La meva ciutat és Islamabad i esta al Pakistan. Quan jo era petit vivia allà. Allà havien moltes coses: escoles, carrers i instituts… Fa molts anys havien guerres. La meva ciutat hi ha molt de soroll de cotxes i d’autobusos. També hi ha una Mesquita que jo anava sempre i també hi anava a jugar a bales , f
utbol i kritcet… era mol
t feliç. La meva ciutat és la millor.
Category Archives: les nostres ciutats
Mudasser Ali
La meva ciutat Jhelum esta al Pakistan. La meva ciutat és gran i hi viu molta gent, hi ha molt soroll, molts carrers, mesquites, hospitals i tracs. Els tracs són camions grans i alts, són de color diferent. Al centre hi ha una plaça gran i un carrer on sempre hi passeja gent i miren una font molt maca. A la meva ciutat s’hi parlen quatre llengües: l’anglès, urdú, panjabi i àrab. Quan jo estava al meu país jo feia diverses coses com sortir amb els amics, fer esports, anar a escola, etc… M’agrada anar a escola a estudiar. Ara visc a Mataró.

Bouchra
La meva ciutat és diu Emzouren i esta al Marroc. Es una ciutat gran que hi viu molta gent. S`hi parla rifi i àrab . Emzouren es molt maca perquè hi ha molts carrers, boscos i mesquites . Hi ha cinemes i vegades hi anava amb les meves germanes.


Soulaimane
La meva ciutat es diu Tànger i esta al Marroc. Hi vaig viure fins els 14 anys. Es una ciutat molt gran, esta al costat del mar i te un port també molt gran. Anava molt a la platja, m’agradava molt banyar-me i hi jugava a futbol amb els meus amics (Zakariae, Bilal, Omar, Yassin). També m’ agradava anar a un bosc que hi ha molt a prop portàvem menjar i ens hi estàvem tot el dia.
L`escola de Tanger no m`agradava gaire per que els professors eren molt durs. El que mes m’agradava de tot era anar a la medina amb la meva mare i el meu germà. La medina es com una rambla on pots passejar i també comprar de tot.
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/oJUT_ONqwTs" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Dembo
Quan era petit vivia a Banjul que esta a Gàmbia (Àfrica). El mar de Banjul es diu oceà Atlàntic i es una ciutat petita però hi ha molta gent i molts cotxes la gent roba als altres i has de vigilar molt. L’ escola que anava jo era molt gran havia moltes oficines i moltes classes i també una mesquita m´ agrada viure a Banjul i a Mataró també.
yousra el khatib
El Marroc es un país turístic i molt bonic, hi ha moltes ciutats molt boniques,és un dels millors països dels mon des del meu punt de vista. La meva ciutat és Ksar Kiber, encara que es petita és molt bonica. Vaig néixer en aquesta ciutat i hi vaig viure fins els 14 anys. De la meva ciutat m’agraden els espais públics, els parcs ,la cultura de la ciutat .Enyoro la ciutat ,la natura,la gent i les coses tan boniques que hi ha. I el mes bonic de la ciutat es la gent que es respecta i s’estima.

Zineb
Em dic Zineb, tinc15 anys i sóc de Tànger, una ciutat del Marroc.El seu centre es molt maco perquè hi ha molt carrers, boscos, bancs i hospitals molt grans, hi ha una plaça molt gran, teatres, cinemes i unes mesquites molt grans. Recordo que al centre hi ha un escola és diu Atelas està a la plaça touro.Em van sorprendre molt els mercats i les botigues. M’agraden els carrerons plens de roba, (gel·labes i caftans).El diumenge i el dijous és el dia de mercat als carrers del voltant del soc i hi ha nens que venen trossets de pastís de blat de moro, és boníssim.Diu la mare que aquest estiu tornarem a Tànger. El primer que farem serà anar a comprar naana menta per al te al soc i prendrem un te amb tota la família.


xiao lin
La meva terra natal és Xina i Qingdao és la meva ciutat , una ciutat costanera molt bonica i molt gran. Esta a prop de l’oceà pacífic, i està envoltada de muntanyes tot és molt bonic. La cervesa de Qingdao es molt cèlebre a la Xina i a tot el mon. També hi ha marisc molt fresc i molt bo, m’agrada molt Qingdao!!!

Yousra
La meva ciutat és Kesar el Keber esta situada al nord del meu país, Marroc . La meva ciutat és molt lletja per què hi ha molt soroll de la gent i molts cotxes .També hi ha una mesquita molt gran i moltes botigues on jo anava sempre a comprar, Al centre hi ha un parc gran on hi juguen els nens petits. El meu institut de kesar el keber es molt gran hi ha el pati,una mesquita, la casa del director i un parc ple de flors, m`agradava molt anar-hi. 
