PARTS D’UN CASTELL MEDIEVAL

Encara que podien haver-hi més, esquema de les parts d’un castell medieval.

Aquest article s'ha publicat dins de 2on ESO, Història medieval i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

8 respostes a PARTS D’UN CASTELL MEDIEVAL

  1. olsa diu:

    m’encanta el dibuix, però òdria ser en catala

    felicitats!!
    petons

  2. Èric diu:

    Està força bé, peró nomès que fos en Català estaria molt millor! Força!!!

  3. gajenjo diu:

    Si que estaria be, però hi han pocs recursos a Internet en català!!! Anima’t a penjar algun.

  4. anonim diu:

    Perque esta en castella?
    El dibuix esta en catala i estari molt millor si fos en catala.

  5. gajenjo diu:

    Com pots veure, els materials fets per mi (apunts, presentacions, noticies, etc.) estan en català. Molts d’altres, els he de cercar a la web. Si estan en català, perfecte i si no, el poso en l’idioma que els trobo. T’animo a que confeccionis materials en català. Encara no es troben molts.
    Gràcies!!!!

  6. Audit diu:

    Bona tarda,
    El dibuix està molt aconseguit i us voldria fer una pregunta. Sóc educadora ambiental i he de fer un treball sobre el castell de València d’Àneu.. tinc un plànol o cròquis de les runes que en queden, però a mi m’agradaria poder mostrar sobre el croquis, un dibuix simulat de com podia ser el castell en aquella època dels comtes de Pallars. Aquest dibuix s’hi assembla força i m’agradcaria poder-lo utilitzar. És possible? sinó pot ser, sabeu a on puc trobar dibuixos similars, ja sigui per utilitzar-los o per intentar copiar-los. Gràcies per endavant.

  7. gajenjo diu:

    Hola!!!!
    Aquests recursos són lliures si s’utilitzen per docencia, aixñi que en el teu cas, si que pots fer-ho servir.
    Gracies!!!
    Gemma

  8. Retroenllaç: Els cavallers i el navegants | Recursos CM

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *