LA GRANJA

Aquesta setmana hem realitzat una tasca de comprensió lectora que ha agradat molt als nens: es tractava de confegir la imatge d’una granja posant cada cosa al lloc que li corresponia.Per fer-ho haviem de llegir les indicacions   corresponents, llegir-ho bé per entendre el que ens demanen, retallar i enganxar .

Hem convinat la tasca de lectura amb la plàstica i així ens hem engrescat més.

Deixo unes fotos perquè gaudiu mirant quina feina més bonica han fet els campions!!!!

LA LLEGENDA DE SANT JORDI

A l’aula d’eduació especial hem volgut fer la nostra petita aportació per mantenir l’esperit de la diada de Sant Jordi. Per això els alumnes de cicle inicial hem treballat la llegenda.

Els nens i les nenes de primer han copiat dins la bafarada del conte la frase corresponent… ha estat difícil perquè hem hagut de llegir molt detingudament i entendre tot el que posa i  a més endevinar qui ho ha dit!!! Però ho hem fet super, super bé.

Després hem fet la llegenda amb els nens i nenes de segon.. i hem volgut complicar-ho una mica més: ells han hagut d’inventar el seu diàleg. Els hi ha quedat molt divertit.

Ha estat molt motivador i el resultat us el deixem en fotos per a què ho gaudiu.

Només em queda donar les gràcies als nens per treballar tant i pel bon resultat de les tasques. Gràcies nois!!! Molt bé!!

CONFEGIM ORACIONS

Aquests dies amb els nens i les nenes de primer hem estat treballant els elements de l’oració … per fer-ho hem utilitzat un material manipulable i amb moltes imatges.

La senyoreta ensenyava una imatge i amb les paraules haviem de confegir la frase adequada.

Ens ha passat que a vegades una imatge podia fer-se de més d’una manera… i les paraules que hem pensat i no hi eren les hem escrit nosaltres.

El resultat  l’hem escrit en un paper

EN PERE MAISESPANTA

Amb els alumnes d’educació especial del cicle mitjà hem treballat la lectura comprensiva mitjançant el conte “En Pere Maisespanta”.

1r: Hem visualitzat el conte per internet i l’hem explicat oralment assegurant-nos que tots hem entés la història.

2n. Hem retallat  fragments concrets del text que hem llegit i els hem enganxat sota el dibuix que li corresponia.

3r: Ens ha quedat “super xulo”.. i ho hem volgut ensenyar a la resta de companys de l’escola… és per això que ho tenim al suro de l’entrada de la classe!!