MEMÒRIA de les COMISSIONS 2019-22-21

Benvolgudes famílies.

L’AFA esta organitzada en comissions o grup  de treballs que vetllen per oferir bàsics per a l’escola, com ara el servei de menjador o les activitats extraescolars, i d’altres més lúdics, com Festes o Colònies, però iguament importants per crear comunitat.

Compartim amb vosaltres la Memòria de les Comissions de la junta 2019/20 i 2020/21. Ha estat un  període que ha estat marcat per la Pandèmia Covid i les limitacions que ha comportat a nivell d’accions i de presència a l’escola. No obstant des de l’AFA s’ha treballat per millorar el servei a les famílies socies en beneficis a tots l’alumnat. Destaquem;

• Menjador . Gestonat amb Scolarest. Millorar del menú, la vaixella y de la qualitat de l’aigua gràcies a l’adquisició d’una font. Manteniment  i reparació de maquinària.  Es millora la convivència del temps de migdia amb diferents accions i amb la incorporació d’una vetlladora subvencionada per l’Ajuntament de Castelldefels.
  • Acollida i permanència incialment gestionat per menjador i desprès per Diversport que garanteix el servei i li dóna un caire més lúdic.
  • Extraescolars (Diversports, Kids and Us, Paranoia Studio)
  • Llibres. Es canvia de proveedor a Comercial Girona per la seva practicitat en la gestió y l’entrega de la comanda, que passa de ser un dia concret a l’escola a ser directament a la classe de l’alumne/a.
  • Roba. Es segueix fent de pont amb Eugeni Sports, qui confecciona els xandalls esportius
  • Colònies. Organització de les colònies de 1er a 5è amb Eix Estels.
  • Festes.  Organització de Festes de Nadal, Carnaval o Fi de Curs. En algunes presèncialment, en altres a distància degut el protocol sanitari, però amb igual dedicació com amb l’elaboració de les fotos de Nadal.
  • Pati. Manteniment del mobiliari d’infantil. Creació d’una preciosa biblioteca mòbil que esperem que pugui fer la seva funció aviat, si les mesures ho permeten.
  • Exteriors. Vetlla per la seguretat vial de l’entorn, amb la petició d’un 2on agent cívic per l’entrada d’infantil o la rectificació del carril bici, com de l’entron.
  • Comunicació. Ha donat suport tècnic a les reunios i assamblees que han estat principalment telemàtiques.

Segur que tens algun talent que compartir amb nosaltres. Si vols col.laborar en alguna comissió, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres a afa@escolaguinovart.cat o en el formulari TOTS SOM AFA 2021-22. Segur que tens idees  que poden aportar molt a l’Associació i així enriquir la relació entre la familia i l’escola; essencial per a la educació dels nostres fills i filles.