Menú Octubre

Octubre by Anonymous oAFYYn37 on Scribd

Centenari Roal Dalh

Enguany el tema central d’escola gira entorn de la figura i l’obra de l’autor Roal Dalh. Justament avui, es celebra el Centenari del seu naixement. Per aquest motiu, us deixem un link on podeu ampliar la informació. Per accedir-hi, només cal clicar la imatge.

logo-centenari-2

1r dia del curs 16/17

Avui hem tornat a obrir les portes de l’Escola. Amb molta il·lusió, l’equip de mestres, estàvem esperant l’arribada dels nens i les nenes. Hem fet la benvinguda dels nous companys/es, de mestres noves, retrobar les d’altres cursos… en fi, s’ha obert el nou curs acadèmic. Desitgem que sigui molt i molt profitós!!!

Menú Setembre 2016

Setembre 2016 by Anonymous oAFYYn37 on Scribd

Motxilles

Ara és el moment en el que moltes famílies realitzen una despesa molt important en material escolar. En aquesta infografia podreu trobar consells per comprar la motxilla als vostres fills/es i per saber quina és la manera òptima de portar-la.

Material adaptat de l’anglès publicat per Akron Children Hospital

Llençat, alumnes 6è

Molt bon estiu!!

La Tira 12

La Tira

Sopar fi de curs

El passat dissabte 18  de juny, vam poder gaudir d’un gran Comiat de final de curs. Després d’estar patint tota la tarda, veient com els núvols ennegrien el cel, bufava el vent, plovia a bots i barrals, fins i tot pedra… els pares i mares de 6è, ràpids i àgils van preparar tot el necessari per poder realitzar, tal i com ens mereixíem, la festa final.

Primer vam acomiadar als nostres alumnes de 6è, desitjant-los de nou, que volin i busquin els seus somnis.

Posteriorment, vam acomiadar aquelles famílies, que després d’anys de compartir l’educació dels seus fills/es, deixen el centre. D’altres encara seguirem caminant junts, amb els més menuts de la casa.

Després del sopar, el tradicional ball del fanalet, enguany amb sorpresa incorporada per moure l’esquelet amb un altre ritme, va donar pas a la coreografia preparada pels mateixos alumnes i fou el pas previ al ball final.

Moltíssimes gràcies a totes les persones que heu fet possible la FESTA!!!

APP!!!

Publicat dins de General | Etiquetat com a | 1 comentari