YIRUMA l’ànima del piano modern

Yiruma és un conegut pianista i compositor de Corea del Sud. Va néixer el 15 de febrer de 1978 a Seül, Corea. Està casat amb Són Hyeim qui va ocupar el tercer lloc en el concurso Miss Coreja 2000. Yiruma és ben conegut en tot el món, i els seus àlbums es venen en tot Àsia, així com els Estats Units i Europa. Algunes de les seves més famoses peces inclouen “Kiss the Rain“, “MaybeandRiver Flows in You“.

Va començar els seus estudis de piano a Corea als 5 anys i des de llavors va continuar estudiant fins a acabar la seva carrera a Anglaterra.

Primer amor (First Love) és el seu segon àlbum que va sortir a la venda el 1o de desembre de 2001. Compte amb 15 pistes. La quarta pista del album, “*River *Flows *In *You“, va ser considerada com “Bella’s Lullaby” en la pel·lícula Crepuscle (basada en el llibre de Stephenie Meyer), però al final, Carter *Burwell compon altra cançó, que es va convertir en “Bella’s Lullaby” i és la música que s’inclou en la banda sonora oficial de Crepuscle.

Aquí els deixo el video de la cançó *River *flows *in *you en la versió instrumental i cantada.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/rhN7SG-H-3k" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Crepusculo

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/72HsHfhxiUg" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/lmYHpZ-9ibg" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Quant a aandreu8

Professor de música de secundària de l'escola Sant Antoni Mª Claret de Cornellà de Llobregat i professor de Piano de l'escola municipal de música de Cornellà.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *