Cursa d’orientació 2018

Un cop més aquest any, el dimarts 5 de juny vam sortir de l’escola per fer la cursa d’orientació al barri de Can Serrafossà. Ens vam reunir tots els alumnes de CM a les 9 del matí al pati. Allà ens vam barrejar tots i vam fer 10 grups de 10. Nens i nenes, amb un plànol, una brúixola i una tarja d’imatges per equip, vam fer un recorregut buscant balises que feien referència a les masies de Rubí. Quan les trobàvem, en forma de jeroglífic, les havíem de resoldre a la tarja de control. La sortida va ser una altra vegada molt positiva, i, a més, el dia ens va acompanyar!

Aquí teniu un recull d’imatges.

ateixid9

Quant a ateixid9

Mestre d'Educació Física i Llicenciat en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport