UNA VISITA INESPERADA

El passat divendres 11 de maig, després d’uns dies intensos de Competències Bàsiques, els nens i nenes de 6è vam rebre una visita que no esperàvem, però que ens va entusiasmar: va venir a visitar-nos l’Amandeep, una exalumna de l’escola que ara viu a Moià.

Amandeep, a l’escola Prat de la Riba sempre tindràs una família esperant-te amb els braços oberts, t’estimem molt!!!

Article redactat per Andrea

DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA

El passat divendres 6 d’abril va ser el dia mundial de l’activitat física.

Per celebrar-ho, tota l’escola vam anar als Ploms i vam gaudir dels jocs esportius que havia preparat el mestre d’educació física de l’escola, el Dani.

Els nens de sisè van col·laborar fent de supervisors en les següents activitats: llançament d’indíaca i projectil, atletisme i salt de longitud.

Article redactat per Jesús i Luna.

SALVEM A LA NENÚFAR I A LA MATOLL!

Aquest dimecres 18 d’abril tres nens de la nostra escola vam grabar un anunci pel programa televisiu Club Super3 a la Biblioteca Xavier Amorós. L’objectiu era difondre una activitat que es farà a la biblioteca per salvar a la Nenúfar i a la Matoll, personatges del programa, ja que s’han quedat allà atrapades.

Us animem a que hi aneu per salvar-les. Esperem que us ho passeu molt bè!

Article redactat per Andrea