ADAPTACIÓ P3

Els nens i nenes de P3 hem començat a “l’escola dels grans”!

El 15 de setembre vam arribar a l’escola sense saber gaire on anàvem ni què faríem, però,  sabeu què? Ens ho estem passant molt bé! Ens hem retrobat amb alguns amics i hem conegut molts amics nous! Hem conegut la nostra escola i molts mestres que estaran amb nosaltres durant tot aquest curs! Hem jugat, cantat, ballat… i el més important, ens hem divertit molt!!

Voleu veure que bé ens ho passem? Mireu, mireu!

ADAPTACIO P3 from Mar on Vimeo.

Les classes

Aquesta segona setmana tots els nens i nenes de l’escola hem triat el nom de la nostra classe, aquest serà el punt de partida per fer-nos preguntes, investigar per trobar alguna resposta i aprendre un munt de coses!

Els nens i nenes de 3 anys han decidit ser la classe dels ELEFANTS.

De 26 setembre de 2014

Els nens i nenes de 4 anys són la classe dels DRACS.

De 26 setembre de 2014

I els nens i nenes de 5 anys la classe dels DOFINS.

De 26 setembre de 2014

Els de 1r també han triat un animal com a nom de la classe, són els GUEPARDS.

De 26 setembre de 2014

Els de 2n i 3r, en canvi, han escollit ser la classe dels PIRATES.

De 26 setembre de 2014

I els més grans, els nens i nenes de 4t, 5è i 6è, han decidit ser la classe del CEL. Per cert, mireu quin cel més bonic hi havia el dia que ens vam fer la fotografia!

De 26 setembre de 2014

De moment tenim un munt d’interrogants oberts, de ben segur que entre tots en podrem anar resolent algun.

Ja us anirem informant de les nostres descobertes!

Una mica de nervis

Vam començar les classes el dilluns 15 de setembre, i ens vam tornar a retrobar després de l’estiu amb els amics i amigues.

El dilluns estàvem tots molt nerviosos per començar el nou curs i intrigats per conèixer les mestres noves i els companys nous.

Ens vam trobar alguns canvis, com per exemple, aquest any ens canviem les sabates a l’entrar a l’escola i ens posem les sabatilles. També ens han posat un parc per la gent gran al pati del darrere i hi anem a penjar-nos de les barres més altes i a fer equilibris.

Aquests primers dies hem anat fent sense seguir gaire l’horari escolar que farem durant l’any.

Durant la setmana que ve anirem decidint els noms de les classes, quan els tinguem penjarem les fotos de cada grup i us explicarem quins noms hem triat.

Ashley

Comiat Rosa Campà

Dimecres a la nit va morir la Rosa, mare, mestra i directora de l’escola durant molts anys.

Demà, dissabte 19 de juliol, a les 11 h, es farà un acte de comiat a l’Ajuntament de Montferrer i Castellbò.

Malgrat que ja no hi sigui, la seva petjada ha estat tan gran que, per nosaltres, sempre estarà present i mai deixarà de ser la nostra mestra.

Els gran ens conviden a un pica-pica

El grup de cicle superior (5è i 6è), amb la meitat dels guanys obtinguts amb la societat anònima que van crear en el marc del projecte Emprendre a la Meva Escola, han organitzat un pica-pica per tots els nens i nenes de l’escola.

L’altra meitat dels guanys l’han destinat a la Fundació Amics Joan Petit-Nens amb càncer.

Pica-pica from Escola Els Agols on Vimeo.

Concert

EL dimarts 17 a les 19 h vam fer el concert de final de curs a la sala d’actes de l’ajuntament.

Vam cantar algunes cançons que hem après durant el curs i els nens i nenes que toquen acordió també van tocar algunes peces. Ens va quedar força bé!

En acabar, vam acomiadar els nens i nenes de 6è, el Bernat, la Meritxell i la Júlia, tot mirant un vídeo que recollia fotografies des de que feien P-3 fins ara, va ser molt emotiu!

Després els pares i mares, havien preparat una mica de pica-pica per sopar.

Concert final de curs 2014 from Escola Els Agols on Vimeo.

P3, P4 I P5 ANEM A LA GRANJA ESCOLA DE LLUMENERES!

El dijous 12 de juny els nens i nenes de P3, P4 i P5 vam anar d’excursió a la Granja escola de Llumeneres.

Allà vam conèixer la Txell, i durant tot el matí ella va ser qui ens va presentar tots els seus animals i ens va explicar infinitat de coses sobre ells. Vam veure vaques, vedells, un cavall, ovelles, porquets, un cabirol, aus, gallines, pollets, un gall d’indi, oques, conills…

Tots els animals eren molt bonics, i fins i tos alguns eren molt carinyosos i ens van deixar que els toquéssim i els donéssim menjar.

Després de veure tots els animals, la Txell també ens va ensenyar el seu gran hort, on tots els nens i nenes que visiten la granja hi fan alguna coseta; nosaltres vam ser els encarregats de plantar enciams!

Voleu veure que bé ens ho vam passar? Mireu, mireu!

Cortal de Llumeneres from Mar on Vimeo.