SALUTACIÓ

Un any més ens trobem davant les portes de l’Escola d’Estiu de La Noguera, aquest cop amb ganes de donar resposta als dubtes i interrogants que suposa el desplegament definitiu de la nova Llei d’Educació de Catalunya (LEC). Que cal posar esforços i convicció per tal de construir plegats el dia a dia de l’educació és un fet evident. Per això ens calen eines i recursos vàlids que ajudin a millorar la nostra tasca educativa i que facin de l’escola un espai plaent d’ensenyament i d’aprenentatge per al nostre alumnat i, en general, per a tota la comunitat educativa. I la formació, en aquest sentit, és i ha de continuar essent un d’aquests elements imprescindibles per a la renovació pedagògica, per a l’actualització de processos i tècniques que duguin els/les professionals de l’educació a la reflexió de la seva pràctica, a l’autoavaluació del seu mestratge.

A l’escola d’avui no hi cap tot allò de l’escola d’ahir; molt sovint, ens cal passar l’escombra per desembrossar-la d’apaties i de vells mètodes enteranyinats al racó de l’aula. En canvi, sí que hi cap tothom; entre tots i totes, hem de ser capaços d’anar-la reelaborant amb voluntat ferma i saviesa. Aquesta és l’escola que ara podem anhelar i per la qual podem apostar. Des de la Junta del Grup de Mestres de La Noguera, us convidem a embarcar-vos en aquest vaixell i a navegar pels oceans intrèpids de l’educació.

I ja per acabar, dir-vos que l’any vinent estarem de festa. Celebrarem els 25 anys de l’Escola d’Estiu de La Noguera. Entre tots i totes la farem grossa!

De moment, molt bona escola d’estiu, que la crisi i les retallades no afectin massa la salut educativa de l’escola i que les vacances ens aportin nous aires d’entusiasme i d’il·lusió!

Junta del Grup de Mestres de la Noguera

2

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *