Menú Novembre 2014

Octubre 2014

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Envia un comentari

Extraescolars: voleibol i handbol

Us informem que les activitats extraescolars de voleibol i handbol també és duran a
terme.
- Voleibol (dilluns – inici 6 d’octubre)
- Handbol (divendres – inici 26 de setembre)
Durant tota aquesta setmana serà de portes obertes per a provar, per a fer noves
inscripcions les butlletes estaran a consergeria.

Salutacions

AMPA JM Madorell

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Envia un comentari

Visita de l’Alcalde i el Regidor d’Educació

El dilluns 15 de setembre al matí, vam rebre la visita del sr. Joan R. Casals, Alcalde de la Vila i del sr. Xavi Paz, regidor d’educació de l’Ajuntament.

Van fer una visita a les instal·lacions i també van poder veure les millores que l’Ajuntament havia realitzat en el centre. Així mateix, fou el moment per parlar de les noves necessitats de l’Escola.

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Envia un comentari

Menú Setembre 2014

Inici de curs 2014

Benvolgudes famílies:

Avui encetem un nou curs ple d’il·lusió i ganes d’avançar amb els vostres fills. A la pestanya del curs 14/15, hem penjat la circular amb les dates de les reunions.

Com haureu vist, el tema del CINEMA, farà d’eix vertebrador del curs, per això demanem la vostra col·laboració per decorar l’Escola.

Com diu la frase: El cinema és l’art que possibilita fer realitat els nostres somnis.

Equip de Mestres.

Sopar final de curs 2014

Estimades famílies,

El passat dissabte 14 de juny, vam celebrar el Sopar de Final de Curs. Més de 400 persones ens vàrem trobar per compartir un sopar, per cert, estava boníssim. Després vam començar a acomiadar d’un en un, els alumnes que finalitzaven els estudis a l’Escola.

D’altra banda, també vam acomiadar les 9 famílies que deixen el centre, després d’anys compartits. Ens alegrem de poder-los acomiadar, tot i que també ens sap greu dir adéu als nostres alumnes i famílies, però forma part de l’evolució natural.

Moltes gràcies per haver compartit aquests moments.

Ball d’alumnes de 6è

A continuació us posem el vídeo del ball que van oferir-nos els i les alumnes de 6è durant el Sopar de Final de curs.

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Envia un comentari

La Tira 6