ANUL·LADA LA PISCINA DEL 28 DE FEBRER (P5)

cme_sot_de_les_granotes_12ATENCIÓ! Queda anul·lada l’activitat de PISCINA del dimarts 28 de febrer per als alumnes de P5, en motiu de la celebració de Carnaval.

mostra-escolar

AGENDA MARÇ ’17

10596139-cartoon-funny-eyes-cartoons-cartoon-cuteJa podeu consultar les activitats previstes per al mes de MARÇ a la pestanya superior “Agenda“.

ALL DIFFERENT, ALL TOGETHER

blog-anglesEls alumnes de 1r ESO estan duent a terme un projecte col·laboratiu amb un institut de Wisconsin,USA. Han creat un blog on aniran penjant totes les activitats de l’intercanvi per correspondència. Si el voleu visitar, ➡ http://alldifferentalltogether.blogspot.com.es

ANUL·LADA LA RUA DEL MATÍ – 24 febrer ’17

S’ANUL·LA, en motiu de la pluja, la rua de Carnaval prevista per aquest matí 24 de febrer. Els alumnes poden portar la seva disfressa a la tarda, ja que es mantenen les activitats internes.

La rua passaria al dimarts 28 de febrer, sempre i quan les previsions meteorològiques per al dimarts ho permetin.

CERTAMEN DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA 2017

mostra-fotograficaTrobareu aquí les bases del Certamen de Fotografia Matemàtica 2017, que aquest curs tracta de les matemàtiques i l’arquitectura. Dirigida als alumnes de Cicle Superior i ESO. L’exposició tindrà lloc per Sant Jordi.

➡ Cliqueu la imatge.

DIA ESCOLAR DE LA NOVIOLÈNCIA I LA PAU

Els alumnes de 3r de Primària A, de la classe dels Experiments, ens fan arribar una preciosa cançó que van treballar des de les àrees d’Anglès i de Català per al Dia Escolar de la Noviolència i la Pau, que se celebra cada 30 de gener, com ja vam anunciar. ➡ Llegiu també l’article anterior i sapigueu el per què d’aquesta data, clicant el següent enllaç: 30 de gener.

video-pau

LLENGUA ÀRAB

taller-alif

CONSIGNES PER A LA SETMANA DE CARNAVAL

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ

➡ Cliqueu:Preinscripcio1-e1392405084622

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS:

DEL 23 DE MARÇ AL 4 D’ABRIL.

PORTES OBERTES EL 8 DE MARÇ’17

portes-obertes17

SOROLL D’ESCOLA – FEBRER’17

revistaEls alumnes de 1r d’ESO ens fan arribar el nou Soroll d’escola, el núm. 12. En aquesta ocasió, en format exclusivament digital. Llegiu-la tot clicant la imatge i seguiu tots els Sorolls d’escola des de la pestanya superior: “Soroll d’escola“.

RÀDIO 24 la Tordera: 17/2/2017

podcast-image