Jubilació Chelo

Chelo Jubilació by Escola Madorell on Scribd

Avui, després de molts anys de dedicació a l’Escola, es jubila. Amb il·lusió, empenta i dedicació, hem tingut l’oportunitat de gaudir de la seva trajectòria professional. Moltes gràcies per tot.

Gaudeix de la nova etapa.

Menú Desembre

Desembre by Anonymous oAFYYn37 on Scribd

Eleccions Consell Escolar

Ahir es van celebrar les Eleccions al Consell Escolar, del sector pares i mares del centre.

La participació va ser d’un 16’24% del cens electoral.

El resultat final fou:
Ma Fernanda Souza 50 vots.
Raquel Marchán 46 vots.
Marta Ferrer 45 vots.
Tina Domínguez 44 vots.

Moltes gràcies per a la vostra participació.

Candidates Consell Escolar

Consell Escolar 2016 by Escola Madorell on Scribd

Per molts anys, Josep Maria

El 7 de novembre de 1923 neix Josep Maria Madorell a Molins de Rei. Avui, per tant hauria fet 93 anys. Amb motiu d’aquesta celebració, la web Catorze 14 ha recordat l’il·lustrador amb aquest interessant article, on trobareu una selecció de les contraportades de la revista Cavall Fort i seguir les aventures d’en Jep i en Fidel.

Publicat dins de Esdeveniments | Deixa un comentari

Menú Novembre

Novembre by Anonymous oAFYYn37 on Scribd

Nova estructura al pati

Famílies,

L’Ajuntament de Molins de Rei i l’AMPA de l’Escola, des de fa temps, estan treballant conjuntament per fer més amables els patis del centre. Fa uns mesos van plantar nou arbrat, posar un tendal i pintar les ratlles de la pista. Ara ha estat el torn de col·locar una estructura de Primària. Moltes gràcies a tots per millorar les instal·lacions.

Inauguració Lluís de Requesens

Avui al matí, en representació Institucional, hem anat a la celebració d’inauguració de l’Institut Lluís de Requesens. Allà hem pogut escolat el discurs del molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont; del Il·lustríssim Alcalde de la Vila, Joan Ramon Casals; i de la Directora de l’Institut, Francina González.

Posteriorment, hem pogut parlar amb la Consellera d’Educació, Meritxell Andreu; amb la Directora dels Serveis Territorials del Baix LLobregat, Núria Vallduriola; amb el Regidor d’Educació de l’Ajuntament de Molins, Xavi Paz.

Des de l’Escola volem felicitar a tota la Comunitat Educativa del Lluís de Requesens per la nova instal·lació reclamada tants anys.

imgp006820161027_114445

Reconeixement biblioteca

Benvolgudes famílies, us comuniquem fem partíceps d’un petit reconeixement que avui ens hem assabentat:

Benvolguts,

Em plau tornar a enviar-vos, annex a aquest correu, el logotip digital de pertinença al Directori de blogs i webs de biblioteques escolars corresponent al curs actual 2016-2017 per tal que l’actualitzeu.

Aquest distintiu indica que el vostre espai virtual de biblioteca compleix els criteris de qualitat informativa pel que fa al contingut, al respecte en el tractament de la informació i a l’actualització, imprescindibles per pertànyer al Directori.

La difusió del logotip vol contribuir a:

· Reforçar la xarxa a través de la creació d’un vincle d’anada i tornada amb el Programa de biblioteques.

· Posar en valor que el vostre blog compleix els requisits fixats pel Programa.

Confiant que aquesta iniciativa sigui del vostre grat, us demano que feu arribar aquest correu als membres de la Comissió de biblioteca i molt particularment a la persona que la coordina.

Cordialment,

segell_directoriblogs_transparent_300x314