EL PROJECTE DE 1R D’ESO AVANÇA

Publicat dins de General | 3 comentaris

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

eleccions-consell-escolar

HEM FET EL CIM! EL MATAGALLS, 1698 m.

img-20161110-wa0009

Publicat dins de General | 1 comentari

AGENDA NOV ’16

10596139-cartoon-funny-eyes-cartoons-cartoon-cuteJa podeu consultar el mes de NOVEMBRE a la pestanya superior “Agenda“.

CASTANYADA 2016

Publicat dins de General | 2 comentaris

CANVIEN L’HORA

domingo-relojes-horario-invierno_mdsima20131025_0155_7Dissabte 29 d’octubre, haurem d’endarrerir els rellotges una hora. Així, a les 3 hores de la matinada, seran les 2 hores.

Dormirem una hora més per entrar ja a l’horari d’hivern.

BERENARS PROVIATGE 4T ESO

proviatge-4esob

Els dimarts i els dijous, a la sortida de l’escola: VENDA DE PASTISSOS, proviatge fi d’etapa. Animeu-vos!!

PROGRAMA CASTANYADA ’16

programa-castanyada

LA XIU EN ACCIÓ!

2016010-banner-fira-carbassaLa Xiu esculpint la carbassa més gran que s’ha esculpit a Catalunya: 365 kg. de carbassa!!!

Diumenge 23 d’octubre a Sant Joan de les Abadesses.

➡ Cliqueu la imatge d’aquí a sobre i veure-ho el vídeo.

REUNIONS D’AULA – DOSSIERS PER A LES FAMÍLIES

➡ Cliqueu aquí per descarregar-vos els dossiers informatius:

REUNIÓ P3

REUNIÓ P4

REUNIÓ P5

REUNIÓ 1R PRIMÀRIA

REUNIÓ 2N PRIMÀRIA

REUNIÓ 3R PRIMÀRIA

REUNIÓ 4T PRIMÀRIA

REUNIÓ 5È PRIMÀRIA

REUNIÓ 6È PRIMÀRIA

PROJECTE FEM RÀDIO

projecte-radio

Els divendres al matí, els nostres alumnes de Projecte 24 emeten en directe, des dels micròfons del nostre Institut Escola, la notícia de la setmana. Parlen, també, de la predicció del temps i conviden a tota la comunitat educativa a escoltar la cançó del dia.

Durant la setmana, busquen informació sobre l’actualitat i preparen el guió radiofònic a l’aula. Aquest treball els permet millorar la seva competència comunicativa.

Aquesta setmana els podeu escoltar clicant aquí:

música

REUNIONS D’AULA

reunions aulaCom cada curs, el mes d’octubre és el mes de les reunions d’aula de tots els cursos, des de P3 fins a 4t d’ESO. Des de les tutories, es faran arribar les circulars amb la convocatòria. També, anireu trobant la informació del dia i l’hora a la pestanya superior “Agenda“.

EXTRAESCOLARS 2016 / 2017

Ampa_Tordera_logo-1

extraescolarsOFERTA D’EXTRAESCOLARS CURS 2016/2017

extraescolars

LA TARDOR HA ARRIBAT

També anomenada primavera d’hivern o rerevera o santmiqueladaEn castellà, OTOÑO. En anglès, AUTUMN. En francès, AUTOMNE.

Queden 100 dies per finalitzar l’any.

Època de pluges, en algunes parts del món, i de descens progressiu de la temperatura. Els dies s’escurcen i les nits s’allarguenLes plantes caducifòlies perden la clorofil·la i les fulles esdevenen groguenques o vermelloses com a pas previ a la seva caiguda. Molts fruits estan en el seu punt òptim: pomes, taronges, llimones, raïm, caquis, figues, magranes…

DESCOBREIX-HO AMB EL VÍDEO I ELS EXERCICIS DE L’EDU365.CAT:

tardor a educat

ESTEM DE RECOLLIDA

IMG-20160919-WA0001bAquest curs, els alumnes de 1r d’ESO treballaran un projecte molt i molt interessant per al nostre Institut Escola. Des de l’àrea de Tecnologia, fabricaran tot de joguines i mobiliari per al pati i per a les aules d’Infantil.

Des del taller de Tecnologia fan una crida a totes aquelles famílies que puguin aportar palets de fusta i estris vells com cassoles, olles, piques, aixetes, volants de cotxe, etc. En cas de poder aportar materials, dirigiu-vos a Consergeria i demaneu per la Xiu. Estem de recollida!

IMG-20160919-WA0000b