CRIDA DE LA COLLA GEGANTERA

En Tabi i la Tabina tenen moltes ganes de sortir a ballar a les cercaviles!!

La colla gegantera de la Tordera es dirigeix a totes les famílies per demanar col·laboració i que els acompanyeu a les festes majors i a les festes escolars, en representació del nostre Institut Escola.

Animeu-vos a participar activament de les festes i a conèixer el món geganter i tot el que l’envolta. Tant se val l’edat, grans i petits, els podeu acompanyar i passar-ho d’allò més bé!

➡ Per participar, només cal que us adreceu a la secretaria del nostre institut escola.

tabi-tabina

2n d’ESO A LA NEU

img-20170119-wa0001

Primer i segon dia de colònies dels nostres alumnes de 2n d’ESO al Port del Comte. Tot i les previsions meteorològiques de neu i fred intens, han passat dos dies fantàstics de solet i bona neu. Serà per la inversió tèrmica? Aquí us deixem unes simpàtiques instantànies. 😎

TU POTS!

caratula-video-profes

AGENDA GEN ’17

10596139-cartoon-funny-eyes-cartoons-cartoon-cuteJa podeu consultar el mes de GENER a la pestanya superior “Agenda“.

FELIÇ 2017

BON NADAL

img_20161216_130337img_20161216_130441

Amb aquestes mandales gegants dels nostres alumnes, exposades a l’àgora del nostre Institut Escola, us desitgem unes felices festes i un pròsper 2017.

es-un-desig

Publicat dins de General | 1 comentari

ELS BERENARS DE L’ESO ES REPRENEN AL GENER

img-20161218-wa0004Els berenars proviatge de 4t d’ESO es reprendran el 10 de gener. Aquesta darrera setmana no n’hi haurà, donat el concert de nadal i la jornada intensiva. Moltes gràcies i bones festes a tothom!!  😉

NÚMERO GUANYADOR DE LA PANERA 4T ESO

img-20161203-wa0008

PROGRAMA DEL CONCERT DE NADAL

ÚLTIM DIA DEL TRIMESTRE

horari-intensiva

ACTUALITZANT EL BLOC

Benvolgudes famílies,

Portàvem uns dies sense poder actualitzar el nostre bloc per qüestions de capacitat. Des d’Ensenyament, ens fan saber que ens han ampliat ja l’espai. En breu, tornareu a trobar totes les informacions. Disculpeu les molèsties que això hagi pogut ocasionar.

Comissió TIC de l’Institut Escola la Tordera

CASAL DE NADAL’16

casal-nadal-la-tordera-2-4

➡ Per veure els preus, cliqueu la imatge o aneu a www.evasio.cat/casal-nadal-tordera.

EL PROJECTE DE 1R D’ESO AVANÇA

Publicat dins de General | 2 comentaris

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

eleccions-consell-escolar

HEM FET EL CIM! EL MATAGALLS, 1698 m.

img-20161110-wa0009

Publicat dins de General | 1 comentari