FESTA DE LA MÚSICA

cartell-festa-de-la-musica-2014

DIJOUS 20 DE NOVEMBRE

1r i 3r d’ESO assisteixen al concert “La nostra cançó” a l’Ateneu de Sant Celoni.

DIVENDRES 21 DE NOVEMBRE

2 ESPAIS PER GAUDIR DE LES AUDICIONS DELS NOSTRES ALUMNES.

Endavant els músics!

ESPAI ÀGORA

8:45-9:25 – Actuacions de 1r d’ESO per als alumnes de 4t A i 5è B de Primària i 1r d’ESO.

9:30-10:25 – Actuacions de P4, P5 i 2n de Primària per als seus companys

11:00-11:40  - Actuacions de per als alumnes de 2n A, 3r A i 5è de Primària.

12:00-13:00 – Actuacions de 2n i 3r d’ESO per als seus companys.

ESPAI MEDIATECA

8:45-9:25 – Actuacions de 3r de Primària i 4t d’ESO per als seus companys.

9:30-10:25 – Actuacions de P3 i 6è per als seus companys.

11:00-11:40 – Actuacions de 1r i 4t de Primària per als seus companys.

Amb la col·laboració de les famílies que també tocaran per als nostres alumnes.

CONSELL ESCOLAR

Carta informativa a les famílies: carta pares convocatòria eleccions

Convocatòria al Consell Escolar: Convocatòria direccció

calendari consell escolar

FELICITATS VANESSA

La nostra mestra d’Educació Física, Vanessa Garcia, ha obtingut MEDALLA D’OR al campionat del món d’IBJJF Jiu-Jitsu, que s’ha celebrat aquest passat cap de setmana (1 i 2 de novembre de 2014) a Califòrnia. Moltes felicitats de part de tots els alumnes i mestres!!

Més informació: BaixMontseny.info

collage vanessa

BARRUFEM CASTANYES

barrufem castanyesbarrufem castanyes 2Actuació dedicada a tots els nens i nenes d’Infantil i Cicle Inicial que van poder veure l’obra, van aplaudir moltíssim i van demanar que es repetís, a tota la resta d’alumnes que també volien veure-la però no va ser possible i a les famílies dels actors/actrius, que els hagués agradat veure’ls en plena acció. Per a tots vosaltres: Barrufem castanyes!!

NOVEMBRE

agenda 2014 2015

No deixeu de consultar a l’Agenda les activitats del mes de NOVEMBRE (pestanya superior). Cliqueu la imatge.

Publicat dins de General | Envia un comentari

ENDEVINALLA DEL MES. Per pensar…

endevinalla novembre

CASTANYADA 2014

L’Àgora vestida de tardor. Meravellosos arbres on s’amaguen esquirols, mussols… i un llop! La Caputxeta haurà d’estar alerta!

Veniu a passejar pel bosc de la Tordera i a descobrir l’arbre de la classe del vostre fill/a.tardor

I, amb la tardor, les castanyes i els panellets. Uns castanyers i castanyeres molt especials tenen ganes de veure’ns. Preparem-nos per rebre’ls!

Dimecres 29 d’octubre de 8:30 h a 10:30 h :

TALLER DE PANELLETS (Infantil i Primària)

CAL QUE CADA NEN/A PORTI ELS INGREDIENTS SOL·LICITATS. TAMBÉ, 20 CASTANYES AMB UN TALL I PAPER DE DIARI.

PARES I MARES QUE VULGUEU PARTICIPAR EN EL TALLER, APUNTEU-VOS A LA CARTELLERA D’AULA.

Dijous 30 d’octubre de 9:00 h a 11:00 h :

OBRA DE TEATRE “Barrufem castanyes” dels alumnes d’ESO i JOCS DE TARDOR dels alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è per als més petits de la casa.

De 11:30 h a 13:30 h: CUINA DE TARDOR (ESO)

De 15:00 h a 16:30 h: GRAN CASTANYADA oberta a les famílies. Dansa de les estacions, panellets i castanyes.

IMPORTANT - Pares, mares, avis i àvies que pugueu donar un cop de mà torrant castanyes, poseu-vos en contacte amb l’AMPA.

AQUESTA SETMANA CANVIEN L’HORA

domingo-relojes-horario-invierno_mdsima20131025_0155_7El diumenge 26 d’octubre haurem de retardar els rellotges una hora.

Així, el dissabte 25 d’octubre, a les 3:00 de la matinada, seran les 2:00 h. Dormirem una hora més.

MUNDIAL DE PATINATGE ARTÍSTIC – REUS 2014

Les patinadores de l’IE la Tordera, donant suport al grup de Show Petit al Mundial de patinatge artístic, que va tenir lloc aquest passat cap de setmana a Reus, i en el qual van quedar en cinquena posició. La Marina, la Jana, la Clàudia, la Meritxell, la Nora, l’Andrea, la Mar, moltes d’elles amb pòdiums en les seves respectives categories, motivades per seguir treballant fort en aquesta disciplina i arribar a un mundial en el futur.

patinatgepatinadores

EXTRAESCOLARS 2014/2015