REVOCACIÓ DE LA JORNADA CONTINUADA A 22 DE JUNY

L’Institut Escola la Tordera informa a tota la comunitat educativa de la resolució de revocació de la jornada continuada, amb data de 22 de juny de 2017, concedida inicialment a tot el centre per part del Departament d’Ensenyament, amb data de 12 de juny de 2017.

Davant d’aquesta decisió, des del centre hem elaborat una rèplica on es demana una explicació d’aquest canvi a darrera hora, que afecta al funcionament de tota la comunitat educativa.

Us mantindrem puntualment informats del desenvolupament d’aquesta demanda i dels pasos que estem duent a terme.

Adjuntem les dues resolucions.

Equip directiu

Institut Escola la Tordera

➡ CLIQUEU PER LLEGIR LES RESOLUCIONS:

resolució 12 juny 2017 revocació resolució 22 juny 2017

Publicat dins de General | Deixa un comentari

MENCIÓ ESPECIAL ALS ALUMNES DE 6è A EN EL CONCURS DE VIDEOJOCS “CIENTÍFICS EN JOC”

unnamedLa classe de 6è A, acompanyada per la seva tutora, Laura Sánchez, va ser convocada a la final del concurs CIENTÍFICS EN JOC, al qual han estat participant al llarg de tot el curs, amb el lliurament dels diferents reptes per a la creació d’un videojoc. La consigna d’aquest concurs és que el videojoc tingui relació amb la ciència i amb un científic. Els nostres alumnes van escollir la vida i trajectòria de la científica catalana Anna Veiga. El passat dijous 15 de juny, la classe de 6è A va haver de presentar el seu disseny a l’auditori del  Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona. El jurat els va concedir la MENCIÓ ESPECIAL AL MILLOR TRACTAMENT DEL VALOR SOCIAL DE LA CIÈNCIA. Moltes moltes felicitats, nois i noies de 6è A!!

PRIMERS AL TORNEIG DE FUTBOL SALA DE LES ESCOLES DE SANT CELONI

L’equip de l’Institut Escola La Tordera infantil, categoria 1r i 2n d’ESO, format per Eric Martínez, Banta Drammeh, Arnau Cunyat, Zakaria Houllich, Arnau Sánchez, Adrià de Villasante, Hernán González, Sicu Camara, Marc Rocha i els amics convidats Bakary Cisse, Abdulah Drammeh i Aitor Serrano, guanyen la copa de futbol sala, lliurada per l’alcalde de Sant Celoni, el Sr. Francesc Deulofeu, en el torneig que va tenir lloc el passat dissabte 10 de juny de 15:30 a 19:00 h. al pavelló del Sot de les Granotes. Enhorabona, nois!

IMG-20170610-WA0008

PREPARANT-NOS PER ALS GOYA LA TORDERA 2017

IMG_20170518_171032
IMG_20170616_143944

I EN BREU… SOROLL D’ESCOLA XIII

soroll d'escola 13

ROBOTSENY 2017

El passat dissabte 10 de juny, els alumnes de 6è A i B, com en els darrers cursos, i amb les altres escoles de la zona, van participar a la jornada de robòtica Robotseny, que va tenir lloc a la Plaça de la Vila de Sant Celoni al llarg de tot el matí. Va ser un dia molt profitós i, tot i que en aquesta ocasió no es va aconseguir cap reconeixement, els alumnes van aprendre molt. Hi havia dues activitats. 1) La presentació de la solució a un repte: Les diferents empreses patrocinadores els proposaven aquests reptes i  cada grup n’escollia un. Els nostres alumnes van escollir el disseny d’una carmanyola resistent i sostenible per a l’empresa M’penta. 2) La posada en marxa del robot amb les diferents consignes establertes pel jurat. Cada situació superada pel robot valia punts.

NIL DURBAU, amb el seu equip: PRIMER PREMI A LA COPA 2017 MAKEBLOCK ATLANTIS

El passat 4 de juny va tenir lloc la final de la Copa 2017 Makeblock Atlantis al CosmoCaixa de Barcelona. Els reptes plantejats en aquesta edició tenien com a protagonista el robot mBot. Hem de felicitar efusivament a l’alumne de primer d’ESO, en NIL DURBAU i al seu equip, perquè van quedar primers de la seva categoria. FELICITATS, Nil!!!!!

image (1)

SENTIT ADÉU A CARLES CAPDEVILA

Des de la Tordera volem sumar-nos a les tantes mostres d’afecte i estima d’aquests dies per una pèrdua tan sentida i que ens ha colpit fort. Ens ha deixat Carles Capdevila, periodista i escriptor, un gran comunicador, amb una ferma relació compromesa amb l’educació. Una gran persona, que ens ha ensenyat i acompanyat, tant a mestres com a famílies, amb les seves paraules, conferències, llibres… Ens sentim molt tristos i, arreu del país, es manifesta una gran pèrdua, i és que Carles Capdevila ha estat sempre una persona que ha estimat molt i amb humor. El seu prematur i trist adéu ens compromet a seguir una tasca educativa: treballar amb il·lusió i humor –així ho voldria ell- i amb esperança. Gràcies Carles!

carles capdevila

Publicat dins de General | 1 comentari

AGENDA JUNY’17

10596139-cartoon-funny-eyes-cartoons-cartoon-cuteJa podeu consultar les activitats previstes per al mes de JUNY a la pestanya superior “Agenda“.

JORNADA INTENSIVA AL JUNY

no jornada intensivaA partir del proper dilluns 5 de juny i fins l’últim dia de curs, la jornada serà intensiva.

Els alumnes d’Infantil i Primària acabaran les classes el 21 de juny. L’horari durant la jornada intensiva serà de 8:30 – 12:30.

Els alumnes d’ESO acabaran les classes el 23 de juny. L’horari durant la jornada intensiva serà de 8:30 – 13:30.

CASAL D’ESTIU

CARTELL-OH-HAPPY-SUMMER-WEB

CARTELL-ESPORT-AVENTURA-2017-WEB

ELS ALUMNES DE 6è ENSENYEN ALS COORDINADORS TAC COM TREBALLEN

➡ Cliqueu la fotografia per anar al Full informatiu digital del CRP (Centre de Recursos Pedagògics) on ha estat publicada la notícia.

alumnesLaTordera-768x481

LA TORDERADA – DIVENDRES 26 MAIG 2017

torderadatorderada 2

3r de primària aprenent a ballar sardanes

Cloenda del curs de sardanes amb els alumnes de tercer de primària, a la plaça de la Vila de Sant Celoni, amb la cobla de la Principal de Terrassa.

😀  MOLTES GRÀCIES, ESTEVE I ROSER, PER TOT EL QUE ENS HEU ENSENYAT I L’AMOR QUE HI POSEU!!

collage sardanes

A LES FAMÍLIES DE 3R I 4T D’ESO