SORTIDA DE TARDOR. EDUCACIÓ INFANTIL

El passat 25 de novembre els nens i nenes de P3, P4 i P5 vam anar a Mas Forés (Alcover) per veure i viure de ben a prop aspectes que havíem treballat a les classes relacionats amb l’estació en què ens trobem.

Envoltats de natura en un entorn ben agradable hem pogut observar arbres, fulles i algun fruit que la tardor ens ofereix. També hem jugat a l’aire lliure en un dia bonic amb un temps fantàstic.

Mireu que bé que ens ho passem:

PREPARANT EL CENTENARI

Com ja sabeu, enguany l’escola fa un segle que es va construir i per celebrar-ho cada mes farem una activitat relacionada amb alguna matèria. Al setembre vam iniciar-lo fent el mural del Turu (visual i plàstica), a l’octubre el Dia Internacional de les Biblioteques (llengua) i al novembre la Marató de Música (música i dansa) i la Setmana de la Ciència (medi).

Al juny serà la gran festa de cloenda d’aquest any tan màgic i especial i Cicle Superior són els encarregats d’escriure les cartes per convidar a personalitats destacades, exalumnes i antics mestres, familiars… i els alumnes de 4t de redactar les invitacions. De moment ja tenim la confirmació de l’honorable senyora Consellera d’Educació Meritxell Ruiz, de la Regidora d’Educació i Política Lingüística Maria Dolors Sardà i de l’Inspector d’Educació d ela nostra escola Xavier Basagaña!!!

Estem emocionadíssims esperant el gran dia…tot gaudint del dia a dia!

Article escrit per Nerea S. i Pau.