Cantania 2018

Aquest dimarts 8 de Maig, un any més els alumnes de 5è han tingut la sort de poder participar a Cantània, amb un total de 863 nens i nenes cantant les mateixes cançons a l’Auditori de Barcelona.

Després de tot el curs preparant a l’àrea de música les cançons al voltant del tema de la creació de l’univers, i a l’àrea de plàstica els complements visuals i sonors, ha arribat el dia d’agafar l’autobús cap a Barcelona, visitar el Museu de la música i aprendre sobre com s’inventen els instruments, i després de dinar fer un únic assaig per oferir a les famílies assitents un magnífic espectacle que segur que no oblidaran.

Video https://drive.google.com/file/d/1u42KB8EYm2IOSBRAgK0lqOqJ7wFDP5uk/view?usp=sharin

Diada de Sant Jordi

Dilluns 23 d’abril els alumnes i mestres de l’escola van realitzar una sèrie de tallers per festejar la Diada de Sant Jordi. Durant el matí els alumnes es van repartir en grups de diferents edats, des de P3 fins a 6è. En els diferents tallers els nens i les nenes van fer diferents manualitats com un drac, una rosa i un punt de llibre. També van llegir contes a la biblioteca i es van poder disfressar de princeses, cavallers, dracs… i fer-se fotos al “photocall”. A mig matí els alumnes del Cicle Superior van anar a la Rambla a passejar-se per les parades de llibres i roses.

L’alumnat de Cicle Mitjà va celebrar la diada a l’escola l’Estació amb el ja tradicional intercanvi de llibres dels diferents centres de la ciutat. Allà els alumnes van gaudir d’un matí coneixent els diferents espais de l’antiga estació de tren de Sant Feliu de Guíxols i a continuació van ballar tots plegats el ball de la cançó “La meva defensa”. Per acabar es realitzar l’intercanvi de llibres i van tornar cap a l’escola.

A la tarda cada cicle va dur a terme diferents activitats per tal de concloure la diada. A Infantil i a Cicle Inicial van llegir contes, a Cicle Mitjà van anar a la Rambla a fer una volta i a Cicle Superior van fer dues manualitats.

Si voleu veure un recull de fotografies de totes les activitats que es van dur a terme durant la festa de Sant Jordi d’enguany només heu de clicar aquí.

Colònies 2018

Un any més ha arribat el moment d’anar de colònies.

Una setmana de pluges i fred, i just el dia abans els núvols marxen i deixen pas a un sol radiant per rebre els nens i nenes de 4t que marxen dilluns. Un entorn verd i una preciosa Masia de nom Mas Pinsach amb un munt d’activitats, a les que dimarts s’uniran els alumnes de P5 i 2n.

Aquí teniu les fotos. Cliqueu a sobre els cursos per anar a l’enllaç.

2n

4rt

Presentació Jornada de Portes Obertes

Aquí teniu la presentació que hem preparat per la Jornada de Portes Obertes, on expliquem a grans trets els projectes i la manera de treballar a l’escola. També hi ha dos vídeos de racons i ambients a infantil que donen una clara idea de com es treballa.

Pels que ja teniu els nens /es a l’Ardenya podeu recordar tot el que es fa i veure fotos d’algunes activitats.

Esperem que us agradin.

presentació

Anem al Teatre Municipal de Sant Feliu de Guíxols

Dijous 15 de febrer tot el cicle Inicial vam anar al teatre a veure “La gallina dels ous d’or”. Ens ho vam passar molt bé i vam riure molt. Després, els alumnes de segon vam fer un passeig pel centre. Gràcies!

Us deixem unes fotos de la sortida.

L’Escola Ardenya i els senyals de trànsit

Bones famílies,

Aquest any a l’Escola Ardenya ens hem disfressat de senyals de trànsit i de personatges referents a aquestes senyals. Us deixem una recopilació de fotos de la setmana i una representació de la Rua d’avui. A mesura que tinguem imatges noves les anirem afegint. Gràcies a la Colla de les Esponges, a l’Ampa, als alumnes i tot l’equip docent i no docent per fer possible les activitats realitzades. Bon Carnaval!!!

Cliqueu per veure les imatges

NEVA!!!

Avui ha sigut un dia molt especial pels alumnes de l’escola. Ha nevat!! Després de la rua, hem entrat a les aules per recuperar-nos una mica del fred abans de continuar amb les activitats que hi havia programades pel dia d’avui.

Mentre esmorzàvem ha començat a nevar. Ben abrigats hem sortit una estona al pati per gaudir d’aquest fenomen meteorològic tan poc habitual a la nostra ciutat.
Ha sigut una experiència molt emocionant!!!!

Ha arribat el Rei Carnestoltes!

Avui després del pati els/les alumnes de 5è han representat una obra de teatre molt divertida sobre la història del Carnestoltes per donar el tret de sortida a la festa del carnaval. Hem donat la benvinguda al Rei Carnestoltes i aquest ens ha dit que el dilluns que ve hem de venir a l’escola amb el pijama i que si no ho fem, ens tocarà pagar una penyora!

Gràcies nens i nenes de 5è! Ens ho hem passat molt bé veient l’obra i ballant tots plegats.

Que comenci la disbauxa!!

Us deixem l’enllaç del vídeo de l’obra de teatre.