CARNESTOLTES 2014

Aquest any ens ho hem passat la mar de bé celebrant la setmana del Carnestoltes: hem treballat, après, ballat, cantat i, sobretot, gaudit molt de la festa. Us recomanem que visualitzeu els vídeos de l’últim dia.

COMENÇA EL CARNESTOLTES A L’ESCOLA!! Dilluns: ulleres de sol.

El passat divendres, el rei Carnestoltes va arribar a la nostra escola i ens va donar les consignes per a tota la setmana.

Avui dilluns 24 de febrer, a part de treballar i aprendre moltes coses, també ens hem divertit amb la consigna: “el dilluns per començar, ulleres de sol hauràs de portar”.

Aquí us deixem una petita mostra.

DIMARTS DE CARNESTOLTES: UN MITJÓ DE CADA COLOR.

El rei carnestoltes per aquest dimarts 25 de febrer ens ha manat: treballar sense parar i un mitjó de cada color portar!
Observeu com ens hem divertit, amb la consigna d’aquest carnestoltes tan eixerit!

DIMECRES DE CARNAVAL, UN PENTINAT ORIGINAL!

Aquest dimecres 26 de febrer per començar, un pentinat original havíem de portar. Tota l’escola estàvem la mar de divertits!!

El rei Carnestoltes ens ha manat: ” Dijous Gras molt caminaràs “. Així doncs, demà tots sortirem a caminar!

DIVENDRES DE CARNAVAL: UN BARRET O UNA GORRA I UNA RUA PEL FINAL!

Avui divendres, tota l’escola portàvem un barret o una gorra. Així de ben guarnits hem passat tot el matí, concentrats, treballant i, a l’hora del pati, també ballant.

A la tarda ens hem preparat per començar la rua de Carnestoltes. Cadascú ha agafat les ulleres que ha fet a l’hora de plàstica i… quan hem sentit els tambors dels Dracs que ens han vingut a buscar, hem sortit al passadís i hem començat a ballar. Amb gresca i alegria, hem anat a buscar els més petits i petites per acabar formant una GRAAAAN rotllana al pati, on hem cantat i ballat una divertida cançó que hem treballat a les hores de música.
D’aquesta manera hem acabat la setmana de Carnestoltes, on tal com diu la tradició: PER CARNAVAL, TOT S’HI VAL!!!

Per cert, els nens i nenes de 4t han tingut una sorpresa molt agradable: ha vingut a visitar-los l’Ari i els ha fet molta il·lusió. Gràcies Ari!!!

2 respostes a CARNESTOLTES 2014

1. silvia diu:

Tots els alumnes del Joan de Margarit vam ballar la cançó de kin Kong i vam portar barret.