APRENEM JUNTS

El passat dimecres 30 de maig els nens i nenes de 6è del nostre centre vam participar en l’activitat educativa Aprenem Junts, i els de 5è ens van acompanyar com a espectadors.

L’activitat es va realitzar a l’escola Pompeu Fabra i hi van participar les següents escoles: Prat de la Riba, Pi del Burgar, Pompeu Fabra i Rubió i Ors.

El principal objectiu d’aquesta iniciativa és compartir aprenentatges i poder aprendre els uns dels altres.

Durat tota la jornada els alumnes vam estar escoltant les exposicions que els altres havien preparat.

Valorem positivament aquesta activitat i la recomanem 100%.

Article redactat per Andrea

PROMOCIÓ DE DONACIÓ DE SANG DEL 31 de MAIG

El passat 31 de maig l’escola va tenir l’oportunitat d’ajudar en la promoció de recollida de sang  que el Banc de Sang i Teixits de Reus organitza cada mes.

Per nosaltres va ser una activitat molt valuosa. Una activitat que ens ensenya a compartir i ajudar de manera desinteressada.

Per aquest motiu  volem agrair-vos el vostre interès i participació!!

I donar l’enhorabona als alumnes per la feina ben feta!!!

Els resultats de la campanya han estat tot un èxit:

– Donacions totals : 50 ( de les quals 12 són donants nous).

– Oferiments: 11

Moltes gràcies per tot!!