CELEBREM LA FESTA MAJOR

Tot i que passada per aigua, el divendres vam poder celebrar la Festa Major a l’escola.

Els Nanos van ballar per a tots els nens i nenes a la sala de psicomotricitat del centre i allà vam descobrir una sorpresa que algú ens havia deixat: vam trobar un cistellet amb el que pensem que és un ou!

No sabem de quin animal, ni quan trigarà a sortir. Tan sols l’acompanyava una carta en què ens expliquen que és molt delicat i ens demanen que vetllem per ell tot donant-li escalfor i evitant sorolls i moviments forts.

Esperem que entre tots sabrem fer-ho molt bé i que poc a poc anem veient en què es converteix. Quina emoció!!!!

COM QUE NO SABIA QUE ERA IMPOSSIBLE, HO VAIG FER!

Enguany la nostra escola farà 100 anys i és per això que cada mes farem alguna activitat especial per celebrar-ho.

La primera ha estat la visita de l’il·lustrador Joan Turu, que va venir el divendres 16 de setembre per fer un mural al pati. Inicialment ell va fer el disseny i el dibuix a la paret, i al llarg de tot el matí els nens i nenes de sisè el vam ajudar a pintar-lo.

Ens va agradar molt que vingués, que ens deixés col·laborar i estem contents del missatge que ens ha deixat, ja que ens encoratjarà a esforçar-nos i tenir un esperit positiu davant dels reptes.

Article redactat per Àlex, María Fernanda, Nerea i Pau (alumnes de 6è).