Horaris extraescolars

Horaris Extraescolars 14/15

Comiat Pepa

Us comuniquem que a partir de dilluns 24 de novembre, la classe de Primer A tindrà un nou tutor, el Josep A. Ruíz.

La Pepa Albert després de més de 40 anys de docència es jubila i dóna pas a noves generacions de mestres.

Volem agrair-li, de tot cor, la seva dedicació a la nostra escola i el seu saber fer com a professional de l’ensenyament.

Li desitgem molta sort en la nova etapa que comença.

Pepa

Cordialment,
L’Equip Directiu

Comiat Pepa

Ja han passat uns 27 anys que vaig incorporar-me com a mestra a l’escola Ferran Agulló, avui anomenada Escola Josep Maria Madorell.

Aquí he viscut moltes hores de la meva vida, sempre acompanyada per totes les persones de la nostra petita-gran comunitat educativa: les companyes i companys de claustre, de menjador, de neteja, conserges, secretària, alumnes (raó de ser de tots nosaltres), mares, pares, Ampes…,

Per educar un infant es necessita tota la tribu.

La vida segueix un curs ben precís, ple d’etapes, i anem fent camí i el que està acostumat a viatjar, sap bé que sempre es necessari partir algun dia.

Jo ja em trobo en aquesta etapa del viatge… divendres 21 és el meu darrer dia a l’escola, em jubilo.

M’ha agradat molt conviure amb vosaltres tots aquests anys.

M’acomiado de tots vosaltres i m’emporto, sobretot, el que anomena el professor Aranguren

la memoria del corazón: capaz de recordar los afectos y sentimientos de tu vida, el recuerdo del corazón es mucho más importante ...”.

Una forta i sincera abraçada

Pepa (actualment tutora de 1r A)

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Envia un comentari

Eleccions Consell Escolar 2014

Consell Escolar 2014

Publicat dins de General | Envia un comentari

Menú Novembre 2014

Novembre 2014

Posa t la gorra 2014

Posa't La Gorra 2014

Menú octubre

Octubre 2014

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Envia un comentari

Extraescolars: voleibol i handbol

Us informem que les activitats extraescolars de voleibol i handbol també és duran a
terme.
- Voleibol (dilluns – inici 6 d’octubre)
- Handbol (divendres – inici 26 de setembre)
Durant tota aquesta setmana serà de portes obertes per a provar, per a fer noves
inscripcions les butlletes estaran a consergeria.

Salutacions

AMPA JM Madorell

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Envia un comentari

Visita de l’Alcalde i el Regidor d’Educació

El dilluns 15 de setembre al matí, vam rebre la visita del sr. Joan R. Casals, Alcalde de la Vila i del sr. Xavi Paz, regidor d’educació de l’Ajuntament.

Van fer una visita a les instal·lacions i també van poder veure les millores que l’Ajuntament havia realitzat en el centre. Així mateix, fou el moment per parlar de les noves necessitats de l’Escola.

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Envia un comentari

Menú Setembre 2014