CASAL DE SETMANA SANTA

ANGLÈS PER ADULTS

anglès web

SEMIFINALS CONCURS FEM MATES

IMG_6370Els nostres alumnes de 6è de Primària, 1r i 2n d’ESO han participat novament al concurs matemàtic Fem Mates. D’entre més de 20.000 alumnes de tot Catalunya, van ser seleccionats per participar a les semifinals: la Gemma Jané, en Titus Gual i la Fatou JiniKeh de 6è de Primària, la Laia Fugarolas i en Pau Comajoan de 1r d’ESO i la Vinyet Costa, la Paula Garcia i la Noemí Fidel de 2n d’ESO.

IMG_6348

Hem de felicitar-nos per la nostra participació als concursos matemàtics, amb l’objectiu de promoure una forma diferent de viure aquesta matèria, ja que dues de les nostres alumnes van ser guardonades i una d’elles està convocada per la final del 17 de maig que se celebrarà a Reus.

La Laia Fugarolas va guanyar la prova d’equips de 1r d’ESO, juntament amb 3 alumnes d’altres centres.

La Vinyet Costa va acabar PRIMERA SELECCIONADA!!!!! de la prova individual categoria 2n d’ESO. A Reus, els 3 que quedin finalistes passaran a formar part de l’Olimpíada matemàtica espanyola. Moltes felicitats a tots. A per totes, Vinyet!!

Podeu veure el vídeo anunciant els guanyadors a www.osonastream.tv , ja que es va emetre en directe des de la Televisió local. (Laia Fugarolas minut 24:10 / Vinyet Costa minut 35:00). Cliqueu:VNYET

IMG_6218IMG_6314

PROVA CANGUR 2014

IMG_0370La prova Cangur, convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques, és una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. Consisteix en una prova de 30 reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema.
Els enunciats els prepara l’associació Le Kangourou sans Frontières, on Catalunya hi participa amb representació nacional pròpia i actualment ostenta, per elecció, un dels càrrecs de l’equip directiu de l’associació. Llavors, els participants i les participants d’arreu d’Europa i d’altres països del món es plantegen els mateixos problemes i tenen un temps d’una hora i un quart per intentar resoldre’ls.
Els nivells als quals els alumnes es poden presentar són 4: 3r d’ESO, 4t d’ESO, 1r de Batxillerat o cicles formatius de grau mitjà i  2n de Batxillerat o cicles formatius de grau superior.

Els nostres alumnes de 3r d’ESO Marc Saula, Eric Jiménez, Alba Miranda, Oriol Fernández, Marc Espinosa, Nil Carrasco, Dani Martín i David Mogrera (d’esquerra a dreta a la foto superior) van presentar-se a les proves que van tenir lloc el passat 20 de març a l’IES Reguissol.
IMG_0360
IMG_0363
Publicat dins de General | Envia un comentari

LA SEGONA FRASE DEL MES – Per pensar… (Setmana literària)

charles chaplin

The key of success is not only having well prepared people, but inspiring enthusiastic people, who is also committed and trained to work in a collaborative way. That is the real key!

Cliqueu la imatge per saber més coses sobre l’autor de Les aventures de Tom Sawyer i Huckleberry Finn, reconegut per molts altres autors com “el pare de la literatura americana”.

PROGRAMA SETMANA LITERÀRIA

portada programa web

Cliqueu el tríptic per saber quines activitats estan programades per la SETMANA LITERÀRIA 2014 i la FESTA DE SANT JORDI.

Recordeu portar una rosa feta a mà el dimarts 22 d’abril. Junts decorarem l’Àgora.

SOROLL D’ESCOLA 6

foto portada

Ja tenim aquí el Soroll d’escola 6 (set-feb).

Els alumnes de l’ESO van sortir amb ella a les mans el divendres 28 de març, acompanyant els butlletins de notes i els àlbums. Els alumnes d’Infantil i Primària l’han començat a rebre a partir d’aquest dilluns 31 de març.

Els alumnes reporters i tota la gent que l’ha feta possible desitgen que us agradi molt.

Podeu llegir-la cliquant la imatge o anant a la pestanya superior “Soroll d’escola“, on trobareu també les cinc anteriors.

EXPOSICIÓ DE LA NOSTRA PROFESSORA DE VISUAL I PLÀSTICA A LA RECTORIA VELLA

xiu

POISSON D’AVRIL!

En France, en Allemagne, en Belgique, en Roumanie et dans beaucoup d’autres pays, le premier avril c’est la fête du Poisson d’avril, où l’on fait des plaisanteries à ses amis ou à ses connaissances. Nos apprenants de Langue française 2e d’ESO ont surpris aujourd’hui, à midi, leurs copains de Primaire à leur sortie.
poisson d'avril 7 webpoisson d'avril 1 webpoisson d'avril 6 web  poisson d'avril 3 web     poisson d'avril 8 webpoisson d'avril 2 web

Publicat dins de General | Envia un comentari

LA FRASE DEL MES – Per pensar…

frase abrilCHARLES CHAPLIN, també conegut com CHARLOT, ha estat el millor mim de la història del cinema. Coneix més coses sobre la seva vida i les seves obres clicant la imatge.