Portes Obertes 16/17

El proper dimarts 8 de març, farem les Portes Obertes per aquelles famílies que esteu buscant una escola pels vostres fills/es.

L’horari serà a les 9.15 o a les 18.00 hores (en aquest cas, hi haurà servei d’acollida).

Us hi esperem.

Carnestoltes 2016

Famílies!!!!! Ja ens ha arribat la REINA de la Festa, Sa majestat Carnestoltes, que a tot hi donarà VOLTES

Carnestoltes 2016

Díptic Carnestoltes 2016

Publicat dins de Festes d'Escola | Etiquetat com a , , | Envia un comentari

Menú Febrer

Menú Febrer 20156

Reconeixement Biblioteca

Benvolgudes famílies, us comuniquem fem partíceps d’un petit reconeixement que ahir ens vam assebentar:

A l’atenció del director o directora,

Benvolgut, benvolguda,

Ens posem en contacte amb vosaltres des del Programa biblioteca escolar “puntedu” per informar-vos que el vostre espai web, o blog, de biblioteca està inclòs en el Directori de blogs i webs de les biblioteques escolars de Catalunya. Aquesta iniciativa té un triple objectiu: difondre la presència de les biblioteques escolars a la xarxa, promoure’n la dimensió virtual i donar a conèixer les bones pràctiques.

El Directori dóna difusió a tots els espais virtuals de biblioteca escolar que compleixin uns determinats criteris de contingut, de respecte en el tractament de la informació i d’actualització. El vostre espai virtual, ara mateix, els compleix.

A partir del curs 2015-2016 reforçarem el lligam entre el Programa i les biblioteques escolars mitjançant el Directori i els espais virtuals de biblioteques, amb un logotip digital de pertinença. Us el fem arribar annex a aquest correu; podeu inserir-lo, si ho desitgeu, en el vostre blog o web, tot enllaçant-lo al Directori.

Aquesta acció vol contribuir a:

Reforçar la xarxa a través de la creació d’un vincle d’anada i tornada amb el Programa de biblioteques.
Fer visible el valor del vostre blog pel que fa al compliment dels requisits marcats pel Programa.

Està previst que el segell es renovi cada curs, si el vostre blog o web manté el compliment dels requisits.

En la confiança que aquesta iniciativa sigui del vostre grat, us demano que feu arribar aquest correu als membres de la vostra Comissió de biblioteca i molt particularment a la persona que la coordina.

segell_directoriblogs_transparent_300x314

Menú Gener

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Envia un comentari

Bones Festes 2015

L’Escola Madorell us desitja

BONES FESTES

i bona entrada a l’any

La Tira 10

Concert d’Hivern 2015, P3 + grups B

Famílies:

Us deixem a continuació les filmacions del concert d’Hivern. Esperem que n’hàgiu gaudit tant com nosaltres.

P5 B

P3 i P4 B

2n B

3r B

5è B

4t B

1r B

6è B

Vídeo Final Alegria, Concert Hivern 2015

Benvolgudes famílies:

Us posem el vídeo que finalitza els concerts realitzats aquest any. Per a nosaltres ha estat un plaer l’esforç que suposa un espectacle així, però creiem que val la pena, sobretot per la vivència dels mateixos alumnes i per poder compartir amb vosaltres una tradició d’escola.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Envia un comentari

Concert d’Hivern 2015, P3 + línia B

Aquí us deixem les fotografies dels grans moments compartits aquesta tarda… Espectacular