Daily Archives: 24 març 2009

Mubasher Ali

La meva ciutat és Islamabad i esta al Pakistan. Quan jo era petit vivia allà. Allà  havien moltes coses: escoles, carrers i instituts… Fa molts anys havien guerres. La meva ciutat hi ha molt de soroll de cotxes i d’autobusos. També hi ha una Mesquita que jo anava sempre i també hi anava a jugar a bales , fislamabad.jpgutbol i kritcet… era molislamabad460.jpgt feliç. La meva ciutat és la millor.