REUNIONS D’INICI DE CURS

reunions aulaAl setembre es duran a terme les reunions on es passaran les informacions bàsiques d’inici de curs.

DIJOUS 4 DE SETEMBRE :

P4 i P5 a les 17 hores / P3 a les 18 hores

DILLUNS 8 DE SETEMBRE :

1r, 2n i 3r de Primària a les 17 hores

4t, 5è i 6è de Primària a les 18 hores

DIMARTS 9 DE SETEMBRE :

1r i 2n d’ESO a les 17 hores

DIMECRES 10 DE SETEMBRE :

3r i 4t d’ESO a les 17 hores

A LA BIBLIOTECA DE SANT CELONI

IMG-20140715-WA0001Com ja vam anunciar a principis de mes, els contes viatgers han “viatjat” fins a  la biblioteca de l’Escorxador de Sant Celoni, on estaran exposats fins el 31 de juliol.

Bon estiu i molta lectura!

I, per aquest estiu, us proposem Gènius:

gènius

Publicat dins de General | Envia un comentari

calendariNo deixeu de consultar L’Agenda (pestanya superior) per les dates i hores dels exàmens de setembre (ESO).

ENS ENTRENEM DURANT L’ESTIU

entrena't per llegir  ortografia  Matemáticas con Mario vocabulari  dictats  les botigues copia  mates_prob_quot_2 anglès online

VÍDEO RESUM 2a SETMANA CASAL

resum casal estiu

Publicat dins de General | Envia un comentari

ENDEVINALLA DEL MES – Per pensar…

endevinalla juliol(Cliqueu per obtenir la resposta.)

ELS CONTES VIATGERS JA VIATGEN

Els contes viaIMG-20140701-WA0002tgers que totes les classes de l’escola van presentar durant la setmana literària i que, després, van ser exposats a l’Àgora per la Torderada, ja han marxat de viatge. De fet, aquest no és el seu primer viatge, ni serà l’últim. Primer, van viatjar amb les famílies de tots aquells alumnes que els havien creat. ArIMG-20140701-WA0001a, els podeu trobar a la Biblioteca Ferran Soldevila de Santa Maria de Palautordera i, properament, durant aquest mes de juliol, a la Biblioteca L’Escorxador de Sant Celoni.

Bon viatge!

OLIMPÍADA MATEMÀTICA

IMG_8186Aquesta última setmana de juny (del 25 al 29), l’IE La Tordera ha participat a l’Olimpíada Matemàtica Espanyola amb l’alumna-representant de 2n d’ESO Vinyet Costa, que havia quedat primera de Catalunya a la final del concurs Fem Mates (passat 17 de maig). Ha estat una setmana plena d’activitats, que la Vinyet ha viscut intensament. Han estat 5 dies molt intensos!! Els 61 nois i noies que han participat a l’Olimpíada han pogut visitar el Sincrotró Alba, la Sagrada família (amb tallers matemàtics a càrrec del Grup Vilatzara), el parc Güell, el museu de Matemàtiques de Catalunya (MMCA), han fet snorkel i descoberta de les roques a Lloret, han participat en la verbena popular en el barri dels pescadors de Lloret, han fet una ruta per la Barcelona medieval i han finalitzat amb un acte de cloenda al Palau de la Generalitat de Catalunya. Tota una experiència per als alumnes seleccionats.

logo_centrat

SOMESCOLA.CAT

El passat dissabte 14 de juny va tenir lloc a Barcelona (de la plaça Tetuan al passeig Lluís Companys) la mobilització promoguda per Somescola.cat. La marea verda defensa el dret a decidir el model educatiu sota el lema “Per un país de tots, decidim escola catalana”. La mobilització va comptar amb les actuacions del grup Macedònia, el pallasso Tortell Poltrona, Gospel Gràcia i Lax’n’Busto, presentats per l’actor Quim Masferrer.

SOROLL D’ESCOLA 7

Setena edició de la nostra revista escolar. Calenteta del forn. Cliqueu per poder-la llegir:

portada per web