El projecte GOTAGOTHAM a l’escola.

Gotagotham és un programa gratuit i educatiu d’Agbar Aigua, un conjunt d’empresas del Grup Agbar dedicades a la gestió integral de l’aigua. Gotagotham vol apropar els escolars els cicles natural i urbà de l’aigua així com fomentar una actitud positiva vers el medi ambient amb una metodología basada en la participació i la interactividat dels alumnes. El programa está pensat com un  element de recolçamenet pels professors d’Educació Primària.

Aquest dijous 12 de març els alumnes de 3è  de C.Mitjà participaran al programa realitzant una activitat lúdica i educativa a l’escola.  Els nens i nenes viatjaran a un món imaginari que s’anomena Gotagotham. Si tú també el vols conèixer pots entrar a la web : http://www.gotagotham.es/. Podràs conèixer a Nemo, Núvol, Llac i Une i veure un petit vídeo del taller.

Els proper dijous 31 de març  faran el taller els nens i nenes de 4rt.