BON ANY NOU!

Estimats lectors,

Esperem que aquestes festes hagueu menjat força torrons i també tot el raïm del 31 de desembre.

L’equip de redactors us volem desitjar un bon i feliç any nou 2017!

(Us continuarem mantenint informats de TOT el que passa a l’escola!)

LA MAQUETA DE L’ESQUELET DE 2n

Durant aquest trimestre els nens i nenes de la classe de segon, hem treballat a medi natural l’aparell locomotor.

Hem après moltes coses sobre la funció, l’estructura, la composició i el manteniment de l’esquelet i dels músculs.

Com a tasca final  hem realitzat en grups les maquetes d’un  esquelet amb material reciclat. Aquest treball ens ha ensenyat a treballar en equip, ha saber compartir, acceptar diferents propostes dels nostres companys, a ajudar-nos,  a repartir tasques…

Ha estat una activitat molt divertida i enriquidora. El treball cooperatiu ens ensenya a aprendre millor!

UN PATGE REIAL NO PODIA FALTAR

Un any més, donat que s’acosta la nit més màgica de l’any, els Reis ens han enviat un patge que, molt content, ens ha vingut a buscar les cartes que li teníem tots molt ben preparadetes.

Petits i grans hem anat passant per la biblioteca de l’escola, on el senyor patge, molt ben acomodat, ens ha anat agafant la carta un per un. Quina feinada que li hem donat! Sort que era molt simpàtic i s’ho ha passat molt bé ell també…. Ara a fer més bondat que mai!!