ANIVERSARI ARCADI!

I JA TENIM UN CARGOLET MÉS QUE HA FET 4 ANYS, L’ARCADI! MOLTES FELICITAAATS BONIC!
ENS HEM DIVERTIT MOLT BALLANT, CANTANT L’ANIVERSARI FELIÇ I MENJANT UN TROS DE COCA. MOLTES GRÀCIES ARCADI!

ANIVERSARIS!

AQUESTA SETMANA HEM CELEBRAT L’ANIVERSARI DE L’ERKIN I EN GENER. HEM BALLAT, HEM CANTAT L’ANIVERSARI FELIÇ I HEM MENJAT UN TROS DE PASTÍS! HA ESTAT GENIAL!
MOLTÍSSIMES FELICITATS BONICS!

Nova ronda de racons!

Famílies! Tornant de vacances hem iniciat nova ronda de racons! Teníem moltíssimes ganes! Hem introduït el racó de la tableta, pissarra digital i pintura!

– Biblioteca: els contes de la biblioteca de l’aula.
– Pissarra vileda: dibuixem lliurement a la pissarra.
– Joc simbòlic: racó de titelles.
– Matemàtiques: la balança.
– Llengua: el llibre de les lletres dels nostres noms.
– Grafisme: la botiga de vetes i fils.
– Plàstica: pintem amb aquarel.les.
– Pintura: pintem amb cavallet.
– Construccions: pius.
– Experimentació i observació: tableta.
– PDI: formes geomètriques.

NOVA RONDA DE RACONS!

FAMÍLIES! AQUESTA SETMANA HEM COMENÇAT NOVA RONDA DE RACONS! US EXPLIQUEM QUÈ HEM FET A CADA RACÓ.
– BIBLIOTECA: CONTES ESPECIALS PER RACONS.
– PISSARRA VILEDA: ESCRIVIM EL NOM DELS COMPANYS/ES.
– JOC SIMBÒLIC: RACÓ DE METGES.
– MATEMÀTIQUES: CADA PEIX A LA SEVA PEIXERA.
– LLENGUA: LA CASETA DELS SONS.
– GRAFISME: POMPONS I PINCES.
– PLÀSTICA: L’ARC DE SANT MARTÍ.
– CONSTRUCCIONS: CONSTRUCCIONS AMB PECES DE PUNXES.
– EXPERIMENTACIÓ: ULLERA DE LLARGA.

ANIVERSARIS!

AQUESTA SETMANA HEM ESTAT D’ANIVERSARIS! HEM CELEBRAT L’ANIVERSARI DE L’ALEJANDRO, LA GAL.LA I LA QIRAT!
TOTS TRES S’HAN FET MOLT I MOLT GRANS! I ÉS QUE JA TENEN 4 ANYS!
FELICITATS BONICS! ESPEREM QUE HÀGIU GAUDIT MOLT D’AQUEST DIA TANT I TANT ESPECIAL!

St Patrick’s Day!

FAMÍLIES! AQUÍ TENIU UN PETIT RECULL DE LES ACTIVITATS QUE VAM FER EL DE DE ST. PATRICK’S DAY. LES NENES I ELS NENS VAN GAUDIR MOLT!

JACKSON POLLOCK!

A LA CLASSE DELS CARGOLS ESTEM TREBALLANT EL SÚPER ARTISTA JACKSON POLLOCK! PER SABER QUI ERA I QUÈ FEIA VAM VEURE UN VÍDEO ON ENS EXPLICAVA LA SEVA HISTÒRIA.I SABEU QUÈ? JACKSON POLLOCK VA COMENÇAR DIBUIXANT OBJECTES, ALIMENTS… COM PER EXEMPLE LA FRUITA, PERÒ MOLTES VEGADES NO LI AGRADAVA COM QUEDAVEN ELS SEUS DIBUIXOS. UN DIA ES VA ENFADAR MOLT I MOLT, I VA LLENÇAR EL QUADRE A TERRA I AMB ELS PINZELLS VA COMENÇAR A ESQUITXAR PINTURA PER TOT ARREU. ESQUITXAVA I ESQUITXAVA PER TOTS ELS COSTATS GASTANT TOTES LES PINTURES! ES VA ADONAR QUE ELS SEUS QUADRES HAVIEN QUEDAT BEN COLORITS I BONICS. AIXÍ DONCS, DES D’ALESHORES, JACKSON POLLOCK UTILITZA AQUESTA TÈCNICA: “L’SPLASHING”QUE CONSISTEIX EN LLANÇAR PINTURA SOBRE LA TELA O DEIXAR-LA DEGOTAR AL SEU DAMUNT SENSE UTILITZAR DIBUIXOS NI ESBOSSOS.
I NOSALTRES, COM QUE SOM UNES XULES I UN XULOS, ENS CONVERTIM PER ESTONES EN PETITS JACKSONS POLLOCKS! MIREU, MIREU! HEM FET ESQUITXADES AMB PINZELLS, AMB XERINGUES, AMB BALETES… AIXÒ SI… ALGUNS COM LA CARLA, HEM QUEDAT BEN ESQUITXATS!

RACONS

– BIBLIOTECA: CONTES DE LA BIBLIOTECA.
– PISSARRA VILEDA: FEM TRAÇOS COPIANT MODEL.
– JOC SIMBÒLIC: CUINETA.
– MATEMÀTIQUES: ELS PERSONATGES DEL CIRC.
– LLENGUA: LA CASETA DELS SONS.
– GRAFISME: LA CASETA DE LES ABELLES.
– PLÀSTICA: COMPOSICIÓ AMB GOMETS.
– CONSTRUCCIONS: CONSTRUCCIONS AMB PECES LEGO.
– EXPERIMENTACIÓ: EXPERIMENTEM AMB LLENTIES I CRISPETES.

CADA VEGADA, ELS CARGOLETS, VAN ADQUIRINT MILLOR LA DINÀMICA DELS RACONS. ES NOTA MOLT QUE S’ESTAN FENT GRANS! MIREU, MIREU! MIREU COM GAUDEIXEN FENT RACONS! ELS I ENCANTEN! I PASSA L’ESTONA VOLANT!

MATEMÀTIQUES MANIPULATIVES!

SEGONS BARRET, J. I HERRERA,M., EL MATERIAL MANIPULATIU ÉS AQUELL QUE ES POT TOCAR I AMB EL QUAL ES POT INTERECTUAR. A L’ÀREA DE MATEMÀTIQUES AFAVOREIX L’ADQUISICIÓ DE L’APRENENTATGE DE LES MATEMÀTIQUES DE FORMA LÚDICA I DIVERTIDA, FENT QUE ES CONVERTEIXIN EN UNA CLASSE MOTIVANT PER L’ALUMNAT. AL MATEIX TEMPS, AFAVOREIX QUE L’APRENENTATGE SIGUI COOPERATIU I ELS ALUMNES S’ENRIQUEIXIN UNS AMB ELS ALTRES, MANTENINT AIXÍ UN MAJOR INTERÈS PER L’ÀREA.

AQUÍ TENIU UN PETIT RECULL DELS VOSTRES NENS/ES FENT MATEMÀTIQUES MANIPULATIVES.

RACONS!

Com ja sabeu, aquest segon trimestre hem començat a fer els racons i, la veritat, és que cada vegada ens hi sentim més còmodes i ens mostrem molt més autònoms! En aquesta ronda, com sempre, hem pogut escollir entre les propostes que hi ha:

-Racó de llengua: Confegir el nostre nom i el dels companys/es amb les lletres magnètiques.
-Racó de matemàtiques: Cerquem les parelles.
-Racó de Plàstica: Fem plastilina.
-Racó de Grafisme / motricitat fina: Treballem amb sorra.
-Racó d’experimentació / observació: observem amb lupes.
-Racó de Construccions: construccions .
-Racó de Joc simbòlic: juguem amb animals.
-Racó de Pissarra: Dibuixem lliurement
-Racó de Biblioteca: Gaudim de llibres nous
-Els racons de tablet i cavallet de pintura els engegarem més endavant…

Ja veureu que bé que s’ho passen i les diverses activitats que poden escollir, s’ho passen molt bé!!!