BON ESTIU!

El dimarts vam acomiadar el curs 2015/2016 fent la ja tradicional gimcana que preparem l’últim dia d’escola. En acabar, vam menjar-nos un gelat i vam cantar tots plegats L’hora dels adéus per tancar un any que ha estat fantàstic.

Tanquem la paradeta virtual fins el setembre, però seguirem treballant durant les vacances perquè el 2016/2017 sigui encara millor. Si més no, serà ben especial…l’escola celebra 100 anys!!!

Bon estiu a tothom!!!!

FESTIVAL FI DE CURS

Aquesta setmana hem celebrat el festival de final de curs a La Palma, on hem pogut gaudir amb les famílies dels balls preparats pels alumnes al voltant del món dels musicals. Grease, Hair, Cabaret, Mar i Cel…un autèntic espectacle ple de ritme i melodies que a tots ens van fer ballar!

Un any més vam tancar la festa amb el comiat dels alumnes de sisè i, enguany però, també de dues mestres que es jubilen: la Dolors i la Mari Carmen.

Els desitgem molt bona sort a tots, mestres i alumnes, en la nova etapa que inicien!

LA TRONADA A BARCELONA

Seguint la dinàmica que ha marcat tot el curs, els alumnes de sisè (la classe de La Tronada), van preparar ENTRE TOTS la sortida de final de curs.

Van decidir que volien anar a Barcelona i van començar a investigar quines activitats podien realitzar, quin transport era el més adequat, el recorregut, els horaris i preus… Quan ja ho tenien tot decidit i ben lligat, RENFE va anunciar una jornada de vaga que va fer que els alumnes haguessin de canviar de plans i fer així una tasca encara més real i competencial.

Finalment vam anar, en autocar, al Museu de les Idees i els Invents, el Park Güell i el centre Experiència Gaudí 4D.

Va ser un gran dia!