VITRALLS GOTICS

Aquest ha estat l’últim taller dels alumnes de cinquè a l’àrea d’Educació Artística. Han creat els seus propis vitralls emprant, simplement, retoladors permanents sobre un suport transparent.
Els resultats… sorprenents.

Vitralls cinquè A

Vitralls cinquè B

TAULES ROMÀNIQUES

Seguim el nostre itinerari per la ruta de l’Art.
Hem aprofitat el projecte interdisciplinari per conèxier els diferents moviments artístics que han deixat petjada a casa nostra.
Entre d’altres el romànic i el gòtic.
Del romànic hem après la tècnica de la pintura al fresc que hem intentat reproduir en aquestes taules.

CINQUÈ A

CINQUÈ B

JORNADA ARTÍSTICA

El 15 de març varem celebrar la Jornada Artística. Durant tot el dia l’escola es converteix en un gran taller de creativitat.
En aquesta Jornada comptem amb la col·laboració del la Txell Tehàs i de la Monti Mateu, dues artistes que ens fan gaudir, d’allò més, amb els tallers que, junt amb les tutores, preparen per a nosaltres.
Els alumnes de sisè hem après la tècnica de pintura sobre seda i hem fet unes mandales amb motius modernistes. Aprofitem per conèixer aquest estil artístic tant característic de casa nostra i que veurem “in situ” el dia que farem la sortida a Barcelona per anar a Cantània.
Els alumnes de cinquè hem treballat la tècnica de modelatge amb fang refractari. Hem fet una sèrie de rajoles que representen tots els instruments musicals d’una orquestra. Com que som més alumnes que els components d’una orquestra els hem fet per duplicat, però cada creació té la seva originalitat. El resultat no ha estat immediat, hem esperat que el fang s’eixugués per poder pintar-ho i després ho hem enviat al forn. Hem estat una mica impacients esperant el resultat de les nostres creacions però… ha valgut la pena.

CERÀMICA GREGA

Per a realitzar el segon projecte, els alumnes de sisè ens hem traslladat a la Grècia Antiga.
Ens hem centrat específicament en la ceràmica.
Ho podem recordar mitjançant un dels Powers que hem realitzat i, evidentment, amb els recipients ceràmics que han sortit del nostre jaciment arqueològic particular.

SISÈ A

SISÈ B

PAISATGES D’HIVERN

Els alumnes de cinquè ja hem començat el segon projecte, però hem d’esperar que les nostres obres d’art tornin del forn per poder pintar-les. Mentrestant treballem el paisatge d’hivern i fem la nostra interpretació imitant la tècnica del gravat.