Menú Febrer 2015

Avís per ventades

Benvolgudes famílies:

Com debeu haver escoltat, estem en alerta per forts vents. Per aquest motiu demà divendres suspenem els patis i la visita a la Fira de la Candelera. A continuació us exposem l’avís rebut per part del Departament d’Ensenyament.

Hem rebut instruccions del CECAT en relació amb la previsió meteorològica prevista per a les pròximes hores, fortes ventades, i cal aplicar unes mesures específiques per minimitzar els efectes que se’n puguin derivar.

Us informem que heu de tenir en condicions d’ús els espais de confinament que habitualment estiguin previstos per eventualitats d’aquest tipus.

Us recordem també la necessitat de suspendre totes les activitats de l’alumnat la realització de les quals estigui prevista a l’aire lliure, incloses les extraescolars.

Finalment, us demanem que tranquil·litzeu els pares que demanin informació sobre la situació dient-los-hi que segueixin en tot moment les vostres instruccions i sobretot, i per la seva seguretat, que evitin desplaçaments innecessaris.

Portes Obertes curs 15/16

El proper dimecres 4 de març de 2015, realitzarem la Jornada de Portes Obertes per aquelles famílies que enguany han de matricular als seus fills/es a P3.

L’horari serà: 9.15h i a les 18.00h.

A la tarda hi haurà servei d’Acollida.

No hi falteu, us hi esperem!!!

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Envia un comentari

Vídeo Concert d’Hivern 2014 Línia A

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , | Envia un comentari

Vídeo Concert d’Hivern 2014, Línia B

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , | Envia un comentari

Menú Gener 2015

Publicat dins de General | Envia un comentari

La Tira 7

Revista7

Concert línia A, 2014

Benvolgudes famílies:

Us deixem més fotografies, en aquest cas realitzades per un pare de 5è que es va oferir. Moltes gràcies. Esperem de tot cor que hàgiu gaudit de l’Espectacle que des del centre vam preparar, amb la il·lusió dels infants, amb la implicació i complicitat de l’equip docent i no docent, i amb la vostra col·laboració.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Envia un comentari

Concert 2014, Línia A

Aquí teniu les fotografies del concert del divendres que els vostres fills/es ens van oferir. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Envia un comentari

Assaig línia A, Concert 2014

Estimades famílies, us deixem les fotografies de l’assaig del concert d’hivern dels grups A de l’Escola. Ha anat perfecte. Gaudiut-ne!

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Envia un comentari