Full informatiu setembre 2015

COMENCEM UN NOU CURS ESCOLAR I US VOLEM DONAR LA NOSTRA BENVINGUDA, ESPECIALMENT A LES FAMÍLIES QUE PER PRIMERA VEGADA TENIU FILLS I FILLES A LA NOSTRA ESCOLA.
A CONTINUACIÓ US FEM ARRIBAR LES SEGÜENTS INFORMACIONS.

HORARI LECTIU:

Infantil: MATÍ: de 9:00 h. a 12:30 h. i TARDA: de 15:00 h. a 16:30 h.

Servei d’acollida gratuït de 12:30 a 13:00 h. i de 16:30 a 17 h. per a l’alumnat que tingui germans/es a Primària.

Primària: MATÍ: de 9:00 h. a 13:00 h. i TARDA: de 15:00 h. a 17:00 h.

L’AMPA organitza un servei d’acollida matinal de 7:45 h. a 9:00 h. per als associats i no associats.

CALENDARI ESCOLAR:

Dies de festa de lliure disposició:
– Dilluns, 2 de novembre de 2015.
– Dilluns, 7 de desembre de 2015.
– Divendres, 13 de maig de 2016.
– Dimarts, 17 de maig de 2016.

Festes locals:
– Dilluns, 8 de febrer de 2016.
– Dimarts, 9 de febrer de 2016.

ENTRADES I SORTIDES:
Cal ser sempre puntual.

ENTRADES:
Les portes de l’escola s’obren 3 minuts abans de les 9.00 h. i de les 15.00 h (a aquesta hora només s’obre la porta de la Rambla del Far).
L’alumnat d’educació infantil s’acompanya i es recull a l’aula.

SORTIDES:
Les portes s’obren 5 minuts abans de les 12.30 h., les 13.00 h., les 16.30 i les 17.00 h.
L’alumnat d’educació infantil, a les 12.30 i a les 16.30, s’ha de recollir per la porta de la Sínia de les Vaques.
La resta d’hores es farà la sortida per la porta de la Rambla del Far.
Aquelles famílies que vinguin a recollir els seus fills/es a les 16.30 h., es podran quedar a berenar al pati, sempre i quan es quedin al pati de parvulari. Recordeu que els alumnes de Primària fan classe fins les 17 h. i si no respecteu els espais podeu entorpir la feina dels mestres de Primària.

REUNIONS DE CLASSE I ENTREVISTES:

La col•laboració entre la família i l’escola és fonamental en el procés educatiu dels nens i de les nenes. És per aquest motiu que és molt important la vostra assistència a les reunions de curs que cada mestre/a tutor/a convocarà properament.

EQUIP DE MESTRES:

P-3 A: Vinyet P-3 B: Francisca
P-4 A: Trini P-4 B: Marta
P-5 A: Sara P-5 B: Eva.
Reforços parvulari: Vero, Rosa F., Gemma (TEI)

1r A: Cristian 1r B Montse Pujades
2n A: Montse Castillo 2n B Fina Bel
3r A: Ángeles 3r B: Dolors
4t A: Paqui 4t B : Anna
5è A: Mª Rosa 5è B: Maria
6è A: Àngels 6è B: Tais

Educació Física: Isabel i Ezequiel.
Atenció a la diversitat i reforços varis: Cristina Herrero, Laura Cavayé, Tais i Natàlia.
Llengua Anglesa: Àngels, Marina, Fina, Rosa Fo a Educació Infantil.
Música: Marta.
Religió: Mª José.
Ciències: Núria Alsina.
Vetlladora: Begoña Pons
Equip directiu: Xavier (director), Rosa C. (cap d’estudis) i Natàlia (secretària).

ADMINISTRACIÓ I SERVEIS:
Tècnica Educació Infantil: Gemma.
Administrativa: Eli.
Conserge: Vicenç

EDUCACIÓ INFANTIL:
Reunió P3 el 07 d’octubre a les 17 hores.
Reunió P4 el 30 de setembre a les 17 hores.
Reunió P5 el 06 d’octubre a les 17 hores.

CICLE INICIAL:
Reunió de 1r el 29 de setembre a les 17 hores.
Reunió de 2n el 8 d’octubre a les 17 hores.

CICLE MITJÀ:
Reunió de 3r el 30 de setembre a les 17:10h
Reunió de 4t el 23 de setembre a les 17:10h

CICLE SUPERIOR:
Reunió de 5è. Dijous dia 1 d’octubre a les 17:00h
Reunió de 6è. Dilluns dia 28 de setembre a les 17:00h

MÚSICA:

Benvolgudes famílies de l’Arjau,

Aquests dies escoltarem la cançó:
Rock & roll del grup català Els Catarres
d’estil pop-folk i d’altres cançons ben variades
dels grups Els Pets, Blaumut…que de ben segur
us faran començar el curs amb molta energia,
ganes d’aprendre moltes coses
i passar-nos-ho molt bé!!

Bon inici de curs a tots i totes!!!

REUNIÓ DE MENJADOR:
Dijous 17 de setembre a les 9,15h. i a les 15,45h. al menjador de l’escola.

TRANSPORT ESCOLAR:
Per a l’alumnat que viu lluny del nostre centre. Si hi esteu interessats cal que us adreceu al Consell Comarcal del Garraf, Plaça Beatriu de Claramunt 4-8.
Tel.: 93 810 0400.

ADMINISTRACIÓ DE MEDICAMENTS:
Cal seguir les instruccions del Departament d’Educació com hem fet en els darrers cursos: cal portar el medicament amb la recepta i signar l’autorització, ja que sinó no se li podrà subministrar el medicament. En cap cas l’alumnat no pot portar el medicament a l’aula, cal portar-lo al despatx de direcció.
Aquest curs la persona responsable en horari lectiu és la Natàlia.
Si el medicament s’ha de prendre en horari de menjador (de 13.00 h a 15.00 h) cal dirigir-se a les 9 del mati a la persona responsable d’aquest servei.

MOTXILLES:
Des de l’escola demanem que no tinguin rodes perquè a l’hora de pujar i baixar escales són un perill i poden causar accidents, a part, són una font de conflictes entre l’alumnat.

ROBA I OBJECTES PERDUTS:
Cal marcar sempre el material (carmanyoles, paraigües…) i la roba.
A consergeria tenim una caixa amb tot el que es va trobant sense nom.

CLAKI:
Igual que el curs passat, seguim amb la recollida d’oli vegetal usat. Per això teniu el CLAKI, que podeu portar a l’escola tots els dimarts, a les 9:00 h del matí. Cal portar-lo al vestíbul de direcció, abans d’entrar a les classes.
Recordeu que el CLAKI, ha d’estar completament ple. Quan el porteu, us en facilitarem un de buit.

RECOLLIDA DE PILES USADES:
Seguim amb la recollida de piles usades per tal d’evitar la contaminació ambiental. La recollida es fa al vestíbul de direcció, tots els dies en horari lectiu.

PAGAMENTS MATERIAL I ACTIVITATS:
Tots els pagaments que s’hagin de fer durant el curs (material, colònies, PAE…), s’hauran de fer en el següent número de compte de La Caixa
ES70 2100 3398 4922 0008 6067

ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES

BENVINGUDA ALS NOUS SOCIS
Des de l’AMPA de l’Escola volem donar la benvinguda a totes les famílies noves que han començat el curs a l’ARJAU. També donar les gràcies a totes els pares que heu col•laborat aquest estiu en la revisió de llibres i la preparació dels lots pel curs que comença. Un 87 % de les famílies de l’Escola s’han adherit al projecte de llibres socialitzats !

SERVEI D’ACOLLIDA MATINAL
L’AMPA de l’Arjau ofereix un servei d’ acollida de 7:45 a 9:00 per a tots aquells nens i nenes que siguin socis i no socis de L’AMPA. Us informem que el dia 14 de setembre començarà per a tots els cursos, excepte per a P3 que començarà després dels dies d’adaptació. Per més informació adreçar-vos a l’AMPA en horari de despatx o a traves del correu arjauampa@gmail.com

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
El proper 5 d’octubre iniciarem les activitats extraescolars. Aquest curs hi ha canvis importants. Degut a modificacions fiscals s’han hagut d’ajustar les quotes. Però gràcies als monitors que s’han adaptat a la nova situació podem mantenir uns preus molt competitius. Properament us farem reunió per informar-vos més detalladament i per tal de que coneixeu tots els monitors donat que hi ha noves incorporacions.
Us recordem que el pagament serà en efectiu al despatx de L’AMPA o mitjançant transferència al següent nº de compte ,especificant el nom del nen, curs i activitat a la que s’apunta : ES89 0081 1633 4400 0101 8107. (data límit 31 d’octubre). Tots aquell que desitgeu fer el pagament fraccionat es podrà fer en tres terminis ( octubre , gener i abril ) mitjançant càrrec bancari. En aquest cas us heu de posar en contacte amb l’AMPA per tal de facilitar les dades.
Per tal de poder atendre millor i, excepcionalment aquest mes de setembre, hem ampliat horaris d’atenció al despatx de l’AMPA. Així doncs els horaris seran:
L’horari habitual de l’AMPA :
DIMARTS I DIJOUS : 9 h a 10:30 h
DIMECRES 16 h a 17 h

LA SETMANA DEL 21 AL 25 DE SETEMBRE EL DESPATX DE L’AMPA ESTARÀ OBERT TOTS ELS MATINS DE 9 A 11 H I EL DIMECRES DE 16 A 17 HORES.

La data límit per les inscripcions serà el proper 30 de setembre. Si teniu qualsevol dubte sobre les activitats extraescolars, no dubteu en adreçar-vos per correu electrònic a arjauampa@gmail.com , indicant a l’assumpte la paraula Extraescolars.
A continuació us adjuntem fulls amb detall de les activitats que oferim amb horaris i preus.
Us animem a tots a participar i esperem que siguin de profit per als nostres fills!!

Consulteu els dies i hores al bloc de l’AMPA.

CORREU ELECTRÒNIC
AVÍS IMPORTANT: Us demanem a tots els pares i mares que no rebeu els correus de L’AMPA que ens faciliteu la vostra adreça de correu electrònic per a mantenir-vos degudament informats amb tots els avisos i novetats. Si us plau, envieu un mail a arjauampa@gmail.com i us afegirem a la llista de contactes. Moltes gràcies per la vostra col•laboració.

ATENCIÓ A LES FAMÍLIES
L’ horari de l’ AMPA és els dimarts i dijous de 9h a 10.30 h i els dimecres de 16h a 17 h. Si a alguna família no li va bé ens ho podeu fer saber i farem el possible per poder-nos trobar en un altre horari.
PER TAL DE PODER ATENDRE TOTES LES DEMANDES FETES PER LES FAMÍLIES, LA SETMANA DEL 21 AL 25 DE SETEMBRE L’AMPA OBRIRÀ TOTS ELS DIES DE 9 A 11 H I EL DIMECRES 24 TAMBÉ DE 16 H A 17 H.
Podeu posar-vos en contacte mitjançant el correu electrònic: arjauampa@gmail.com o bé utilitzant la bústia que es troba a l’entrada de l’escola. Us respondrem tan aviat com puguem.

Tots els preus són pels 8 mesos que duren les extraescolars d’octubre fins a maig inclòs i inclouen les actuacions de cada activitat que es fan durant la festa de final de curs i els partits de bàsquet de 5è-6è que es fan els dissabtes.
Els nens/nenes de 5è-6è que desitgin fer només un dia de bàsquet, que sigui amb o sense competició, si us plau comenteu-ho el dia de les inscripcions.
Els nens de 3er-4art que estiguin interessats en fer competicions de bàsquet , com els nens de 5è-6è, si us plau comenteu-ho el dia de les inscripcions.

Aquest article ha estat publicat en Full informatiu. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà