PETITS GRANS CIENTÍFICS!

TALLERS D’EXPERIMENTACIÓ: UN TREBALL MANIPULATIU, COOPERATIU I COMPETENCIAL DE LES CIÈNCIES.

El passat 17 de setembre, el Consell Social de la Universitat Rovira i Virgili ha atorgat a l’Escola Prat de la Riba un dels Ajuts Pont per a Projectes Educatius. El nostre projecte s’anomena:

Petits grans científics! Tallers d’experimentació: un treball manipulatiu, cooperatiu i competencial de les ciències.

El principal objectiu d’aquest projecte és potenciar el treball experimental al centre amb l’assessorament i col·laboració de la Maria Teresa Novo Molinero i la Cristina Valls Bautista de la Universitat Rovira i Virgili (Departament de Bioquímica i Biotecnologia), per portar a terme els tallers científics que vam iniciar el curs passat a l’escola i incorporar de nous per seguir adequadament el mètode científic.

A través dels tallers d’experimentació els nens i nenes aprendran ciències: explorant, comunicant, interaccionant amb els  iguals o amb els adults, amb l’espai o amb els materials, provant i comprovant, observant, interpretant, imitant, interrogant, cercant…

L’Escola celebra i agraeix aquest reconeixement i oportunitat de millorar.

Moltes gràcies!