Miniolimpiades 6è

Durant aquest tercer trimestre els alumnes de 6è han realitzat unes miniolimpiades a l’hora d’EF.  Constava de 5 proves individuals, salt d’allargada amb peus junts, abdominals en 60”, llançament pilota grossa a dos mans, sortida amb agilitat i coordinació per rebre una pilota de l’aire i carrera velocitat 20m. Per tant, observem força tronc superior ( braços i abdomen) i inferior (cames), així com també la velocitat de desplaçament i l’agilitat i coordinació.

Es posaven en parelles per motivar-se i ajudar-se, i s’anotaven ells mateixos els resultats a la pissarra.

Aquí podeu veure un petit recull de fotografies.

Grup d’experts CI

Durant el tercer trimestre, a Cicle Inicial s’ha fet una activitat en petits grups, de 6, 7 o 8 màxim, que anomenem “GRUP D’EXPERTS”, que consisteix, amb l’ajuda del mestre, a muntar un circuit. Els elements o activitats les pensaven ells, després d’haver-ne vist, en la pràctica, molts exemples, i se’ls hi lliurava a més unes targetes amb models de circuits per agafar idees. Mentre aquest grup muntava, durant 30 min, la resta dels companys jugava amb material a fora, a la pista, i no podien entrar a buscar o canviar el material, perquè el circuit era sorpresa. Llavors recollien i entraven. Un cop dins, el petit grup els explicava el circuit, donant les directrius. D’aquesta manera se’ls hi dóna autonomia, tant a l’hora de crear com a l’hora d’explicar, ja que són ells, individualment, els responsables de mostrar-lo i explicar-lo, part per part. Llavors, la resta tenia 30′ per realitzar-lo, amb la guia dels experts, que ho controlaven.

Per veure les fotografies feu clic aquí.

Cursa d’Orientació 2017 CM

Avui, 12 de juny, els alumnes de Cicle Mitjà han realitzat pel nostre barri de Can Serrafossà la 4a Cursa d’Orientació. A les 9.30h han sortit 7 grups de 4t amb un professor cada un. Al segon torn, els hi ha tocat als alumnes 3r, a les 11.30h. Han sortit 5 grups, també acompanyats per un mestre.

Per veure el recull fotogràfic de la jornada feu clic aquí.

Ballem en equip!

Avui, divendres 9 de juny, els alumnes de 4t del Rivo han demostrat a la resta de l’escola les coreografies que han estat realitzant a les sessions d’E.F. del tercer trimestre, dins el projecte “Ballem en equip”.

Assaig coreografies 4t

Un any més, els alumnes de 4t estan realitzant un treball en equip a l’hora d’E.F. per crear unes coreografies.

Aquí us deixo una mostra de l’assaig que estan fent els alumnes de 4tB de cara a la representació final que es farà al juny davant la resta de l’escola.

E.F. Gimnàs

Un dels principis de l’Educació Física ens diu “L’escola ha d’oferir a l’alumnat mitjans i recursos per integrar l’activitat física a la vida quotidiana, establint així una tendència que potenciï el seu desenvolupament motriu, la seva capacitat de socialització, la seva salut i la seva integritat com a persona.
En aquest sentit, el gimnàs és un espai fantàstic per a que es produeixi aquesta socialització, en el que hi relacionen i comparteixen les seves vivències fora l’escola. Als alumnes els agrada construir el seu espai de joc, construeixen el seu coneixement a partir d’activitats tant individuals com de grup, i descobreixen les seves possibilitats.

Aquí teniu un recull de la creativitat dels alumnes del Rivo, que passen pel Gym a l’hora d’E.F

Coreografies 4t

Un cop més, al mes de juny, els alumnes de 4t fan una mostra a la resta de l’escola de les coreografies que han estat realitzant a les sessions d’E.F. del tercer trimestre, dins el projecte “Ballem en equip”.

Publicat dins de General | 1 comentari

Coreografies

Aquí teniu un recull d’imatges de les coreografies de 4t, dins el projecte de treball cooperatiu “Ballem en equip”. Van fer l’actuació al gimnàs el divendres 17 de juny, davant la resta de companys de CM i CS.

Saltimbanqui

Un any més, els alumnes de 3r han realitzat aquest treball de grup cooperatiu, en el que havien d’aconseguir diferents reptes saltant a la comba simple.

Ping-pong

Aquest any ha sigut una de les novetats. El Rivo ha adquirit dues taules de ping-pong, per fer-ne ús a l’hora d’E.F.