TORNEM A SER AQUÍ!

REUNIONS INICI DE CURS

Publicat dins de General | 1 comentari

RECUPERACIONS SETEMBRE – ESO

RECUPERACIONSAquells alumnes d’ESO que heu de recuperar alguna assignatura aquest proper mes de setembre, trobareu les dates i hores dels exàmens als calendaris de “Tutoria” de les Aules virtuals.

EXTRAESCOLARS 2015/2016

:idea: Per apuntar-vos o per qualsevol aclariment, dirigiu-vos a l’oficina de l’AMPA.

:arrow: Cliqueu per saber HORARIS i PREUS.

CALENDARI CURS 2015/2016

calendari:arrow:Cliqueu per visualitzar el calendari de tot el curs.

VÍDEO RESUM ROBOTSENY 2015

caràtula vídeo robotseny

BLOGS DE FRANCÈS

Les colònies a França amb els alumnes de 2n d’ESO van donar fruit. Trobareu aquí els 3 blogs on van resumir el que havien vist i après. Cliqueu per poder-los visitar.

blog Aleix webblog Joana webblog Marc López web

Publicat dins de General | Envia un comentari

“EL MILLOR RESIDU ÉS EL QUE NO ES PRODUEIX”

L’Agència de Residus de la Generalitat de Catalunya ens fa arribar, a través de l’ajuntament de Santa Maria de Palautordera, el diploma de participació a la segona edició del Let’s Clean Up Europe!

Podeu també visualitzar el vídeo resum de la campanya 2015 on sortim fent la recollida. Cliqueu:

carátula video

FESTA DE L’AIGUA

festaiguaDivendres 19 de juny, últim dia de curs, hi ha prevista, a últimes hores del matí, la festa de l’aigua. Recordeu portar – tots els alumnes (de P3 a 4t d’ESO) -BANYADOR, XANCLETES I TOVALLOLA. Porteu també CREMA SOLAR posada de casa.

BICICLETADA FI DE CURS

Instantànies que ens fan arribar dels alumnes de 1r i de 2n d’ESO, a la sortida en bicicleta pels voltants de l’escola. Preparaven ja motors per al dia següent, en què estava prevista la festa d’aigua amb tot l’Institut Escola.

foto 2 riu

la foto 1

foto riu última

foto última

A L’ÀGORA

Us convidem a veure l’exposició “Estructures” i “Fusta” a l’Àgora del nostre Institut Escola. Properament, els jocs i joguines elaborats manualment pels alumnes de 1r d’ESO durant el Treball de síntesi. No us ho perdeu!

estructures 3eso web collage fusta 1eso web

MALLORCA 4t ESO – Viatge Fi d’Etapa

Contents d’aquesta setmana que no oblidaran mai, tots junts, i a punt per començar una altra etapa a la seva vida. Molta sort!
IMG-20150610-WA0000

COLÒNIES 6è

Instantànies des de El Vilà de Banyoles.

IMG-20150608-WA0005

IMG-20150608-WA0004

IMG-20150609-WA0003

IMG-20150609-WA0001

LA TORDERA AL CANTÀNIA 2015

Els nostres alumnes de 4t de Primària han cantat a l’Auditori de Granollers aquest passat dissabte 6 de juny, a les 12 hores, amb altres escoles que participen al Cantània. Aquest curs, Cantània porta de títol: Al bell mig de la terra

En Khalil, un noi d’origen africà que fa poc temps que viu en una ciutat del sud
d’Europa, està fascinat per una cosa que ha vist per primera vegada a la vida.
És una bèstia gegant, un paisatge de llum i de colors, una extensió d’aigua
increïble. És la mar Mediterrània, que ha estat durant milers d’anys lloc de
trobada per a viatgers, comerciants, músics, poetes, emigrants… Un mar situat
“entremig de les terres”, al bell mig de la terra, que conté simbòlicament molts
valors essencials de la cultura, de la natura, de la història i del nostre present
més immediat… Al mar, tot s’hi escriu i tot s’hi esborra. El mar és la memòria del món.

vídeo cantània

Tot seguit, el programa:

INTERNET SEGURA

1429266848_652048_1429267004_noticia_normalGoogle posa a l’abast de les famílies un navegador segur per als nens i nenes que comencen a familiaritzar-se amb Internet i que cal protegir. Es tracta de bunis.org. El pare o mare s’hi registra i pot fer un seguiment de tot el que el seu fill/a busca per Internet. D’altra banda, no s’hi troben pàgines d’adults. També, ofereix un blog amb tot de consells per a l’educació d’aquests.