DES DE LA COMISSIÓ DE FESTES

S’informa a totes les famílies que els alumnes a partir de 3r de Primària que vulguin participar al festival de la Torderada han de preinscriure’s. Per fer-ho, cal passar pel despatx de l’Ampa i omplir la fitxa d’inscripció. Es recorda que l’horari és de dilluns a divendres de 8:30 a 9:00 h.; dimarts i dijous de 16:00 a 16:30 h. i divendres de 16:00 a 17:00 h. Per a més informació, també podeu consultar la pàgina de l’Ampa, tot clicant:

Ampa_Tordera_logo-1

ESPAI DE PARES

➡ CLIQUEU PER LLEGIR MILLOR EL PANFLET AMB LES DIFERENTS PROPOSTES I DATES.espai pares

ACTIVITATS ESTIU 2016

S’han repartit ja per les classes les guies amb les activitats per aquest estiu 2016 de Sant Celoni i de Santa Maria de Palautordera.

Trobareu aquí:

1) Cartell informatiu sobre les beques per a les famílies empadronades a Santa Maria de Palautordera: cartell informatiu

2) Pàgina de consulta de les beques per a les famílies empadronades a Sant Celoni: http://www.santceloni.cat/11365

casal estiu sant celoni

guia activitats estiu palau

CONTE VIATGER P4

Publicat dins de General | 1 comentari

EXPOSICIONS SANT JORDI 2016

No deixeu de passar per l’Àgora i passadís de direcció per llegir els contes viatgers, els microrelats, gaudir de la mostra fotogràfica i molt més.
collage web acabat 2

FEM MATES

feemcat_2Els alumnes de 2n d’ESO, PEP CASTILLA i ROGER VILANOVA, a la segona fase del Fem Matemàtiques 2016, que va tenir lloc el dissabte 15 d’abril a Sant Vicenç de Montalt. Acompanyats pel professor Albert March, van fer totes les proves proposades, una d’individual i una de col·lectiva, i s’ho van passar molt bé. Contents amb la seva participació, ens fan arribar un parell d’instantànies. Fem Matemàtiques té com objectiu contribuir a desenvolupar la competència matemàtica i pretén que els nois i noies adquireixin seguretat i confiança en les seves capacitats per fer matemàtiques, presentant-los activitats motivadores i que suposin un repte per a ells/es. Dóna, a més, l’oportunitat de trobar-se amb nois i noies de la mateixa edat d’altres escoles i compartir amb ells/es coneixements.

IMG-20160416-WA0002IMG-20160416-WA0000 IMG-20160416-WA0001

PROGRAMA SANT JORDI

➡  Cliqueu per seguir el programa (2 pàgs.):

programa st jordi 1 defprograma st jordi 2 def

CICLE XERRADA FAMÍLIES

xerrada 21 abril

5a TROBADA COLLES GEGANTERES

tabi tabinaLa colla gegantera del nostre Institut Escola ens fa saber que el proper dissabte 16 d’abril organitza la 5a trobada de Colles geganteres d’Escoles de Sant Celoni. Tindrà lloc a 2/4 de 5 h de la tarda. El punt de sortida de la cercavila, acompanyats també dels Gegants de Sant Celoni, serà el parc de la Font dels Enamorats, per arribar a la Tordera, on hi haurà activitats per a tothom i l’actuació dels Stand by.trobada gegants

SETMANA PER LA PAU

setmana pau 2016

Cliqueu per seguir el programa previst.

ÈXIT DE LA TORDERA AL CERTAMEN DE LECTURA

MERITXELL CASADO del grup dels corsaris, i la tropa de corsaris: MARTA PASCUAL, JAN PONS I VINYET COSTA s’emporten el primer lloc en totes les categories d’ESO (primer cicle i segon cicle) al Certamen de lectura en veu alta i passen a la semifinal!! La semifinal tindrà lloc el proper 11 de maig al Cosmocaixa (Barcelona).

Felicitats a tots els concursants de la Tordera, lectors i substituts, per la feina tan ben feta.

certamen programa

STAND BY, PREMIAT A LA MARATÓ DE BARCELONA

El grup Stand by, format per alumnes de 3r d’ESO del nostre Institut Escola, va obtenir el SEGON PREMI D’ANIMACIÓ a la Marató de Barcelona, que va tenir lloc el passat 13 de març i a la qual van participar més de 20.000 corredors i 40 grups d’animació. El premi, que era econòmic, el volen destinar a millorar el seu equip de so. Situats en un escenari al xamfrà de la plaça catedral amb avinguda Laietana, van tocar peces com les que podeu escoltar tot seguit:

música

IMG-20160409-WA0004

IMG-20160409-WA0003 IMG-20160313-WA0010 (1)

MOSTRA FOTOGRÀFICA

mostra fotogràficaTrobareu aquí les bases de la Mostra fotogràfica 2016, que aquest curs tracta la Geometria. Dirigida als alumnes d’ESO. L’exposició es farà per Sant Jordi.

➡  Cliqueu la imatge.

JA S’EMET “AIXÒ QUÈ ÉS?”

logoComença ja a emetre’s a la tele els 7 primers capítols del programa Això què és?

S’emetran setmanalment, tots els diumenges, a partir de les 12:30 del matí a Rtve. DATES D’EMISSIÓ:

10.04.16 La màquina d’escriure / 17.04.16 El tocadiscos / 24.04.16 El telèfon

Amb les escoles: Povill d’Olesa, Beethoven de Santa Coloma i Guillem de Montrodon de Vic.

01.05.16 La cassette / 08.05.16 La càmara fotogràfica / 15.05.16 El vídeo

Amb les escoles: Institut Escola la Tordera, Col.legi Salesians de Sabadell, Club Falcons de Sabadell, Escola Montserrat Solà de Mataró i Escola Pallerola de Sant Celoni.

22.05.16 Programa resum dels millors moments dels 4 primers capítols. Participació de totes les escoles.

➡ Cliqueu per poder anar al facebook d’Això què és?, on s’anirà publicant tot allò relacionat amb les gravacions del programa. No dubteu a clicar “Me gusta”, si us ha agradat  😉

LA NOSTRA XIU AL PROGRAMA DE TV3 “DIVENDRES”

xiu tv3