L’obra de teatre

L’obra de teatre d’enguany es basa en els contes desexplicats de l’editorial Baula, vam adaptar-los al teatre perquè els puguessin representar els nens i nenes de l’escola ja que són uns contes que els agraden molt. Els infants van gaudir molt de l’obra, ja fos actuant-hi o com a espectadors les estones que no sortien, esperem que us agradés a vosaltres també!

Agraïm la col·laboració del Dionís, que es va encarregar de la il·luminació; de l’Adrià Ventura, que ens va fer les fotografies; i dels pares músics, el David, el Francesc i el Valen, que ens van acompanyar a la cançó final.

Una nit de Nadal amb els padrins 2014 from Escola Els Agols on Vimeo.

Sortida cultural a la Seu d’Urgell

Ahir vaig arribar al col·legi molt content i nerviós perquè anàvem a cantar als padrins de la residència de l’Hospital, a visitar la catedral de la Seu d’Urgell i a la biblioteca de Sant Agustí.

Primer vam anar amb autobús i ens van deixar al davant del Centre Cívic i vam anar fins a la biblioteca, on ens van explicar uns contes i ens van ensenyar totes les plantes.

Després vam anar a cantar als padrins i vam tocar “El noi de la mare” amb acordió, l’Èric, la Georgina i jo, i vam cantar-los nadales.

Quan vam acabar, vam anar a esmorzar a la plaça del Carmen i a jugar una mica.

Per últim, una noia que es deia Clara, ens va guiar per tota la Catedral i ens va ensenyar l’orgue, les tombes dels capellans, els claustres i un retaule del museu.

Els nens i nenes de 1r a 3r van anar a visitar l’Espai Ermengol i van tastar formatges.

Va ser un dia súper divertit!!!

Carles

Sortida a la Seu (nadales als padrins, catedral, espai Sant Ermengol) 2014 from Escola Els Agols on Vimeo.

FEM PANELLETS

Els passats dimecres 29 i dijous 30 d’octubre tots els nens i nenes de l’escola vam fer
panellets amb l’ajuda de la Lorena i dels nostres pares.

Ens van quedar boníssims!!

Sortida al bosc!

Avui, dia 16 d’octubre, hem vingut a l’escola molt nerviosos perquè anàvem a buscar bolets. Hi hem anat amb autocar i ha sigut molt divertit.
Quan hem arribat, ens hem separat per grups, els petits s’han quedat a baix i els grans hem seguit pujant. Jo he anat amb: la Sofia, el Joel, l’Arnau Sió, el Bernat, el Martí i la Maria. Els del meu grup només trobàvem cama grocs bolets grans i bonics però que sempre eren verinosos o estaven cucats.
Quan baixàvem, el Marc i jo hem pensat en la contaminació i hem agafat totes les brosses que anàvem trobant pel bosc.
Al final ens hem fet una foto de tota l’escola i hem tornat amb autocar.
A la tarda hem fet plàstica i hem dibuixat algun bolets dels que hem agafat.
Resumint:
Ha estat un dia divertit perquè hem anat al bosc i hem estat a la natura, i també hem fet esport. Hem aprés a buscar bolets i a reconéixer-los. Ens ho hem passat molt bé! Espero que fem més esxcursions divertides com aquesta!

Carles

A buscar bolets! from Escola Els Agols on Vimeo.