Menú Juny

<p style=” margin: 12px auto 6px auto; font-family: Helvetica,Arial,Sans-serif; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; font-size: 14px; line-height: normal; font-size-adjust: none; font-stretch: normal; -x-system-font: none; display: block;”> <a title=”View Menú Juny on Scribd” href=”https://www.scribd.com/doc/262931394/Menu-Juny” style=”text-decoration: underline;” >Menú Juny</a></p><iframe class=”scribd_iframe_embed” src=”https://www.scribd.com/embeds/262931394/content?start_page=1&view_mode=scroll&show_recommendations=true” data-auto-height=”false” data-aspect-ratio=”undefined” scrolling=”no” id=”doc_4449″ width=”100%” height=”600″ frameborder=”0″></iframe>

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , | Envia un comentari

Proves diagnòstiques 3r 2015

Us informem que el proper dilluns 11, dimarts 12 i dijous 14 de maig, els i les alumnes del curs de 3r de Primària, realitzaran les proves Diagnòstiques corresponents a la llei educativa vigent. L’horari de realització serà de 9 a 11 hores.

Cordialment,
La Direcció

AMPA: proves 3r

Circular Proves 3r 2015

Menú Maig

Maig 2015 by emadorell

Beques menjador 15/16

Benvolgudes famílies:

Us informem que el Consell Comarcal convoca el període de sol·licituds d’ajuts pel menjador escolar del curs 2015-2016.

Els impresos per demanar l’ajut els podeu recollir a consergeria i una vegada emplenats, juntament amb la documentació que cal aportar, es lliurarà a la mateixa consergeria del centre. També ho podeu trobar clicant aquí

L’última dia per presentar les sol·licituds serà el 15 de maig de 2015

Cordialment,

La Direcció

Publicat dins de General | Etiquetat com a , | Envia un comentari

Article sobre els contes del món a la nostra escola

L’ESCOLA JOSEP M. MADORELL I LES LLENGÜES DE LA SEVA ESCOLA

IMG_0794Aquest Sant Jordi, l’Escola Josep M. Madorell ha editat, amb la col·laboració del Servei Local de Molins de Rei i el suport econòmic de l’Ajuntament de Molins de Rei, un llibret que recull algunes de les llengües diferents al català que es parlen a la seva escola, que té un percentatge bastant elevat d’alumnes d’origen de fora de la vila.
Amb el títol “Contes del món a la nostra escola”, el llibret comprèn sis contes d’orígens molt diversos: del Brasil, Romania, la Xina, l’Índia, Armènia i el Marroc. La Lara, l’Adriana, el Cosmin, la Linghui, la Tejswani i la Nora, respectivament, els van fer arribar a l’escola en la seva llengua original, juntament amb la traducció per incorporar-la també al llibret. A l’hora de compaginar-lo, s’hi va afegir també una breu explicació sobre la llengua de cada un dels alumnes perquè els lectors es poguessin fer una idea millor del context del conte.
Tres dies abans de Sant Jordi, en companyia de la responsable del Servei de Català, dues mares d’aquests alumnes van anar també a les dues classes de segon de primària per explicar els contes en la lleva llengua original i, després, en la versió en català, i els alumnes van aprofitar per fer preguntes sobre la llengua i els països d’aquelles famílies.
Cada família de l’escola va rebre un exemplar del llibret. Moltes gràcies a l’Escola Josep M. Madorell per l’interès mostrat en aquesta activitat.

Exposició de Sant Jordi 2015

Us deixem les fotografies de la nostra exposició d’enguany dels treballs plàstics en pla i volum. Com no podia ser d’altra manera, ha estat “Una exposició de pel·lícula”. En diferents horaris pares, mares, tiets, cosins… heu pogut gaudir d’aquesta mostra, fruit de l’esforç dels nens i nenes del Madorell.

D’altra banda, a la tarda, vam celebrar un acte conjunt, on cada nivell presentava un curtmetratge sobre la temàtica escollida (podeu veure’ls en l’article corresponent). Finalment, cada curs va rebre un Diploma guanyador als millors efectes especials, innovació, temàtica…

La Pona, que ha fet la senyoreta Yolanda, no s’ha volgut perdre la festa.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Envia un comentari

Sant Jordi 2015

Enllançant amb el tema central d’escola, el cinema, enguany cada nivell ha preparat un curtmetratge de temàtiques diverses. A continuació us els oferim, esperant que en gaudiu molt.

P3 La llegenda de Sant Jordi

P4 Viatge a la fama