Daily Archives: 12 març 2009

yousra el khatib

El Marroc es un país turístic i molt bonic, hi ha moltes ciutats molt boniques,és un dels millors països dels mon des del meu punt de vista. La meva ciutat és Ksar Kiber, encara que es petita és molt bonica. Vaig néixer en aquesta ciutat i hi vaig viure fins els 14 anys. De la meva ciutat m’agraden els espais públics, els parcs ,la cultura de la ciutat .Enyoro la ciutat ,la natura,la gent i les coses tan boniques que hi ha. I el mes bonic de la ciutat es la gent que es respecta i s’estima.ksar-kebir.jpgyousra.jpg

Zineb

Em dic Zineb, tinc15 anys i sóc de Tànger, una ciutat del Marroc.El seu centre es molt maco perquè hi ha molt carrers, boscos, bancs i hospitals molt grans, hi ha una plaça molt gran, teatres, cinemes i unes mesquites molt grans. Recordo que al centre hi ha un escola és diu Atelas està a la plaça touro.Em van sorprendre molt els mercats i les botigues. M’agraden els carrerons plens de roba, (gel·labes i caftans).El diumenge i el dijous és el dia de mercat als carrers del voltant del soc i hi ha nens que venen trossets de pastís de blat de moro, és boníssim.Diu la mare que aquest estiu tornarem a Tànger. El primer que farem serà anar a comprar naana menta per al te al soc i prendrem un te amb tota la família.

qui_sommes_nous_tanger.jpgtanger-tiniebla14.jpg

xiao lin

La meva terra natal és Xina i Qingdao és la meva ciutat , una ciutat costanera molt bonica i molt gran. Esta a prop de l’oceà pacífic, i està envoltada de muntanyes tot és molt bonic. La cervesa de Qingdao es molt cèlebre a la Xina i a tot el mon. També hi ha marisc molt fresc i molt bo, m’agrada molt Qingdao!!!xiolint