La meva ciutat és Islamabad i esta al Pakistan. Quan jo era petit vivia allà. Allà havien moltes coses: escoles, carrers i instituts… Fa molts anys havien guerres. La meva ciutat hi ha molt de soroll de cotxes i d’autobusos. També hi ha una Mesquita que jo anava sempre i també hi anava a jugar a bales , f
utbol i kritcet… era mol
t feliç. La meva ciutat és la millor.
Mubasher Ali
Leave a reply