Calendari de les recuperacions de setembre d’ESO.

recuperacions dilluns 3 de setembre

recuperacions dimarts 4 de setembre

Calendari curs 2018-2019

calendari

Lectura per l’estiu !

Podeu llegir l’última revista clicant al següent enllaç:

Benvolgudes famílies,

Us desitgem un molt bon estiu. Gaudiu al màxim de les vacances!

Ens retrobem el 12 de setembre.

BONES VACANCES A TOTS I A TOTES!

Equip docent de la Tordera.

ELS CONTES VIATGERS A LA BIBLIOTECA DE SANT CELONI

MARC GUILLÉN de 4t d’ESO REP UNA BECA D’ANGLÈS

El nostre alumne de 4t d’ESO, Marc Guillén, ha estat becat per la Cambridge School amb un curs d’anglès per al proper curs 18-19. Felicitats, Marc!!

La Cambridge School ofereix per segon any consecutiu aquest tipus de beques per alumnes de 4t d’ESO, amb l’objectiu d’ajudar a alumnes que tenen molta motivació i capacitats per preparar-se per al seu futur”, són les paraules de Sarah Edge, directora general de Cambridge School.

18 joves de tota la comarca han rebut oficialment aquestes beques en un acte oficial que va tenir lloc el passat dijous 7 de juny al GRA Jove de Granollers, amb la presència dels alumnes becats i familiars, professors dels instituts, Cambridge School i personalitats dels diferents ajuntaments.

JORNADA CONTINUADA ESO

Us informem que el Departament d’Ensenyament ens ha autoritzat a realitzar jornada continuada a l’Educació Secundària Obligatòria pel pròxim curs 2018/2019.

L’horari dels alumnes d’ESO serà de 8:30h a 15:00h cada dia.

L’horari dels alumnes d’infantil i primària serà el mateix:

Dilluns, dimarts, dijous i divendres de 8:30h a 12:15h i de 15:00h a 16:30h.

Dimecres de 8:30h a 12:30h.

Equip Directiu

Publicat dins de General | 2 comentaris

El alumnes de P5 ens canten

➡ Cliqueu la imatge per escoltar-los.

PROJECTE FINAL TREBALL GLOBALITZAT 2n ESO

Com a projecte final de treball globalitzat, vàrem donar als alumnes de 2n d’ESO l’oportunitat d’escollir un tema que fos del seu interès i fer-ne la investigació pertinent. Dels treballs presentats, n’hi ha de molt interessants. Entre ells, destaquem, per exemple, el cotxe que van muntar en Carlos Cortés, l’Hernán González i en Lluís Romero, buscant les peces i fent ells tot el muntatge.

Publicat dins de General | 1 comentari

NOVES MATRÍCULES

💡 Per consultar la llista d’admesos, aquesta es troba penjada al vidre de Secretaria.

EXPOSICIÓ DE CONTES VIATGERS

CONCURS DIA MUNDIAL SENSE TABAC

El passat divendres 1 de juny, va tenir lloc a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Sant Celoni el lliurament dels reconeixements pels vídeos realitzats pels alumnes de 2n d’ESO de les diferents escoles de Sant Celoni, en motiu del Dia Mundial Sense Tabac. A l’acte, van intervenir la Regidora de Comunitat, la Magalí Miracle, i la directora de l’Àrea Bàsica de Salut de Sant Celoni, la Maria del Puig Deulofeu.

El vídeo que va merèixer un reconeixement en aquest concurs pel missatge més saludable va ser el del grup format per la NÚRIA SOLER, l’AINA SÁNCHEZ, la MAR COLOMER, l’OUSAINOU NIAKATE i l’HERNÁN GONZÁLEZ.

Properament, ens faran arribar l’enllaç que permetrà difondre aquests vídeos. El Dia Mundial Sense Tabac és el 31 de maig.

Felicitats nois!

CANTÀNIA 2018

Aquest passat dissabte dia 2 de juny, els alumnes de 5è han participat, juntament amb altres escoles, en el Cantània a l’Auditori de Granollers.
El tema de la Cantata, sota el títol: Partícules, era l’origen i l’evolució de l’Univers.

Felicitem als alumnes que ho han fet molt i molt bé!

JORNADA INTENSIVA AL JUNY

no jornada intensivaA partir del proper dimarts 5 de juny i fins l’últim dia de curs, la jornada serà intensiva. L’horari durant la jornada intensiva serà de 8:30-12:30 h. per a Infantil i Primària, i de 8:30-13:30 h. per als alumnes d’ESO. Les classes acaben per a tots els cursos el 22 de juny.

ELS ALUMNES DE 6è DE COLÒNIES

Els alumnes de 6è que estan de colònies a Rialp, al Pallars Sobirà. Han passat molt bona nit i s’ho estan passant d’allò més bé.