GUANYADORS CONCURS DE CIÈNCIES

Enguany, la nostra escola ha participat en la III Fira Tastet de Ciències que va tenir lloc el passat dissabte 7 de maig.

Els alumnes de sisè van organitzar especialment per aquell dia un concurs de preguntes científiques.

Van participar-hi 66 persones, de les quals 20 van encertar totes les preguntes. Després de fer el sorteig entre els encertants per categories, avui publiquem el llistat de guanyadors.

GUANYADORS

Categoria verda: Eliana Gateu Laboria, de 5 anys

Categoria blava: Elisabet Macas Moreno, de 10 anys

Categoria groga: Tània Morell Gomis, d’11 anys.

FELICITATS A TOTES!!!!!

Per tal de fer-vos entrega del vostre premi cal que truqueu a l’escola (977313911) o ens envieu un missatge al correu electrònic (e3002211@xtec.cat).

Article redactat per Abraham, Bilal, Nerea i Zineb.

ACTUACIÓ DELS BUFANOTES A LA TROBADA DE CORALS DE REUS

El passat dissabte 30 d’abril, la Coral Bufabotes va actuar a la Trobada de Corals de Reus, que es celebrava al Teatre Bartrina.

Hi participaven també la coral de l’Escola de Música del Centre de Lectura, les corals de les escoles Alberic i Casas i Joan Rebull, i també la de l’Institut Baix Camp.

Al matí ens vam trobar per fer un assaig general al teatre. Tot seguit vam dividir-nos i vam anar a cantar per diferents carrers i places de la ciutat i, finalment, ens vam trobar tots al teatre per celebrar el concert.

Totes les corals ho van fer molt bé i van mostrar un molt bon nivell. Realment cada any és més i més interessant el repertori que prepara cada coral.

Felicitem des d’aquí els nostres cantaires i els engresquem a seguir fent-ho així de bé! Molt bé Bufanotes!!!!

I volem donar les gràcies a la Míriam, el Fernando i el Maurici, els músics que ens van acompanyar i van fer que l’actuació fos realment rodona. Va ser un autèntic plaer poder cantar amb ells al costat!

Us deixem algunes fotografies del dia i els vídeos de les 5 peces que van interpretar.

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

GRAN ÈXIT A LES OLIMPÍADES ESCOLARS

De l’1 al 22 d’abril han tingut lloc les Olimpíades Escolars organitzades pel Consell Esportiu del Baix Camp i l’Ajuntament de Reus.

La nostra escola va participar en atletisme, natació, escacs i futbol.

Felicitem a tots els alumnes que han format part de les diferents competicions pel seu joc net i bon comportament, especialment a la Halima de 5è per haver guanyat la medalla d’or en la categoria  de 600 metres d’ atletisme i a l’equip aleví femení per aconseguir la medalla de bronze de futbol sala.

Gràcies a tots per deixar el nom de l’escola en un bon lloc.

Article redactat per: Abraham, Andrea, Jesiel i Narjis.