Archive for novembre, 2011

SORTIDA DE SEGON: LA VEREMA

0

Els nens i nenes de segon vam anar a Sant Esteve Sesrovires a gaudir de la verema i fins i tot vam trepitjar raïm!

Ens va fer un dia radiant!

 

JORNADA JUGUEM TOTS

0

El dissabte 12 de novembre vam fer la primera trobada esportiva familiar a l’escola. Vam jugar i fer esport pares i mares i fills i filles, vam gaudir molt!!!!!

LA CASTANYADA DE 1r

0

Ens ho hem passat molt bé fent panellets! Ens hem llepat els dits i tot!!

Va venir la Castanyera i vam ballar una dansa per donar-li les gràcies per totes les castanyes que ens va portar!!!

 

 

Racons de treball a p3

0

Els nens i nenes de p3 treballem de valent!!

Aquí us deixem unes imatges dels racons de treball:

 

 

CANVI DE DATA PER LA SORTIDA DE P4 A CAN MAS

0

Hem estat fent el seguiment de les prediccions meteorològiques al llarg del cap de setmana i finalment ens hem decidit a anular la sortida de P4 a Can Mas prevista per demà dilluns.

Farem la sortida el dimecres 16 ja que sembla que el temps millora.

Perdoneu les molèsties.

Les bases científiques,pedagògiques i socials de l’escola catalana i la immersió lingüística

0

Si cliqueu l’enllaç podreu llegir la  Declaració de la Societat Catalana de Pedagogia (SCP), filial de l’Institut d’Estudis Catalans, en relació amb les bases científiques, pedagògiques i socials de l’escola catalana i la immersió lingüística.
La intenció que aquesta declaració és que esdevingui un document que contribueixi al coneixement de la ciutadania pel que fa a la fonamentació científico i pedagògica de l´ensenyament en llengua catalana.

 

http://www.iec.cat/Comunicacio_IEC/SCPdeclaracio.pdf

 

 

 

CICLE MITJÀ A L’AIGUA

0

Els alumnes de Cicle Mitjà el passat dimarts van realitzar un racó de construccions col·laboratives a la piscina.

Aquí teniu les imatges

 

 

Suc de taronja i berenar de tardor de p3

1

Els nens i nenes de p3 vam preparar un suc de taronja deliciós per afegir a la macedònia de p4.

A la tarda vam celebrar el berenar de tardor amb el tast de la macedònia, la coca de fruits secs i els panellets!!

Ens va agradar moltíssim.

Us deixem les imatges, esperem que us agradin!!

p3A

p3B


CICLE MITJÀ A L’AUDITORI: “LA VENTAFOCS”

0

Els alumnes de Cicle Mitjà han visitat l’auditori de Cornellà per gaudir de la representació musical de “La Ventafocs”

Aquí teniu les fotos:

 

Castanyada P3-P4

0

Malgrat la pluja, la Castanyera va venir a la nostra escola i va poder gaudir amb nosaltres de la festa.

Go to Top