PROJECTE TEI: TV COSTA BRAVA ENS VISITA

Avui divendres TV Costa Brava ens ha fet una visita per entrevistar-nos sobre el projecte TEI que es duu a terme al nostre centre.

Els/les alumnes de 5è tutors i col·laborados i els/les alumnes de  3r, tutoritzats,  fan una activitat mensual de cohesió: lectura compartida en el bosquet de l’escola. És un moment de coneixença on poden gaudir de la lectura i intercanviar opinions, explicar-se contes, expressar emocions…

Aquesta activitat facilita la integració dels alumnes, crea un referent (tutor/a) per afavorir l’autoestima i desenvolupa la intervenció dels iguals en el procés formatiu.

Projecte de dansa

Per tercer any consecutiu iniciem el projecte de dansa a l’escola. Els alumnes de Cicle Mitjà ja han iniciat les classes amb la Julie, la ballarina professional de la companyia CobosMika. A partir del segon trimestre el projecte es farà extensiu a Cicle Superior, donant continuïtat a les sessions que ja van fer aquests alumnes els cursos anteriors.
Des de l’escola apostem pel treball de les arts dins el nostre projecte educatiu, entenent les arts com a una eina per treballar les emocions, l’expressivitat, la cohesió i la integració.
“La dansa és un art consistent a expressar-se mitjançant desplaçaments i moviments del cos. Es fa servir bé com a forma d’expressió, bé com a interacció social, o bé pot estar present en actes espirituals o en altres tipus d’actuacions artístiques. L’ésser humà va aprendre a ballar abans que a parlar.”

Us deixem una mostra de les sessions.

Castanyada

El dimarts 31 d’octubre vam celebrar el dia de la castanyada. Al matí, els alumnes de 6è ens van oferir un teatre d’allò més interessant i divertit, també ens van explicar tres contes adaptats als diferents cicles d’infantil i primària. A la tarda, vam sortit al pati i vam cantar conjuntament tota l’escola una cançó anomenada “Panellets i castanyes” de Ambäukatunàbia. Seguidament i per acabar la diada vam menjar unes castanyes boníssimes. Gràcies a l’AMPA i als pares voluntàris i les mares voluntàries per coure-les. Un dia genial!

A continuació us deixem dos vídeos i imatges de la diada, desitgem que us agradin.

Vídeo 1

Vídeo 2

Els alumnes de segon anem a visitar els Mossos d’esquadra

Durant aquest trimestre hem treballat el projecte “El poble” i hem conegut els serveis privats i públics que ofereix Sant Feliu de Guíxols. Per finalitzar el projecte vam fer una visita als Mossos d’Esquadra. Gràcies per la vostra atenció i paciència, hem après les diferents tasques que feu i conèixer les instal.lacions. Molt agraïts!

20171030_152014

PROJECTE TEI (Tutoria entre iguals)

Divendres passat a la tarda va tenir lloc l’acte de presentació de tutors, col·laboradors i tutoritzats del projecte TEI, Tutoria entre iguals.  Després de la presentació i el lliurament de carnets als tutors, tots van sortir al pati i van poder gaudir d’una activitat de cohesió: jocs de màgia, jocs de cartes, dibuixos… Els alumnes de 5è s’ho van preparar molt bé.

Avui al matí ha tingut lloc la presentació de les parelles  d’educació infantil, alumnes de P5: els amics especials i els/les alumnes de P3.

Comencem amb aquest programa que aposta per la convivència i per la prevenció de l’assetjament escolar.

Moltes felicitats nois i noies!

Feu sobre la imatge per accedir a les fotografies de les parelles d’educació Primària.

15

Activitats dels alumnes de 5è, tutors i col·laboradors als alumnes tutoritzats de 3r.

Fotografies dels alumnes de P5 i P3 (presentació de les parelles)

S’aniran penjant les fotografies corresponent a les parelles que per motius d’absència no es van realitzar durant els actes de presentació.

EXCURSIÓ CAN SOLÀ

Divendres 20 d’octubre, els nens i les nenes de P5 van anar d’excursió a Vilobí d’Onyar.

Quan hi vam arribar, ja ens esperaven uns pirates per fer un llarg viatge entre boscos i camins per trobar un mapa. El mapa que ens duria al tresor. Després de passar moltes proves, vam trobar-lo i per sorpresa nostra, va resultar ser molt dolç.

Havent dinat, entre tots vam fer un barret de pirata i una màscara.

Ens ho vam passar molt bé!!!!

HISTORIAL ACADÈMIC

Els alumnes i/o famílies de sisè (personalment), poden passar per secretaria de l’escola a recollir l’Historial Acadèmic.                                                                                              Des de dilluns 10 al divendres 14 de juliol.                                                                        L’horari és de 9:00h a 13:00h