Final de curs

Els alumnes de l’escola van tenir una festa de final de curs molt especial. El dijous es va fer un festival de danses dedicat a músiques de Walt Disney. Els alumnes de cinquè van realitzar el ball de la banda sonora d’Aladdin i es va fer el comiat als alumnes de sisè que deixen l’escola. Des d’aquí els desitgem el millor en la seva nova etapa.

El divendres com cada any es van jugar els diferents partits de futbol que va concloure amb el partit entre els alumnes de sisè i els professors

.

JORNADA ESPORTIVA

Divendres dia 8 de juny l’escola va dur a terme la Jornada esportiva. Els alumnes de sisè es van encarregar de dirigir els seus companys en els diferents esports que es van practicar. Van tenir l’oportunitat de jugar a bàsquet, futbol, tenis i handball.

Els alumnes de cinquè a la tarda es van encarregar de dinamitzar les Cucanyes dels alumnes d’educació infantil. Els hi va reflexionar sobre les dificultats que implica la tasca educativa.

Xerrada amb la Pilar López Bernués

Els alumnes de cinquè durant el primer trimestre van gaudir amb la lectura del  llibre “El secret del casalot abandonat”. La seva autora la Pilar López Bernués va venir a l’escola per explicar als alumnes d’on havia sorgit la idea del llibre i comentar amb ells els passos a dur a terme per a la realització d’un llibre i alhora recollir les impressions dels nens.

GOLF A RAIMAT

El Club de Golf de Raimat ens ha ofert classes de golf gratuïtes  per als nens de cinquè. Els alumnes han gaudit d’un matí diferent practicant aquest esport i han après a agafar el pal i com llançar.

Sortida a Barcelona

Els alumnes de cinquè van visitar el Poble Espanyol on van veure monuments representatius de diferents indrets de geografia espanyola i van observar la creació d’alguns productes artesanals.

Per la tarda van fer una visita guiada sobre “Art medieval”  al MNAC, on els nens van gaudir d’obres mestres de l’art romànic i gòtic.

ESMORZAR SALUDABLE

Els alumnes del Cicle superior va gaudir d’un esmorzar saludable a base de fruita de temporada. Això forma part del programa de dieta saludable engegat per l’escola que consisteix en esmorzar fruita els dimecres.

El plat estava molt ben preparat i volem donar les gràcies a les encarregades del menjador que ho van preparar amb molta cura i a l’empresa Oldimar que ho va patrocinar.

Jornada literària

Com cada any el dia 23 d’abril l’escola ha celebrar la diada de Sant Jordi amb actes literaris. Durant el matí els alumnes de sisè s’han dedicat a la venda de roses i  de llibres aportats pels alumnes de l’escola. Volem agrair la col·laboració de les famílies per la seva participació.

Els alumnes de cinquè van dedicar el matí a la lectura comentada del Petit príncep. A la tarda tot el cicle va assistir a la representació de l’obra “Històries improssibles” que ens va sorprendre gratament per la capacitat d’improvització i de creació dels actors a partir de les idees que aportaven els alumnes.

AUDICIÓ I VISITA A LA SEU VELLA

Els alumnes de cinquè han anat a l’Auditori Enric Granados de Lleida per a conéixer els instruments  d’una orquestra simfònica i el seu so. Els alumnes del conservatori han presentat els instruments i han interpretat diferents peces musicals.

A continuació hem fet un recorregut per la Seu Vella on ens han explicat diferents aspectes artístics i històrics que ens seran molt útils per a la realització del projecte interdisciplinari.

SORTIDA A LOARRE I BOLEA

Divendres dia 23 de març els alumnes de cinquè vàrem visitar el Castell de Loarre i la Colegiata de Bolea. La majoria d’activitats i explicacions   realitzades al castell van ser en anglès.

Els nens van gaudir de l’assalt al castell, de les vistes i d’endinsar-se en la història a través d’aquestes construccions medievals.

A Bolea van observar amb admiració l’art sacre mitjançant els retaules.

Durant el dia els alumnes van aprofitar per a fer fotografies per  al concurs de fotografia inclòs en la Jornada artística que es va dur a terme a l’escola el mateix dia 23.