FESTA DE L’AIGUA

festaiguaDivendres 19 de juny, últim dia de curs, hi ha prevista, a últimes hores del matí, la festa de l’aigua. Recordeu portar – tots els alumnes (de P3 a 4t d’ESO) -BANYADOR, XANCLETES I TOVALLOLA. Porteu també CREMA SOLAR posada de casa.

A L’ÀGORA

Us convidem a veure l’exposició “Estructures” i “Fusta” a l’Àgora del nostre Institut Escola. Properament, els jocs i joguines elaborats manualment pels alumnes de 1r d’ESO durant el Treball de síntesi. No us ho perdeu!

estructures 3eso web collage fusta 1eso web

MALLORCA 4t ESO – Viatge Fi d’Etapa

Contents d’aquesta setmana que no oblidaran mai, tots junts, i a punt per començar una altra etapa a la seva vida. Molta sort!
IMG-20150610-WA0000

COLÒNIES 6è

Instantànies des de El Vilà de Banyoles.

IMG-20150608-WA0005

IMG-20150608-WA0004

IMG-20150609-WA0003

IMG-20150609-WA0001

HORARI INTENSIU

RECORDEU QUE AQUESTA SETMANA COMENÇA LA JORNADA INTENSIVA

20150607_104325

Les famílies que necessitin servei de LUDOTECA de 15:30 a 16:30 o de 15.30 a 17:30 han de passar pel despatx de l’AMPA per fer la inscripció.

A partir del 25 de juny i  fins el 31 de juliol hi ha CASAL D’ESTIU. Per als interessats, passeu pel despatx de l’AMPA.

RECUPERACIONS ESO

RECUPERACIONSAquells alumnes d’ESO que heu de recuperar alguna assignatura, trobareu les dates i hores dels exàmens als calendaris de “Tutoria” de les Aules virtuals.
Per qualsevol dubte, dirigiu-vos a Coordinació de Secundària.

LA TORDERA AL CANTÀNIA 2015

Els nostres alumnes de 4t de Primària han cantat a l’Auditori de Granollers aquest passat dissabte 6 de juny, a les 12 hores, amb altres escoles que participen al Cantània. Aquest curs, Cantània porta de títol: Al bell mig de la terra

En Khalil, un noi d’origen africà que fa poc temps que viu en una ciutat del sud
d’Europa, està fascinat per una cosa que ha vist per primera vegada a la vida.
És una bèstia gegant, un paisatge de llum i de colors, una extensió d’aigua
increïble. És la mar Mediterrània, que ha estat durant milers d’anys lloc de
trobada per a viatgers, comerciants, músics, poetes, emigrants… Un mar situat
“entremig de les terres”, al bell mig de la terra, que conté simbòlicament molts
valors essencials de la cultura, de la natura, de la història i del nostre present
més immediat… Al mar, tot s’hi escriu i tot s’hi esborra. El mar és la memòria del món.

vídeo cantània

Tot seguit, el programa:

INTERNET SEGURA

1429266848_652048_1429267004_noticia_normalGoogle posa a l’abast de les famílies un navegador segur per als nens i nenes que comencen a familiaritzar-se amb Internet i que cal protegir. Es tracta de bunis.org. El pare o mare s’hi registra i pot fer un seguiment de tot el que el seu fill/a busca per Internet. D’altra banda, no s’hi troben pàgines d’adults. També, ofereix un blog amb tot de consells per a l’educació d’aquests.

LLIBRE SOLIDARI 2a EDICIÓ

2a edició llibre solidariBenvolgudes famílies,

Tenim el goig de comunicar-vos que, donat l’èxit del llibre solidari “Cuina d’aquí i d’allà”, hi ha una segona edició a la venda.

Us esperem aquest divendres a les 16:30h a la sortida d’infantil. El preu del llibre és de 3€ obert a donatiu.

Recordeu que la recaptació és per donar suport a la Comissió Solidària, en la seva tasca d’ajudar els alumnes que ho necessiten i que tinguin les mateixes oportunitats que la resta.

Gràcies i salutacions. Comissió de Convivència – AMPA IE La Tordera

JUNY

agenda 2014 2015

No deixeu de consultar a l’Agenda les activitats del mes de JUNY (pestanya superior). Cliqueu la imatge.

ROBOTSENY – LA TORDERA I LA ROBÒTICA

TORNEIG ROBOTSENY,
amb la participació dels nostres alumnes de 6è
Dissabte 30 de maig de 2015
Premi a l’estratègia i innovació
Premi a la millor programació

:arrow: Per poder veure el treball dels nostres alumnes, cliqueu aquí: http://www.robotseny.cat/escola/ie-la-tordera

ROBOTSENY 1ROBOTSENY 2

TorderART

TÍTOL :arrow: Cliqueu el títol vermell per conèixer el projecte dels nostres alumnes de P3 a 4t d’ESO.

20150529_165113  20150529_16503720150529_164945TORDERADA 1IMG-20150530-WA0008TORDERADA 2

NASCUTS A LA TORDERA

caràtula vídeoAquest curs, els alumnes de 4t de Primària han pogut veure néixer aquests bonics pollets. Des d’una incubadora que tenien a l’aula, han pogut seguir tot el procés de maduració i han après moltíssim amb el projecte que porta de títol: Incubem ous. :arrow: Si cliqueu la imatge, podreu veure el vídeo del seu naixement.

ACTUACIÓ PER LA SETMANA PER LA PAU

setmana pau caràtula video

:arrow: Cliqueu la imatge per veure el vídeo.

Amb motiu de la Setmana per la Pau, es va convidar a totes les famílies a la festa de Cloenda que va tenir lloc al carrer Major de dalt de Sant Celoni el dissabte 23 de maig a les 17:00 h. Va ser l’ocasió de mostrar el producte final del projecte que els alumnes d’ESO de la nostra escola (opció Francès) havien estat treballant. El projecte anava sobre dos dels PAUssonatges oferts per les Entitats Solidàries per aquest curs: Aimé Césaire i Léopold Sédar Senghor.pau

Abans, els nostres alumnes ja havien actuat a l’escola per a tots els seus companys (de 2n de Primària a 4t d’ESO).

Per als alumnes d’Infantil i de Primària, des de les Entitats Solidàries, ens ofereixen un conte que porta de títol: La Ghusun al país de les injustícies. El passat dissabte 23, una simpàtica pallasso el va explicar a la plaça, després de l’actuació de la Tordera.

Publicat dins de General | 2s comentaris

RECONEIXEMENT MARATÓ TV3

Arriba a la nostra escola, amb data de 21 de maig de 2015, el següent diploma:diploma marató 2015