Menú Setembre 2014

Inici de curs 2014

Benvolgudes famílies:

Avui encetem un nou curs ple d’il·lusió i ganes d’avançar amb els vostres fills. A la pestanya del curs 14/15, hem penjat la circular amb les dates de les reunions.

Com haureu vist, el tema del CINEMA, farà d’eix vertebrador del curs, per això demanem la vostra col·laboració per decorar l’Escola.

Com diu la frase: El cinema és l’art que possibilita fer realitat els nostres somnis.

Equip de Mestres.

Sopar final de curs 2014

Estimades famílies,

El passat dissabte 14 de juny, vam celebrar el Sopar de Final de Curs. Més de 400 persones ens vàrem trobar per compartir un sopar, per cert, estava boníssim. Després vam començar a acomiadar d’un en un, els alumnes que finalitzaven els estudis a l’Escola.

D’altra banda, també vam acomiadar les 9 famílies que deixen el centre, després d’anys compartits. Ens alegrem de poder-los acomiadar, tot i que també ens sap greu dir adéu als nostres alumnes i famílies, però forma part de l’evolució natural.

Moltes gràcies per haver compartit aquests moments.

Ball d’alumnes de 6è

A continuació us posem el vídeo del ball que van oferir-nos els i les alumnes de 6è durant el Sopar de Final de curs.

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Envia un comentari

La Tira 6

Normativa Pàrquing bicicletes

NORMES D’ÚS DE L’APARCAMENT DE BICICLETES I PATINETS

1r. Horari
L’entrada és a les 9:00h i la sortida és a les 16:30h. Fora d’aquest horari les bicicletes i patinets no poden entrar o sortir de l’aparcament.

2n. Accés i sortida
L’accés i sortida és pel C/Felip Canalies. Els nens i nenes amb bicicleta o patinet s’han d’esperar a que tothom hagi entrat o sortit de l’escola, i es farà sempre a peu.

3r. Circulació
Està prohibit circular en bicicleta o patinet per l’escola. Per entrar o sortir de l’aparcament sempre s’ha d’anar a peu.

4t. Responsabilitat
L’escola i l’AMPA no es fan responsables dels desperfectes i pèrdues que es produeixin a les bicicletes o patinets.

5è. Ús del casc
L’ús del casc és obligatori si es circula per una via urbana. Els nens i nenes que en facin ús el poden deixar lligat a la bicicleta dins de l’aparcament o portar-lo a l’aula dins de la motxilla.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Envia un comentari

Jornades de bricolatge 2014

Avui diumenge 11 de maig, pares i mares de l’Escola han estat treballant per millores les instal·lacions del centre.

L’organització ha estat a càrrec de la Junta de l’AMPA, que com ja us va informar, demanava la vostra col·laboració per poder realitzar la jornada d’avui. En funció de la resposta obtinguda s’han pogut realitzar les següents tasques:
- Creació d’un pàrquing per a bicicletes.
- Instal·lació del tram de tanca de fusta que faltava a les grades.
- Pintar la paret de la biblioteca i del passadís del menjador.
- Instal·lació d’un terra nou a l’aula de música.
- Pintat dels jocs de pati d’infantil i Primària.
- Tractament dels jocs de fusta i de les tanques ja existents.

A totes les famílies voluntàries que heu participat, MOLTES GRÀCIES!!!!!!!! Segur que els nens i les nenes de l’Escola ho agrairan.

Igualment, volem agrair la dedicació de la Junta de l’AMPA per tot l’esforç que comporta organitzar una jornada com la d’avui i el gran volum de feines realitzades.

Menú Maig

SKMBT_C35314043015081

Acte Sant Jordi 2014

Famílies,

Ahir a la tarda, tots els alumnes del centre, cam realitzar un acte conjunt. En aquest, es tractava de compartir, a partir de “performance”, la frase treballada per cada aula i, que individualment va il·lustrar cada infant.

Finalment, cada classe va rebre un diploma d’acord amb les seves il·lustracions.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Envia un comentari

Exposició St Jordi 2014

Durant la jornada d’ahir, vam poder gaudir de l’exposició de Sant Jordi que any rere any, el centre realitzem a partir dels treballs realitzats pels vostres fills i filles. Com vau poder veure, tot va girar al voltant d’un bloc de dibuix, fent una picada d’ullet, a l’aviador del Petit Príncep, eix central del centre.

Esperem que vagiu gaudir-ne tant com nosaltres a la vegada que vau poder jugar conjuntament amb els vostres fills/es als QR.