FEM CORAL!

El 13 de maig els alumnes de 3r vam participar en l’activitat Fem Coral.
Vam interpretar la cantata “Els pretendents de la ratolina” al Pavelló Olímpic Municipal de Reus.
Estàvem molt nerviosos perquè hi havia més de 1.000 nens cantant i moltíssims pares i mares.
Ens ho vam passar molt però que molt bé!

Redactat per Adriana, Safia, Jesús, Diego, Gonzalo i David.

ELS BUFANOTES A TARRAGONA

El passat diumenge 16 de maig, la Coral Bufanotes de l’escola va participar en la Trobada de Corals de Primària de Tarragona, al teatre del Complex Educatiu de la ciutat.

Van interpretar les cançons Margarideta (tradicional catalana) i El mosquit (adaptació de Dolors Bonal a partir d’una peça de Kodaly), acompanyats per l’Alba Solé al piano.

Aquest curs han fet força actuacions i la veritat és que treballen de valent per millorar dia a dia i agafar seguretat i confiança en les seves veus. El dissabte ho van fer realment molt i molt bé!

Felicitats a tots, Bufanotes!!!!

CANTÀNIA 2015: DE REUS… AL BELL MIG DE LA TERRA!

Després de molts mesos de preparació,va arribar el dia esperat…el dimarts 5 de maig, els alumnes de 5è van participar en l’activitat Cantània. Per unes hores van esdevenir autèntics professionals interpretant la cantata “Al bell mig de la terra” a l’Auditori de Barcelona.

Volem aprofitar per agrair des d’aquí l’ajuda de la Fundació Reddis per portar a terme aquest projecte, així com la de l’Ampa de l’escola, i també donar les gràcies a totes les famílies que ens hi van acompanyar.

Va ser una experiència realment increïble i de ben segur que tots els qui vam anar la recordarem sempre!