FESTIVAL DE FI DE CURS A LA PALMA

Què millor que una festa per acomiadar un curs escolar ple de projectes? Una festa. I si pot ser, una festa ben musical!

El dijous 18 de juny vam tancar el curs junt amb les famílies a la Palma, on vam celebrar el festival de l’escola.

Seguint el fil conductor que ens ha guiat tot l’any, l’art va ser el protagonista de la vetllada, i els nens i nenes de cada classe van preparar diferents coreografies a partir de músiques que parlen de colors: Verde que te quiero verde de Manzanita i Ketama, Yellow submarine de The Beatles, Black is black de Los Bravos, i fins a nou cançons ben variades plenes de ritme i de color.

Tots els alumnes van tenir la seva estona de protagonisme, però els de sisè van tenir un paper molt especial: vam acomiadar-nos d’ells, ben engalanats amb samarretes i bandes, entre llàgrimes de tendresa i emoció pel nou camí que comencen.

Molt bona sort, nois i noies de La tronada!!!

I molt bon estiu a tothom!

2a MARATÓ DE MÚSICA

Enguany és el segon curs que organitzem la Marató de Música a l’escola, amb motiu del Dia Internacional de la Música, que es celebra en molts països europeus el 21 de juny.

Al llarg de tot el matí del dimecres 17 de juny, ens van acompanyar músics d’estils ben diferents per compartir amb els alumnes una estona del seu art.

Vam conèixer instruments poc habituals, com el theremin i el didgeridú, amb el Salvador Miranda i l’Abraham García. Vam gaudir del flamenc íntim de la Sara Blasco i les cançons folklòriques de tribus d’Amèrica del Nord interpretades per la fantàstica veu de la Mercè Mestre amb el seu tambor xamànic. També ens van visitar la professora de música de l’Institut Baix Camp Núria Giménez i dos dels seus alumnes, en Guillem Vallvé i l’Ayelén Santamaria, per engrescar-nos i apropar-nos al món dels musicals, i vam tenir un final de festa ben sonat de la mà de Batega Batuka d’Almoster.

Va ser un matí molt intens, ple de música, art i sensibilitat.

Des d’aquí volem agrair a totes les persones que van fer possible aquest acte la seva col·laboració i dedicació.

Salut i música!

APADRINAMENT DE LES CORALS DE L’ESCOLA

El dijous 18 de juny vam anar a l’Auditori del Palau Bofarull per celebrar l’acte d’apadrinament de les corals de la nostra escola.

Aquest curs hem posat nom a les dues corals que tenim a l’escola: els petits són ara la Coral Atrapasons, i els grans, la Coral Bufanotes. A partir d’aquests noms, els alumnes han dissenyat les samarretes que vestirem a les futures actuacions.

I per tot plegat vam voler fer un acte ben formal per donar a conèixer els noms, les samarretes i … les nostres veus! I què millor que fer-ho acompanyats?! Vam convidar la Coral Viulaveu, de l’Institut Baix Camp, perquè ens apadrinessin i ens acompanyessin en aquesta nova etapa que comencem.

Va ser un acte molt emotiu, en què vam poder gaudir de bona música, bones veus i bona harmonia entre tots els cantaires.

Felicitats i moltes gràcies a tots!!!