ATURADA A L’ESCOLA ARDENYA

A les 12h d’aquest matí els alumIMG_4418[1]nes, personal docent i no docent del centre ens hem sumat a la convocatòria contra la repressió.                                                                      S’ha llegit un manifest per afavorir la Pau i el diàleg en front la violència, per acabar hem escoltat amb gran emoció IMAGINE  (versió Pentatònix).                                              NO A LA VIOLÈNCIA!!!

HISTORIAL ACADÈMIC

Els alumnes i/o famílies de sisè (personalment), poden passar per secretaria de l’escola a recollir l’Historial Acadèmic.                                                                                              Des de dilluns 10 al divendres 14 de juliol.                                                                        L’horari és de 9:00h a 13:00h

FESTA FI DE CURS

Després del TU SI QUE VALES, els nens i les nenes han esmorzat i han jugat al pati. Cap a les 12:00 ha començat la tradicional remullada, una activitat molt divertida on tothom s’ho passa d’allò més bé!

Per acabar tothom ha pogut menjar un gelat de maduixa exquisit!

Abraçades  per aquells/es que marxen a l’institut i també pels que tornaran el curs vinent.

Molt bon estiu!

TU SI QUE VALES!!!

Ja hem arribat a la 5ª edició del TU SI QUE VALES!!

Aquest any el jurat ha estat format per en Jordi, mestre de 1r, la Gisela, mestra de 1r, i la Maijo mestre d’educació física.

Les actuacions han estat les següents:

Número actuació Nom del grup Concursants Tipus d’actuació Música
1 Les millors amigues Júlia M. i Carla G. Cantar i ballar Petit príncep “asteroide ”
2 Número 1 Pere Ballar balla com una lluna a l’aigua
3 Els cars Iona, Fatima, Sandra Ballar Despacito
4 Màgia Gisela, Dàlia, Shaima Màgia
5 Les supervip Giulia, Marina, Ainara F, NAtalia, Claudia V Ball Shakira: me enamoré
6 Umman Manu i Unai Teatre Madagascar “ I like to moved “
7 LEs estrelles del pop Sara B, Alexa C Ball Yo te esperaré
8 Els fantàstics Irene R, Dúnia Ball No música
9 Pianista Anna A Tocar i cantar Em dones força
10 Les noies de goma Miguel, Andrea, Ainara S, Mónica i Juana Ball Do it for your loverr
12 CAlabacín Óscar magia Despacito
13 The stars Carla, MAr, Xènia, Alma Ball Pen
14 6è A tots! 22 poema Podries
15 Les super stars Layla, Mia, Mireia Ball reggaeton  lento
16 Els ballarins Izan, Luna, Abril Ballar Despacito
17 Despacito Dina, Nerea, Manel i Nil Pasito a pasito
18 las super estrelles Aitana P, Àlex G Cantar i ballar Despacito / pasito a pasito
19 Can’t stop de feeling Iker G, Isaac ballar Can’t stop de feeling

El jurat ho ha tingut molt fàcil perquè totes les actuacions han estat genials. Els/les nens /es han sortit amb molta il·lusió i s’ho han passat molt bé dalt de l’escenari.

Un any més tot un èxit! Gràcies a tots i a totes les participants, al públic i al jurat.

PRIMER FESTIVAL DE CINEMA DE L’ARDENYA

Durant la diada d’ahir els/les alumnes de Cicle Mitjà i Superior han pogut participar en el primer festival de cinema de l’Ardenya. Aquest és un projecte que vol tenir continuïtat el curs vinent i que vol acostar el món del cinema a les nostres aules.

En aquesta primera edició tots/es hem pogut gaudir de:

Una cartellera atractiva on els/les nens/es han pogut gaudir de curtmetratges d’arreu del món.

Un aspecte pedagògic basat en els valors: respecte, empatia, amistat, solidaritat, responsabilitat, cura del medi ambient…

Un ambient lúdic i d’intercanvi d’idees i opinions. Després de cada projecció s’ha obert un debat molt enriquidor.

Una activitat intercicles que ha afavorit la cohesió i la implicació de tots/es els/les alumnes.

Per tal de portar-lo a terme tots/es els/les alumnes han participar en l’elaboració dels cartells publicitaris informatives de l’event.

Alguns alumnes han confeccionat les entrades a les sales de projecció.

Ha estat fantàstic!