Archive for novembre, 2011

ELS TIGRES

0

Aquí teniu el vídeo que la Laia ens va portar i ens va ajudar a aprendre moltes coses dels tigres.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HBDqMQxVNKQ[/youtube]

FEM UN COL.LAGE

0

Aquí ens podeu veure fent un col.lage de paper xarol i també algunes de les nostres produccions.
Els cocodrils, 1B.

 

ELS COCODRILS

0

Aquí teniu un video dels cocodrils, per poder  aprendre més coses d´aquests animals i del nostre projecte.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CFZmWKWklBI[/youtube]


FEM COQUES PEL BERENAR DE TARDOR

0

Els nens i nenes de P5 vam anar a comprar al graner els ingredients per fer la coca. Ens ho vam passar molt bé fent-la i van quedar boníssimes! A la tarda es va fer el berenar de tardor on vam compartir-les  amb els nostres companys i companyes de P3 a 2n

 

Graner


Fem la coca


Berenar de tardor

LA CLASSE DE LES ÀLIGUES! (2n A)

1

Els nens i nenes de 2n A som la classe de les àligues i volem compartir amb vosaltres aquest vídeo sobre aquest meravellós animal.

En ell, podeu veure un àliga calba americana planejant, no us sembla impresionant?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OAQjIcrga5g&feature=related[/youtube]

UN DIA A CAN MAS

0

Per fi, els tigres i els llops vam aconseguir anar a CAN MAS  a fer melmelada i a passar un bon dia al bosc.
Aquí podeu veure que bé ens ho vam passar!
P4B:

P4A:

SORTIDES ESCOLARS 2011/12

0

A l’apartat de SECRETARIA trobareu un apartat de SORTIDES ESCOLARS amb totes les sortides per nivells amb les dates, pressupost i acompanyants.

A més teniu un enllaç directe des de la columna de la dreta a l’apartat WEBS D’INTERÈS.

 

LA CASTANYADA A SEGON

1

Els nens i nenes de segon hem fet panellets, hem ballat, hem vist a la Castanyera i hem menjat castanyes!

PRIMERA REUNIÓ DE LES PARELLES LINGÜÍSTIQUES

0

Ahir es va fer la primera reunió del grup de voluntaris i voluntàries i aprenents i aprenentes per parla en català a l’escola. Vam comptar amb l’assistència de la Victòria, la directora de l’escola que va valorar molt positivament la predisposició de tots els participants. També van assistir a la reunió la Josefina Guerrero i la Mireia Adell del Consorci de normalització lingüística de Sant Vicenç, que van donar consells als participants per portar l’activitat a bon port. La coordinadora de llengua i cohesió social de l’escola va presentar les parelles lingüístiques que es van formar a partir de les preferències dels participants. S’han pogut formar 15 parelles lingüístiques que iniciaran l’activitat la setmana vinent.

Encara queden 11 voluntaris que no tenen assignat cap aprenent. Encara hi esteu a temps!

Si us animeu, parleu amb la coordinadora LIC de l’escola. La trobareu a l’aula de P4A.

Aquí teniu algunes fotografies de la reunió de voluntaris i aprenents:

 

 

 

AVUI HEM ANAT AL TEATRE!

1

Avui els nens i les nenes de P4, P5, 1r i 2n hem anat a veure l’espectacle de teatre musical GONG. Hem conegut la història de la Dragona Mina-li i hem gaudit escoltant les cançons dels diferents personatges.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZHVuVyJGT34[/youtube]

Aquí teniu l’enllaç de la web de la companyia Gong Teatre musical infantil. Podreu conèixer la història de la dragona Mina-li, veure fotografies  i escoltar algunes de les cançons de l’espectacle!

http://www.gongteatre.com/

 

Go to Top