LA TORDERADA – DIVENDRES 26 MAIG 2017

torderadatorderada 2

ELS GOYA – 2017

IMG_20170518_171032

➡ ELS ALUMNES D’ESO QUE VULGUIN PRESENTAR EL SEU PROJECTE PER ALS PREMIS GOYA, CAL TENIR PRESENT QUE LA DATA LÍMIT ÉS EL 2 DE JUNY I S’HAN D’ENVIAR PER CORREU A LA XIU.

Publicat dins de General | 1 comentari

3r de primària aprenent a ballar sardanes

Cloenda del curs de sardanes amb els alumnes de tercer de primària, a la plaça de la Vila de Sant Celoni, amb la cobla de la Principal de Terrassa.

😀  MOLTES GRÀCIES, ESTEVE I ROSER, PER TOT EL QUE ENS HEU ENSENYAT I L’AMOR QUE HI POSEU!!

collage sardanes

A LES FAMÍLIES DE 3R I 4T D’ESO

orienta't

LA TORDERA AMB LET’S CLEAN UP EUROPE!

Poster-operacio-neteja-A3_2017.1

AGENDA MAIG’17

10596139-cartoon-funny-eyes-cartoons-cartoon-cuteJa podeu consultar les activitats previstes per al mes de MAIG a la pestanya superior “Agenda“.

ACTIVITATS SANT JORDI

activitats sant jordi edu365

PROGRAMA SANT JORDI’17

INVITACIÓ AL MUSEU LA TORDERA

invitació famílies 1r eso

museu 1r eso

ACTUEM PER A LES ESCOLES

Com cada curs, un grup d’alumnes de la Tordera, de diferents cursos i edats, han participat al projecte “Actuem per a les escoles” que prepara el Centre Municipal d’Expressió Ateneu. Aquests alumnes, que fan extraescolar de música o de teatre allà, preparen una sèrie de concerts als quals les diferents escoles de Primària del municipi tenen l’oportunitat d’assistir. A la tarda, els concerts són oberts a tothom.

actuem per les escoles

AJUTS SOCIALS CURS 2017/2018

➡ Cliqueu per llegir millor.

activitats estiu beques

full beca pág 2

CASAL SETMANA SANTA

➡ Cliqueu la imatge per a més informació.

casal-setmana-santa-la-tordera-2017_1

BEQUES D’ANGLÈS PER A ALUMNES DE 4T D’ESO

➡ Cliqueu per llegir les bases.

beca cambridge

4t d’ESO a TENERIFE

Els alumnes de 4t d’ESO han passat uns fantàstics dies a Tenerife (Puerto de la Cruz) per celebrar el seu últim curs a la Tordera.  Han visitat junts el Teide, han anat en goleta a veure cetacis i s’ho han passat pipa al parc aquàtic Siam Park. Del 28 de març a l’1 d’abril.

XIII CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

La nostra corsària, Meritxell Casado, passa a la semifinal del XIII Certamen de lectura en veu alta. Felicitar a la resta de concursants de la Tordera pel seu treball i la seva fantàstica actuació.

Carta d’Anna Canyelles, en nom de la Fundació Enciclopèdia Catalana, amb el suport del Departament d’Ensenyament de la Generalitat, al nostre Institut Escola.

Benvolgudes,
Benvolguts,

En primer lloc, felicitar-vos molt sincerament per la vostra feina i la dels vostres alumnes. Tot i que no volem que la competició sigui l’eix sobre el qual volta el Certamen de lectura en veu alta, també sabem que el pas a la fase següent és un reconeixement a la feina ben feta, a la implicació del professorat i al talent i l’esforç dels lectors i les lectores. Així doncs, l’enhorabona.

Pel que fa a aspectes més pràctics, us fem saber que participareu en una de les sis semifinals que se celebraran per seleccionar els lectors i les lectores que participaran en la final del 30 de maig, al Teatre Nacional de Catalunya.

La semifinal en la qual participeu és la de Barcelona I, el dimarts, 16 de maig. Lloc: CaixaForum.

Molta sort, Meritxell!