- Faig que cadascun dels alumne s’involucri en les tasques diàries?
- Personalitzo aquesta implicació?
- Creo oportunitats per tal que cadascun dels alumnes prengui part activa en les nostres activitats?
- Recolzo a cada alumne d’acord amb les seves necessitats?
- Planifico les lliçons d’acord amb les capacitats d’aprenentatge de tot l’alumnat?
- Diferents ritmes
- Diferents estils d’aprenentatge
- Diferents interessos
- Diferents actituds
- Diferents nivells
- Animo a cada alumne a que es plantegi objectius ambiciosos?
- Busco nous reptes per a cada alumne de forma regular, com si les seves capacitats no tinguessin limit?
- Fomento que tots els alumnes estiguin orgullosos del que aconsegueixen?
- Fomento que els alumnes s’ajudin entre ells?
- Fomento que treballin plegats?
- Afavoreixo la cooperació i les tasques que els incloguin a tots?
- Parlo de cooperació amb tots ells?
- Fomento un equilibri saludable entre la competició i la col·laboració dintre i fora de l’aula?
- Recolzo les diferències i similituds de cada alumne?
- Aprofito la diversitat com a recurs valuós per a l’aprenentatge en la meva aula en lloc de considerar-lo un problema o obstacle a evitar?
Participar i compartir a l’aula
Leave a reply
