Benvinguda al bloc

agenda21.jpg

Aquest és el bloc de l’AGENDA 21 del col.legi PARE ENRIC D’OSSÓ.

El seu objectiu bàsic és ser una xarxa que faciliti la comunicació i informació en temes directament relacionats amb l’A21 entre tots els  que formen part de la Comunitat Educativa de l’escola : alumnes, mestres, professors, mares, pares, personal no docent…, tots i totes els que treballem per fer del nostre centre educatiu un lloc cada vegada més sostenible.

Donarem divulgació a totes les accions i activitats que desde l’Àrea de Medi Ambient de la nostra ciutat es proposen.

Aquest bloc sempre estarà  obert a les vostres propostes.

Us donem la benvinguda amb un power point realitzat per una parella d’alumnes de Cicle Superior en un dels tallers que es van organitzar durant la Setmana Cultural al curs 2007-08. El vam compartir amb la resta d’escoles compromeses amb l’A21 de l’Hospitalet  a l’Acte de Cloenda que va tenir lloc al juny

[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/V3Xb7R--xvw" width="425" height="350" wmode="transparent" /]