Sortida al bosc!

Avui, dia 16 d’octubre, hem vingut a l’escola molt nerviosos perquè anàvem a buscar bolets. Hi hem anat amb autocar i ha sigut molt divertit.
Quan hem arribat, ens hem separat per grups, els petits s’han quedat a baix i els grans hem seguit pujant. Jo he anat amb: la Sofia, el Joel, l’Arnau Sió, el Bernat, el Martí i la Maria. Els del meu grup només trobàvem cama grocs bolets grans i bonics però que sempre eren verinosos o estaven cucats.
Quan baixàvem, el Marc i jo hem pensat en la contaminació i hem agafat totes les brosses que anàvem trobant pel bosc.
Al final ens hem fet una foto de tota l’escola i hem tornat amb autocar.
A la tarda hem fet plàstica i hem dibuixat algun bolets dels que hem agafat.
Resumint:
Ha estat un dia divertit perquè hem anat al bosc i hem estat a la natura, i també hem fet esport. Hem aprés a buscar bolets i a reconéixer-los. Ens ho hem passat molt bé! Espero que fem més esxcursions divertides com aquesta!

Carles

A buscar bolets! from Escola Els Agols on Vimeo.

ADAPTACIÓ P3

Els nens i nenes de P3 hem començat a “l’escola dels grans”!

El 15 de setembre vam arribar a l’escola sense saber gaire on anàvem ni què faríem, però,  sabeu què? Ens ho estem passant molt bé! Ens hem retrobat amb alguns amics i hem conegut molts amics nous! Hem conegut la nostra escola i molts mestres que estaran amb nosaltres durant tot aquest curs! Hem jugat, cantat, ballat… i el més important, ens hem divertit molt!!

Voleu veure que bé ens ho passem? Mireu, mireu!

ADAPTACIO P3 from Mar on Vimeo.

Les classes

Aquesta segona setmana tots els nens i nenes de l’escola hem triat el nom de la nostra classe, aquest serà el punt de partida per fer-nos preguntes, investigar per trobar alguna resposta i aprendre un munt de coses!

Els nens i nenes de 3 anys han decidit ser la classe dels ELEFANTS.

De 26 setembre de 2014

Els nens i nenes de 4 anys són la classe dels DRACS.

De 26 setembre de 2014

I els nens i nenes de 5 anys la classe dels DOFINS.

De 26 setembre de 2014

Els de 1r també han triat un animal com a nom de la classe, són els GUEPARDS.

De 26 setembre de 2014

Els de 2n i 3r, en canvi, han escollit ser la classe dels PIRATES.

De 26 setembre de 2014

I els més grans, els nens i nenes de 4t, 5è i 6è, han decidit ser la classe del CEL. Per cert, mireu quin cel més bonic hi havia el dia que ens vam fer la fotografia!

De 26 setembre de 2014

De moment tenim un munt d’interrogants oberts, de ben segur que entre tots en podrem anar resolent algun.

Ja us anirem informant de les nostres descobertes!

Una mica de nervis

Vam començar les classes el dilluns 15 de setembre, i ens vam tornar a retrobar després de l’estiu amb els amics i amigues.

El dilluns estàvem tots molt nerviosos per començar el nou curs i intrigats per conèixer les mestres noves i els companys nous.

Ens vam trobar alguns canvis, com per exemple, aquest any ens canviem les sabates a l’entrar a l’escola i ens posem les sabatilles. També ens han posat un parc per la gent gran al pati del darrere i hi anem a penjar-nos de les barres més altes i a fer equilibris.

Aquests primers dies hem anat fent sense seguir gaire l’horari escolar que farem durant l’any.

Durant la setmana que ve anirem decidint els noms de les classes, quan els tinguem penjarem les fotos de cada grup i us explicarem quins noms hem triat.

Ashley

Comiat Rosa Campà

Dimecres a la nit va morir la Rosa, mare, mestra i directora de l’escola durant molts anys.

Demà, dissabte 19 de juliol, a les 11 h, es farà un acte de comiat a l’Ajuntament de Montferrer i Castellbò.

Malgrat que ja no hi sigui, la seva petjada ha estat tan gran que, per nosaltres, sempre estarà present i mai deixarà de ser la nostra mestra.