REUNIÓ INFORMATIVA EXTRAESCOLARS 2014/2015

La reunió informativa per inscriure’s a les extraescolars d’aquest curs 2014/2015 tindrà lloc DIVENDRES 19 DE SETEMBRE A LES 16:30 a l’escola. Us hi esperem!

REFORMES A P3

granésEl passat dilluns 15 de setembre es va poder seguir per Tv Cardedeu un reportatge sobre l’escola Dolors Granés, que està d’aniversari (vuitanta anys), convertint-se en el centre educatiu degà de Cardedeu. Durant el reportatge s’explica com, en un any tan especial per a ells, les aules de parvulari han rebut un impuls amb una remodelació integral de l’espai. Aquesta remodelació parteix d’un treball conjunt amb el nostre Institut Escola (vídeo min.1:30), basat en el mètode pedagògic de Loris Malaguzzi, implantat a Itàlia, i que mestres d’ambdues escoles van estar coneixent el curs passat a partir d’una formació.

Com molts sabeu, el treball per espais que es va iniciar amb P4 i P5 ha estat donant molts fruits, permetent un treball per projectes molt més transversal, i aquesta remodelació a P3 va també dirigida a treballar d’una manera molt més propera a l’infant i a les seves necessitats.

DES DE SECRETARIA

info web

Publicat dins de General | Envia un comentari

LLENÇA’T AMB FORÇA A UN NOU CURS!

bon curs

Llença’t (Lax n’Busto)

(cliqueu i sentireu la cançó)

A PUNT PER COMENÇAR

IMG-20140908-WA0001 (1)

Dilluns 15 de setembre comencen les classes per a tots els cursos.

L’horari serà l’habitual: de 8:30 a 12:15 i de 15 h a 16:30 per Infantil i Primària i de 8:30 a 15 h per ESO.

Es podrà utilitzar ja el servei de menjador.

Recordeu que s’ha de portar el material que se us demana al dossier d’Informacions bàsiques. Els alumnes d’ESO han de portar el full de la tria d’Optatives que es va repartir a la reunió.

Un cel ple de colors i d’estampes però també força xafogor i mosquits. Precaució!

INFORMACIONS BÀSIQUES PER SECUNDÀRIA

Cliqueu per descarregar-vos el dossier d’Informacions bàsiques que es va lliurar a les reunions d’inici de curs d’ESO dels passats dimarts i dimecres 9 i 10 de setembre:

informacions bàsiques ESO caràtula

INFORMACIONS BÀSIQUES PER PRIMÀRIA

Cliqueu per descarregar-vos el dossier d’Informacions bàsiques que es va lliurar a la reunió d’inici de curs de PRIMÀRIA del passat dilluns 8 de setembre:

informacions bàsiques PRIMÀRIA caràtula

INFORMACIONS BÀSIQUES PER INFANTIL

Cliqueu per descarregar-vos el dossier d’Informacions bàsiques que es va lliurar a la reunió d’inici de curs d’INFANTIL (P3, P4 i P5) del passat dijous 4 de setembre:

informacions bàsiques INFANTIL caràtula web

15 ANYS D’ESCOLES VERDES

escoles verdes webL’any 2014 es compleixen 15 anys del Programa Escoles Verdes. Per commemorar-ho, la Secretaria de Medi Ambient i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya ha realitzat 15 vídeos que recullen diferents projectes. L’Institut Escola La Tordera surt en aquest vídeo per la seva contribució al Programa amb la neteja, cada curs, d’un tram del riu que dóna nom al nostre Institut Escola (mn. 10:35).

Publicat dins de General | 1 comentari

SETEMBRE

agenda 2014 2015 No deixeu de consultar l’Agenda del mes de SETEMBRE  (pestanya superior). Cliqueu la imatge.