PROGRAMA DESEMBRE 2017 DEL CAJAL RÀDIO

Ja podeu escoltar el programa del primer trimestre del Cajal Ràdio. Podeu accedir-hi a través del bloc del Cajal Ràdio o clicant aquí.

Esperem us agradi!

Fi del campionat d’escacs de tardor de 2017

Avui, dilluns 27 de novembre, s’ha donar per acabat el campionat d’escacs de tardor de 2017.

Volem agrair la nombrosa participació de l’alumnat, així com la col·laboració dels voluntaris que han donat un cop de ma durant el desenvolupament del campionat.

Us engresquem a seguir jugant i practicant! Ho heu fet molt i molt bé!

La família del Ramón y Cajal

Acte per la PAU

Us deixem les fotos de l’acte “VOLEM AL PAU” que vàrem fer el passat dijous,21 de setembre de 2017 (declarat coma dia internacional de la Pau per l’Assemblea General de les Nacions Unides el 1981) al pati de l’escola.Aquesta proposta va sorgir de l’acord entre la regidoria d’Ensenyament de Terrassa amb tots els centres escolars de la ciutat (escoles bressol, escoles d’infantil i primària i instituts), després de fer una reflexió sobre l’atemptat que hi va haver el passat mes d’agost a Barcelona, amb la voluntat de refermar el nostre compromís per a la convivència i la pau a la nostra ciutat.

Gràcies per la col·laboració i participació de les famílies, alumnat, professorat i personal no docent. Moltes gràcies per fer-ho possible!

Podem accedir a les fotos aquí o clicant a la imatge

WhatsApp Image 2017-09-21 at 11.10.30

Informació dels blocs de nivell

info bloc

BENVINGUTS/ES A L’ESCOLA! US HEM TROBAT A FALTAR!

TOT L’EQUIP DE MESTRES US DONEM LA BENVINGUDA A L’ESCOLA. ESPEREM QUE HAGUEU GAUDIT DE L’ESTIU I VINGUEU AMB MOLTA ENERGIA PER AQUEST CURS 2017-2018.

BENVINGUTS

Bones vacances!

L’equip de mestres i personal no docent de l’escola Ramón y Cajal us desitgem bones vacances i que gaudiu de l’estiu.

summer-books2

Fins setembre!

Nou programa del CajalRàdio

Ja tenim disponible el nou programa del CajalRàdio del mes de juny de 2017.

Podem escoltar-lo al bloc del CajalRàdio o clicant aquí.

Esperem us agradi!

Guanyador del concurs bíblic de dibuix

premi religio

WhatsApp Image 2017-05-30 at 18.18.39

Programa Fish & Chips

Ja podem veure el programa de Fish & Chips del canal Super3, on van participar els alumnes de 6è de la nostra escola i que es va emetre el passat dissabte 29 d’abril de 2017.

El programa també el podrem veure a la web del canal 33/Super3, o clicant aquí.