DILLUNS 8 DE FEBRER FESTIU A LES ESCOLES

calendari-1RECORDEU que el proper dilluns 8 de febrer de 2016 és festiu, segons calendari escolar. Dia de lliure disposició dels centres.

JORNADA DE PORTES OBERTES A LA TORDERA

portes obertes def

Publicat dins de General | 1 comentari

ARRIBADA DE SA MAJESTAT EL REI CARNESTOLTES

Aquest dimecres 3 de febrer, a les 11:30 h., el Consell del Bull ens ha fet una esperadíssima visita, acompanyat de… Sa Majestat el Rei Carnestoltes 2016. Sorprenentment, el rei Carnestoltes s’ha presentat aquest curs sota la forma d’un personatge de pel·lícula molt i molt conegut pels nostres alumnes. Aquí el teniu…

20160203_171946

EL CONSELL DEL BULL 2016

CONSIGNES PER A LA SETMANA DE CARNAVAL

consignesDILLUNS 1 : descabellats, bigoti pintat i drap de cuina

DIMARTS 2 : davantal

DIMECRES 3 : barret i estri de cuina

DIJOUS 4 : pitet o estovalles de capa

DIVENDRES 5 : disfressats!!0156

TALLER GRATUÏT ADREÇAT A PARES, MARES, FILLS I FILLES DE CICLE SUPERIOR

eduquem en família

Espai relacional Reptes i habilitats per negociar en família

Dimarts 2, dijous 4 i dimarts 9 de febrer a les 17 h.

Lloc: Escola Matagalls

AMB LA COL·LABORACIÓ DE LES AMPA DE L’ESCOLA MATAGALLS, ESCOLA FONTMARTINA, ESCOLA PONT TRENCAT I L’INSTITUT ESCOLA LA TORDERA

A càrrec de: Natàlia Gomà Argilaga. Psicòloga social

Durada: 3 sessions d’entre 60 i 90 minuts

1a sessió amb pares i mares / 2a sessió amb fills i filles / 3a sessió tots junts

Aforament limitat. Cal confirmar assistència. Cliqueu aquí per obtenir la butlleta que heu de deixar a la bústia de l’AMPA, dilluns 1 de febrer.

diputaciobarcelona1escut_palaulogo ampa

AGENDA FEBRER ’15

10596139-cartoon-funny-eyes-cartoons-cartoon-cuteJa podeu consultar el mes de FEBRER a la pestanya superior “Agenda“.

NOVA PÀGINA WEB DE L’AMPA

Ampa_Tordera_logo-1

L’Ampa del nostre Institut Escola ens convida a visitar la seva nova pàgina web: ampalatordera.cat. Hi trobareu de primera mà les informacions que fan referència a tot allò que es treballa en les diferents Comissions, formades per pares i mares voluntaris/àries del nostre centre.

APROVAT NOU MENÚ ESCOLAR

Trobareu els nous menús d’hivern i d’estiu que començaran la propera setmana (dilluns 1 de febrer) a la pestanya superior “L’Ampa“.

InfoMenjador

PROGRAMA DE CARNAVAL IE LA TORDERA

➡ Cliqueu per desplegar el programaPROGRAMA CARNAVAL

FESTA MAJOR A PALAU

DILLUNS 25 DE GENER NO HI HA CLASSES

Cliqueu per anar a la pàgina de l’Ajuntament i descarregar el programa en pdf.

portada-alta-2

PREMIAT EL NÚMERO VENUT PELS ALUMNES DE 4T D’ESO

Lotería-300x225El número de loteria 19.361 , venut pels nostres alumnes de 4t d’ESO pro-viatge fi d’estudis, va ser premiat en el sorteig de Nadal!!!! Cada butlleta té un premi de 10€ que es podrà passar a cobrar per l’Institut Escola La Tordera:

– Dimarts 19 de gener de 16:30 a 17:30 h a la Mediateca

– Dimecres 20 de gener de 15:00 a 17:00 h a la Mediateca

– Dijous 21 de gener de 15:00 a 16:30 h a Secretaria

Publicat dins de General | Envia un comentari

ALUMNES DE LA TORDERA AL PROGRAMA DE TV2 “AIXÒ QUÈ ÉS?”

tveAixò què és? és un programa que s’emet per TVE Catalunya, La 2, on l’espectador pot descobrir com reaccionen els nens d’avui dia, d’entre 5 i 10 anys, davant d’objectes que al segle XX formaven part de la nostra vida quotidiana, com la màquina d’escriure, el tocadiscos o la cinta de casset. Dirigit per Raül Díaz i Montse Tejera i realitzat per Juan Fermín Gómez, trobareu aquí l’enllaç per poder veure els diferents capítols on surten alumnes de la Tordera. ➡ Cliqueu la imatge:

això què és

Publicat dins de General | Envia un comentari

L’AMPA PREPARA LA RUA DE CARNAVAL.

logo ampaL’AMPA ens informa que estan ja mans a l’obra amb la carrossa de Carnaval. S’obren les inscripcions per participar a la Rua del dissabte 6 de febrer a Sant Celoni. No deixeu passar el termini! Cliqueu l’enllaç següent per llegir el document explicatiu:

Rua de Carnaval 2016 AMPA la Tordera

carnaval

FELIÇ 2016!

año legumbreslogo-rio2016-es

Des de l’IE la Tordera, us desitgem un 2016 ben pròsper. Que cap infant del món passi gana – any internacional de les llegums per  l’Assemblea General de les Nacions Unides – i que la pau sigui notícia cada dia arreu – any d’Olimpíades, entre el 5 i el 21 d’agost, amb 10500 esportistes de 206 països. Els primers jocs olímpics que se celebren a Amèrica del Sud.

2016 (MMXVI) és, a més a més, any de traspàs, amb 366 dies. El dia de més s’afegeix al mes de febrer que passa a tenir-ne 29.