INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES AMB ALUMNES A L’ESO

logo copia

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que, degut a una millora  en l’organització interna, el proper curs  2016-2017 hi haurà una modificació en l’horari escolar de secundària a la franja del migdia.

Els dilluns, l’hora de finalització de les classes a secundària  serà a les 14h i els dimecres, a les 15h.

El servei de menjador restarà a la disposició d’aquells alumnes que en facin ús, per qualsevol aclariment dirigiu-vos a la persona de contacte d’aquest servei.

La resta de l’horari d’entrada i sortida es manté sense cap modificació.

Cordialment,

Equip directiu

Institut Escola la Tordera

CALENDARI CURS 2016/2017

INFORMA'T

calendari 20162017 IE la Tordera

REUNIONS DE PARES CURS 2016 / 2017

REUNIONS ➡ A partir del 9 de setembre, podreu consultar els tutors/es dels vostres fills/es i les informacions bàsiques d’inici de curs en aquest bloc.

EL CURS ESCOLAR COMENÇARÀ EL 12 DE SETEMBRE PER ALS ALUMNES D’INFANTIL I PRIMÀRIA I EL 14 DE SETEMBRE PER ALS ALUMNES D’ESO.

RECUPERACIONS SETEMBRE – ESO

RECUPERACIONS(Cliqueu per consultar el calendari d’exàmens de setembre – Secundària)

Júlia Lorente guanya el premi al dibuix més creatiu

20160601_111535

Júlia Lorente, de 2n d’ESO, guanya el premi al dibuix més creatiu en el concurs de dibuix que es va dur a terme el 31 de maig en motiu del Dia Mundial sense Tabac i que organitza l’Ajuntament de Sant Celoni i el Centre d’Atenció Primària.

El concurs permet dur a terme una exposició a l’entrada del CAP, per tal de conscienciar la ciutadania dels efectes nocius del tabac i de l’addicció que aquest genera, tot reivindicant una vida sana.

La Júlia va rebre el premi de mans de les representants del concurs, una motxilla escolar ben bonica. Felicitats!

1R D’ESO ENS FA ARRIBAR L’ÚLTIM SOROLL D’ESCOLA D’AQUEST CURS

soroll d'escola

CASAL D’ESTIU 2016

casal 1casal casal 2

EXPOSICIÓ A CAN RAMIS

NO T’HO POTS PERDRE!

Del 2 al 24 de juliol

➡ de l’alumna de 3r d’ESO de La Tordera:

AINHOA PÉREZ

IMG-20160623-WA0001

PROJECTE D’ARTS ESCÈNIQUES – CICLE SUPERIOR

Els passats 27 i 28 de maig, els/les alumnes de Cicle superior de primària van representar l’obra de teatre QUI ÉS ALÍCIA? al Teatre Ateneu de Sant Celoni.

Aquesta mostra va ser el resultat del Projecte d’Arts Escèniques portat a terme durant  el curs, en el qual van treballar barrejats els dos cursos de 5è i de 6è.

Els alumnes de tot el cicle estaven organitzats en diferents grups de treball: PRODUCCIÓ, encarregats del vestuari, de l’escenografia i atrezzo, i dels efectes de llum i de so; el grup de CIRC, que va participar a diferents escenes fent malabars amb pals i plats xinesos, boles, carioques i van fer figures humanes; el grup de DANSA, que va crear diverses coreografies que formaven part de la història narrada; i el grup de TEATRE,  que va ser el fil conductor de la posada en escena.

QUI ÉS ALÍCIA? narrava les aventures d’una nena, l’Alícia, que comença a patir molts canvis i descobreix que s’està fent gran. Els alumnes, que es van veure identificats amb el personatge en aquests canvis, van saber interpretar l’obra fantàsticament. Les famílies, i abans la resta de companys de primària, van gaudir d’una sessió de teatre ben amena i van aplaudir molt.

MANIFEST DE SUPORT ALS REFUGIATS PER PART DELS ALUMNES

“El món no està en perill per les males persones sinó per aquelles que permeten la maldat”. (Einstein)

DSC_0076

Els alumnes de 3r d’ESO del nostre Institut Escola es van presentar a l’Ajuntament de Sant Celoni per llegir un manifest que havien escrit en suport als refugiats sirians.

Podeu llegir aquí el seu article: MANIFEST DE TERCER D’ESO DE LA TORDERA

ROBOTSENY AMB 1r D’ESO

IMG-20160609-WA0000

LA TORDERA, PREMI AL MILLOR STAND AMB:

“ENLLAÇ DEL CARRIL BICI DE PALAU A SANT CELONI”

PRIMERES INSTANTÀNIES DES DE LA CATIFA VERMELLA

ÚLTIM CURSsegurates

PROFESSORAT

presentadors

CANTANTS

CANTANTS 2

ÒSCARS 2016

20160607_200039Tots els alumnes d’ESO han rebut una simpàtica invitació per al proper dijous 9 de juny. Es tracta d’una invitació a la GALA DELS OSCARS 2016 de La Tordera. Des de l’àrea de Visual i Plàstica, s’han estat treballant a tots els cursos d’ESO l’edició de vídeo i la creació de curtmetratges. Amb totes les produccions, s’ha pensat a muntar una gala final amb nominats, jurat, estatuetes… i també actuacions en directe de cantants famosos i molt coneguts per a tots 😉 . La gala serà presentada per alumnes de 4t d’ESO. Molt important! Per poder assistir-hi, cal anar vestit per a l’ocasió i presentar la invitació a l’entrada, abans de trepitjar la catifa vermella i fotografiar-se davant dels paparazzi. Els “segurates” només deixaran entrar amb invitació i els “barman” oferiran les consumicions a la barra del bar que es trobarà a la rambla: còctels sense alcohol i un munt de sorpreses més.

NOMINACIONS AL MILLOR GUIÓ, ACTOR, ACTRIU, EDICIÓ, DIRECTOR/A, HARLEM SHAKE, VINE, MÀGIA AUDIVISUAL, VÍDEO D’HUMOR, EN LLENGUA ESTRANGERA, TUTORIAL, VIDEOCLIP, TRÀILER, ANIMACIÓ…

CANTÀNIA 2016 AMB 4t DE PRIMÀRIA

cantàniacantània 2Dissabte 11 de juny, a les 12 h., a l’Auditori de Granollers, amb els alumnes de 4t de Primària. ➡ Cliqueu la imatge per sentir les cançons que han preparat a classe de Música.

EL PROJECTE.
cantania_2016_web

2n D’ESO A FRANÇA

IMG-20160604-WA0010

Dues fantàstiques jornades a Montpellier i Nîmes amb els alumnes de 2n d’ESO. Els passats 2 i 3 de juny, els alumnes de 2n d’ESO van poder visitar les dues ciutats gal·les: l’arc de triomf, els banys jueus, la primera facultat de medicina d’Europa, l’amfiteatre millor conservat del món… Els alumnes d’opció Llengua francesa van poder posar en pràctica els seus coneixements amb la visita guiada que van fer en francès.