Guia lectura Hivern 2014

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , , | Envia un comentari

Comiat Yolanda

Molins de Rei 15 de desembre de 2014

Escric avui aquesta carta dirigida a tota la Comunitat Educativa. Absolutament a totes les persones que fan possible que una Escola funcioni.

Pocs dies abans de la meva jubilació vull acomiadar-me de tots aquells que han format part del meu univers, del meu món professional.

M’acomiado amb la satisfacció de veure, a través dels anys, com els alumnes més grans s’obren camí a la vida.

M’acomiado sabent que els trobaré a faltar a tots, i més en aquells moments màgics, que duren un instant, i en el que t’adones que han descobert alguna cosa que no sabien.

M’acomiado sabent que ja no et diran, amb la tendresa dels primers anys i a la seva manera, que t’estimen. I és que hem compartit moltes hores en el dia a dia.

M’acomiado sabent que en els moments de lluita, d’anar cap endavant, de llargues jornades de treball, inclús més enllà de les aules, hem tingut moltes satisfaccions.

M’acomiado sabent que hem gaudit treballant, ens ho hem passat bé i que, malgrat les dificultats quotidianes, en alguns moments… hem rigut tant!

M’acomiado sabent que he de donar les gràcies a totes aquestes persones de les quals he après i que m’han impulsat a madurar personal i professionalment.

M’acomiado amb una sensació de plenitud per haver entès pel camí que tots i totes formem part d’una diversitat que ens dóna la possibilitat de créixer i d’anar més enllà.

M’acomiado  agraint a la meva família el que sempre m’hagi  donat suport. També als meus pares -que ja no hi són- i que em deien quan estava decidint el meu futur: “Aquest treball t’agradarà molt!” I jo pensava: “I com ho saben?” Sí. Ho sabien.

Us desitjo a totes i a tots els implicats en aquesta compromesa tasca que, al final d’un camí d’entrega, arribi aquest moment de satisfacció per l’esforç que suposa educar.

Aprofito per desitjar-vos un magnífic Any Nou 2015!

Una abraçada ben forta.

Yolanda Colomar Fernández

Concert Hivern 2015

Ja s’acosta el final de trimestre i com és tradicional a l’Escola, us oferim un espectacle de diferents aspectes treballats. Aquest any, i d’acord amb el tema central d’escola, girarà al voltant del Cinema.

Dijous 18 de desembre actuaran: P3B, P4B, P5B, 1rB, 2nB, 3rB, 4tB, 5èB i 6è.

Divendres 19 de desembre actuaran: P3A, P4A, P5A, 1rA, 2nA, 3rA, 4tA, 5èA i 6è.

El gran espectacle serà a les 15.10h al gimnàs del centre. Per raons d’aforament només es donaran dues entrades per família i dia que actuïn els propis fills/es.

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Envia un comentari

Menú Desembre 2014

Desembre 2014

Resultats eleccions CE

Bona tarda,

Avui s’han realitzat les votacions per la renovació parcial del sector de pares i mares. L’assistència ha estat molt baixa, representant tan sols un 11,11 % del cens total, significant una notable davallada de participació.

Els resultats han estat:
- Montse Díaz ha obtingut un 73,21%
- Tina Domínguez un 21,43%
- Marta Romero un 80, 36 %
- Neus Rosello un 67,86 %

D’aquesta forma passen a formar part del Consell Escolar per ordre d’elecció: Marta Romero, Montse Díaz i Neus Rosello, quedant de suplent la Tina Domínguez.

MOltes gràcies per a la vostra participació.

Horaris extraescolars

Horaris Extraescolars 14/15

Comiat Pepa

Us comuniquem que a partir de dilluns 24 de novembre, la classe de Primer A tindrà un nou tutor, el Josep A. Ruíz.

La Pepa Albert després de més de 40 anys de docència es jubila i dóna pas a noves generacions de mestres.

Volem agrair-li, de tot cor, la seva dedicació a la nostra escola i el seu saber fer com a professional de l’ensenyament.

Li desitgem molta sort en la nova etapa que comença.

Pepa

Cordialment,
L’Equip Directiu

Comiat Pepa

Ja han passat uns 27 anys que vaig incorporar-me com a mestra a l’escola Ferran Agulló, avui anomenada Escola Josep Maria Madorell.

Aquí he viscut moltes hores de la meva vida, sempre acompanyada per totes les persones de la nostra petita-gran comunitat educativa: les companyes i companys de claustre, de menjador, de neteja, conserges, secretària, alumnes (raó de ser de tots nosaltres), mares, pares, Ampes…,

Per educar un infant es necessita tota la tribu.

La vida segueix un curs ben precís, ple d’etapes, i anem fent camí i el que està acostumat a viatjar, sap bé que sempre es necessari partir algun dia.

Jo ja em trobo en aquesta etapa del viatge… divendres 21 és el meu darrer dia a l’escola, em jubilo.

M’ha agradat molt conviure amb vosaltres tots aquests anys.

M’acomiado de tots vosaltres i m’emporto, sobretot, el que anomena el professor Aranguren

la memoria del corazón: capaz de recordar los afectos y sentimientos de tu vida, el recuerdo del corazón es mucho más importante ...”.

Una forta i sincera abraçada

Pepa (actualment tutora de 1r A)

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Envia un comentari