Cursa orientació 2019

El passat dimarts 21 de maig vam sortir de l’escola per fer, com cada any, la cursa d’orientació al barri de Can Serrafossà. 100 alumnes de CM ens vam reunir al punt de sortida a les 9.15 del matí al pati de l’escola. Allà ens vam barrejar tots i vam fer 8 grups de 12 nens i nenes barrejats. Amb un plànol, una brúixola i una tarja d’imatges per equip, vam fer un recorregut buscant balises que feien referència a animals marins. Quan les trobàvem, les havíem d’anotar a la tarja de control. D’aquesta manera els alumnes podien resoldre l’enigma o frase que s’amagava en l’encreuat de paraules. La sortida va ser tot un èxit, com cada any.

Aquí teniu un recull d’imatges de la jornada.

ateixid9

Quant a ateixid9

Mestre d'Educació Física i Llicenciat en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport