Daily Archives: 17 març 2009

Soulaimane

La meva ciutat es diu Tànger i esta al Marroc. Hi vaig viure fins els 14 anys. Es una ciutat molt gran, esta al costat del mar i te un port també molt gran. Anava molt a la platja, m’agradava molt banyar-me i hi jugava a futbol amb els meus amics (Zakariae, Bilal, Omar, Yassin). També m’ agradava anar a un bosc que hi ha molt a prop portàvem menjar i ens hi estàvem tot el dia.

L`escola de Tanger no m`agradava gaire per que els professors eren molt durs. El que mes m’agradava de tot era anar a la medina amb la meva mare i el meu germà. La medina es com una rambla on pots passejar i també comprar de tot.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/oJUT_ONqwTs" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Dembo

Quan era petit vivia a Banjul que esta a Gàmbia (Àfrica). El mar de Banjul es diu oceà Atlàntic i es una ciutat petita però hi ha molta gent i molts cotxes la gent roba als altres i has de vigilar molt. L’ escola que anava jo era molt gran havia moltes oficines i moltes classes i també una mesquita m´ agrada viure a Banjul i a Mataró també.

180px-banjul-mesquita.jpg 180px-gambia_banjul_arch22.JPG