Daily Archives: 20 març 2009

Mudasser Ali

La meva ciutat Jhelum esta al Pakistan. La meva ciutat és gran i hi viu molta gent, hi ha molt soroll, molts carrers, mesquites, hospitals i tracs. Els tracs són camions grans i alts, són de color diferent. Al centre hi ha una plaça gran i un carrer on sempre hi passeja gent i miren una font molt maca. A la meva ciutat s’hi parlen quatre llengües: l’anglès, urdú, panjabi i àrab. Quan jo estava al meu país jo feia diverses coses com sortir amb els amics, fer esports, anar a escola, etc… M’agrada anar a escola a estudiar. Ara visc a Mataró.mosque_in_jhelum_cantonment_pakistan.jpg02-jhelum.jpg

Bouchra

La meva ciutat és diu Emzouren i esta al Marroc. Es una ciutat gran que hi viu molta gent. S`hi parla rifi i àrab . Emzouren es molt maca perquè hi ha molts carrers, boscos i mesquites . Hi ha cinemes i vegades hi anava amb les meves germanes.

nueva-imagen.pngnueva-imagen-1.png