L’inflable per RECICLAR SALTANT!

El dilluns 26 i el dimL’inflable per reciclar saltantarts 27 de gener tindrem a l’escola aquest inflable que proporciona l’Agencia de Residus de Catalunya. Aquest infable gegant  ajudarà al nostres alumnes de Educació Infantil i E. Primària  a recordar els conceptes bàsic de recollida selectiva que han estat treballant a classe d’una forma lúdica i divertida. L’inflable de la recollida selectiva és un gran espai de lloc que funciona com a recurs lúdic i alhora educatiu.

Volem donar des de aquí les gràcies als alumnes, pares, mares i mestres que col.laboraran per fer el muntatge i el desmuntatge.

El dia 27 de gener celebrem el dia de Sant Enric d’Ossó, de ben segur que si ell estigués ara en aquest món treballaria activament per fer una Terra més sostenible.