Amplia el teu vocabulari !!!

CNLEl Consorci per a la Normalització Lingüística ha editat un total de 21 publicacions sobre vocabulari de l’àmbit socioeconòmic, que ha elaborat l’Oficina de Català de Blanes, aprofitant la campanya “+ qualitat, + turisme, + Blanes” del Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Blanes.

L’objectiu de la col•lecció és que sigui útil a qualsevol persona d’aquests sectors que tingui interès a millorar el seu vocabulari.

Hem trobat de molta utilitat aquests fulletons, per a les classes de català i per ampliar el vocabulari dels nouvinguts.

Entre els temes que es treballem hi ha: Roba i confecció, fleca i pastisseria, ferreteria, electrodomèstics, cuina i menjador, fruita i verdura, carnisseria,…

A continuació, us deixem com a mostra el vocabulari de la merceria:

D’altra banda, a recursos web, us oferim també la possibilitat d’imprimir unes fitxes de vocabulari bàsic en català, de diferent temàtica, que han estat pensades per ser utilitzades pels alumnes nouvinguts, però que poden fer servir la resta de l’alumnat tant d’Educació Infantil, com de Primària.

Aquí us deixem, com a mostra, el vocabulari bàsic sobre els Dolços, pastissos i gelats: