BON NADAL!

postal 2014 web copia

SOLSTICI D’HIVERN

Ja tenim aquí l’hivern!

Avui, 21 de desembre, comença l’hivern i és el dia més curt de tot l’any (9 hores aproximadament de dia i 15 hores de nit). A partir d’avui, però, el dia començarà a créixer fins el 21 de març quan s’igualarà el dia amb la nit (12 hores cadascun).

A l’hivern, les temperatures són més fredes perquè els raigs del Sol arriben més inclinats a l’hemisferi nord. A l’hemisferi sud, passa a l’inrevés que a l’hemisferi nord i, per tant, el 21 de desembre és ple estiu.

I, per aquestes vacances, us proposem:

hivern 365

tv3nadalPer als més grans:

estaciones41Test / Resposta múltipleEncreuats / Més

CASAL DE NADAL

Attachment-1 (1)

MENJADOR

mL’equip del Menjador ens fan saber que l’últim dia hi haurà menú especial: sopa de galets, pollastre amb prunes i pinyons, torró de xocolata i neules. Nyam-nyam!

HORARI: 12:30-15:00 h.

logo menjadors

FESTA DE NADAL

20141217_140817 Dilluns 22 de desembre, concert a l’escola dels alumnes d’Infantil a ESO, per als seus companys i companyes, amb nadales i músiques d’arreu del món: Des del regne de la Fantasia (P3), Simfonies per al sopar del rei (P4), Santa nit i Gira gira girasole (P5), Caga tió i Tant si neva com si plou (C. Inicial), Duerme negrito (C. Mitjà), L’estel volant (C. Superior), Cançó ètnica amb flauta (1r ESO), Si me voy amb percussió (2n ESO)Per fi és Nadal (3r ESO).

Dimarts 23 de desembre, es farà cagar el Tió i la Tiona, Crackers, Amics invisibles i altres activitats des de cada tutoria. Lliurament de butlletins i àlbums.

def-web.jpgEls nens i nenes podran jugar, acompanyats del seu mestre/a, al parc de Nadal que s’ha muntat a l’Àgora. Són jocs gegants fets per tots els alumnes de l’escola.

RECORDEU QUE EL DIMARTS 23 TOTS ELS CURSOS FAN JORNADA INTENSIVA (8:30-12:30).

20141217_140724 20141217_140937  20141217_140733  20141217_14070520141217_140622

EXPOSICIÓ D’INVENTS

collage inventors 1Els alumnes de la classe dels inventors (4t PRI A) ens conviden a visitar la seva exposició d’invents: sabates amb escombra i recollidor incorporats, paraigües per gossos, ulleres amb pauta, patinet amb portaequipatges, bambes amagamòbils, portabosses per protegir les mans de les marques del plàstic, sofà rústic que es converteix en escriptori, i molts més. Els podreu trobar a l’Àgora fins el 23 de desembre.

invents 3collage invents 2

P5 – PORTES OBERTES A LA PISCINA

xancles webEl proper dimarts 16 de desembre hi ha la jornada de portes obertes a la piscina del Sot de les granotes per a les famílies dels nens i nenes de P5. Recordeu que heu de portar xancletes per accedir a la zona de la piscina.

DIA INTERNACIONAL DE LA MUNTANYA

muntanya

Aquí dalt de la muntanya

hi tinc un petit bressol:

de dia la lluna hi dansa,

de nit hi descansa el sol.

Aquí dalt de la muntanya

el tresor del cor hi tinc:

un cel ben ple d’orenetes,

però de pessetes… ni cinc!

Per a tots els que estimen la muntanya.

BERENARS SOLIDARIS

entrepans solidarisDivendres 5 de desembre, a les 16:30 h, comença la venda d’entrepans a l’escola per part de la Comissió solidària.

L’objectiu de la Comissió solidària és garantir la igualtat d’oportunitats entre tots els alumnes de l’escola.

També hi ha venda d’entrepans altres dies però, en aquest cas, a càrrec dels alumnes més grans de l’escola, els de 4t d’ESO, pel seu viatge Fi de curs. Els trobareu ben d’hora els dilluns i els dimarts al matí o les tardes del dimarts i del dijous.

Bon profit!

TOTS AMB LA MARATÓ

IMG-20141204-WA0003Enguany, la Fundació Marató destinarà la recaptació a la investigació contra les malalties del cor. Des del col·lectiu 08470, s’organitzen moltes activitats per recollir diners. Els nostres alumnes, professors/es i famílies participen en algunes d’aquestes activitats: concerts, desfilades, partits de futbol, plantada de gegants, dansa…

IMG-20141205-WA0003