ESTRELLA TOTS ELS DE LA CLASSE ESPEREM QUE ET MILLORIS
T’ESTIMEM MOLT TOTS!!!!!!!!!
A LA CLASSE A VINGUT UNA PROFESSORA QUE ES DIU VANESSA ES MOLT JOVE!!!!!
ESTRELLA MILLORAT!!!! PETONS DE TOTA LA CLASSE
VICTORIA SAVCHAK
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.
estrella espero ke et recuperis molt aviat
i esperem veuret molt contenta amb nosaltres pero costara
perque es que diguem ke no ens portem molt be. recuperat!!!!!!!!!!
Ok… heu d’agafar forces per acabar el curs!!! Ens veiem!