SABEU QUI SOM?

Hola a tots, us preguntareu qui som, però abans de dir-vos els nostres noms us explicarem el nostre treball.

Som l’equip de redactors de l’escola. El que fem no és gaire fàcil. Hem de decidir què penjarem al blog i veure si podem redactar algun article, perquè  de vegades els mestres se’ns avancen! També hem d’investigar sobre el tema,  per exemple, de vegades hem de  remenar per  Internet  per veure si hi ha algun vídeo sobre el text.

I ara, els nostres noms!!! Som la Victory, l’Andrea, el David i jo, el Jesús. Tots som de la classe de 6è, som els més grans, i per això tenim aquesta tasca de responsabilitat.

Adéu!!!!!

Article redactat per Jesús

L’ENIGMA DE L’ESQUELET

El passat 14 de novembre, Dia de la Ciència, el nostre amic l’esquelet ens va proposar un divertit i enginyós enigma.

La participació ha estat molt nombrosa, però només 8 alumnes de l’escola l’han encertat. Tots vam tenir premi, els més petits un bonic llibre i entre els més grans es va sortejar un joc científic.

Esperarem amb molta il·lusió el proper enigma.

Gràcies esquelet per despertar el nostre esperit científic!

LA GRAN NADALA

La Coral Bufanotes va participar el passat dijous 23 de novembre a l’activitat musical “La Gran Nadala”, organitzada per l’Ajuntament de Reus i Canal Reus TV.

1400 nens i nenes de les escoles de la ciutat van cantar la nadala “L’àngel i els pastors” com a tret de sortia de la campanya nadalenca d’enguany.