A banda de altres elements comuns de programació, necessitarem:
- Els 4 botons. Cada un d’ells reaccionarà tant al missatge enviat per la seqüència com a l’esdeveniment de ser premut per l’usuari.
- Una llista que serà la seqüència a repetir. Aquesta llista la anirem omplint amb elements a l’atzar (de 1 al 4) que representaran els botons a l’usuari ha de prémer. També haurem d’anar comprovant la llargada de la llista, per saber quan hem d’afegir nous elements.
- Una variable que ens faci d’índex, que indicarà amb quin element de la llista estem treballant en aquell moment.
- L’enviament de missatges té aquí un ús especial, ja que no enviem missatges fixes, si no l’element corresponent de la llista, indicat per l’índex.
Font: Crear jocs amb Scratch
Fem un PONG
El pong és un dels primers videojocs que és va crear. Es jugava en consoles que s’endollaven a les televisions, que aleshores encara eren en blanc i negre. Normalment es jugava contra un altre jugador.
Què necessites?
Per a la versió més bàsica del joc només necessitaràs dos personatges i un escenari. Treballarem amb tres tipus diferents de sensors:
- L’escenari on marcarem una línia que representa el terra.
- La pilota que s’anirà movent per l’escenari. Portarà un sensor per rebotar en tocar la pala (tocant Pala) i un altre donar el joc per acabar si toca el terra (tocant color).
- La pala portarà el moviment a esquerra i dreta, amb sensors de tecla premuda.
Per aprofundir:
Efectes gràfics dels personatges
Modificar personatges i paisatge, afegir personatges nous que no hi surten a la galeria.
Creem personatges i els fem parlar










