LA TABINA VOL ANAR DE CERCAVILA!

Famílies,

La Colla Gegantera del nostre Institut Escola us conviden aquest dissabte 21 d’abril a la trobada de les Colles Geganteres de les escoles.

PROGRAMA:
16.30 h sortida Plaça de la Vila de Sant Celoni
17 h Cercavila fins a l’escola Soler de Vilardell
A l’arribada, lliurament d’obsequis, fotografia de grup, ballada final i berenar per a tothom
18.30 h Màgia infantil amb el Mag Sangui.

La Colla Gegantera us anima a anar-hi i a passar-vos-ho molt bé!

EXCEL·LENTS RESULTATS AL CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA

MOLTES FELICITATS!! A tots els participants al XIV Certamen de lectura en veu alta, i també als substituts/es, sempre preparats per si l’ocasió ho demanés, pels excel·lents resultats obtinguts.

ALMA YERA (grumet verd) i FIONA MASSAGUER (corsari) han estat seleccionades per a la final, que tindrà lloc properament a Barcelona, com a representants del nostre Institut Escola, d’entre tots els lectors i lectores de les escoles que avui, 17 d’abril, es presentaven al Certamen a la seu de Cardedeu.

:arrow: Podeu llegir aquí el programa amb les escoles participants: PROGRAMA

DÍPTIC SANT JORDI 2018

➡ CLIQUEU PER LLEGIR EL PROGRAMA

LECTORS SELECCIONATS PER AL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

El foment de la lectura és una de les prioritats del nostre projecte educatiu de centre.

“Llegir en veu alta és important. Escoltar, saber escoltar, llegir en veu alta, saber llegir en veu alta. Llegir. Aquest és l’objectiu que es proposa difondre des de la Fundació Enciclopèdia Catalana amb el Certamen infantil i juvenil de lectura en veu alta, dirigit a alumnes de tot Catalunya.”

“Aquest Certamen és concebut per a ser treballat col·lectivament i no pretén fomentar la competitivitat, però sí l’afany de superació i autoexigència dels nois i les noies. (…) Però de fet el veritable premi el pot tenir tothom, perquè tots els participants en el certamen poden descobrir el gust per la lectura.”  Fundació Enciclopèdia Catalana amb l’escola

SELECCIONATS AL XIV CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA. Els quarts de final tindran lloc el dimarts 17 d’abril  a partir de les 9:30h. al Teatre Auditori de Cardedeu. Podran acompanyar-los els seus familiars.

grumets-vermells

GRUMETS VERMELLS (3r i 4t de Primària)

ONA MOLIST FONTANILLAS

grumets-verds

GRUMETS VERDS (5è i 6è de Primària)

ALMA YERA JAMBRINA

corsaris

CORSARIS (1r i 2n d’ESO)

FIONA  MASSAGUER PERTÍÑEZ

tropa-corsaris

TROPA DE CORSARIS (3r i 4t d’ESO)

MERITXELL CASADO MALDONADO, BERNAT  PONS MIRÓ, JANA  SANUY MIRACLE

CASAL D’ESTIU – AMPA LA TORDERA

➡ Cliqueu el full informatiu per llegir-lo millor.

PREINSCRIPCIÓ 2018/2019

Cliqueu per a més informació:

PODEU DEMANAR HORA PER A LA PREINSCRIPCIÓ A LA TORDERA A PARTIR DEL 19 DE MARÇ DE 2018.

CERTAMEN DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA 2018

mostra-fotograficaTrobareu aquí les bases del Certamen de Fotografia Matemàtica 2018, que aquest curs tracta de les matemàtiques i la música. Dirigida als alumnes de Cicle Superior i ESO. L’exposició tindrà lloc per Sant Jordi.

➡ Cliqueu per llegir les bases.

ACTUEM PER A LES ESCOLES

Els passats dies 19, 20, 21 i 22 de març, els alumnes de P4, 1r, 3r i 5è de primària van poder assistir a l’Ateneu a les actuacions en directe que van fer els alumnes de l’Escola Municipal de Música i d’Expressió de Sant Celoni, en el marc del projecte Actuem per a les escoles. D’entre els alumnes músics i actors, n’hi havia del nostre Institut Escola. Els felicitem per les seves actuacions!

CANTEM DE NIT I DE DIA amb la Bhàvana, la Gemma i la Ivet; EL LLAC DE LES PERLES amb l’Ibai a la percussió, l’Elena al violí, la Nerea i l’Anna d’actrius, l’Olívia al violí i l’Aina al violoncel; DANSES D’AHIR I D’AVUI amb en Pau, en Max i la Bruna al grup de vent: trombó i trompetes; i UN MAR D’EMOCIONS amb en Roc a la bateria amb la Green Band.

AGENDA ABRIL’18

10596139-cartoon-funny-eyes-cartoons-cartoon-cutePodeu consultar totes les activitats del mes d’ABRIL i festius a la pestanya superior “Agenda“.

RECOMPTE VOTACIONS JORNADA CONTINUADA

➡ Cliqueu per llegir millor:

CASAL DE SETMANA SANTA

AJUTS ACTIVITATS D’ESTIU I MATERIAL ESCOLAR CURS VINENT

Cliqueu aquí per llegir les bases: AJUTS ACTIVITATS D’ESTIU I MATERIAL ESCOLAR CURS 2018/2019

CICLE DE XERRADES PER A PARES I MARES

Cliqueu per veure el programa:

4t d’ESO A TENERIFE

Ens arriba la instantània del segon dia: A les Cañadas del Teide.

4t d’ESO A TENERIFE

Els alumnes de 4t d’ESO ja han arribat a Tenerife i ens han fet arribar la primera instantània.