La meva ciutat Jhelum esta al Pakistan. La meva ciutat és gran i hi viu molta gent, hi ha molt soroll, molts carrers, mesquites, hospitals i tracs. Els tracs són camions grans i alts, són de color diferent. Al centre hi ha una plaça gran i un carrer on sempre hi passeja gent i miren una font molt maca. A la meva ciutat s’hi parlen quatre llengües: l’anglès, urdú, panjabi i àrab. Quan jo estava al meu país jo feia diverses coses com sortir amb els amics, fer esports, anar a escola, etc… M’agrada anar a escola a estudiar. Ara visc a Mataró.

Mudasser Ali
Leave a reply

