Mannequin Challenge a l’escola Ramón y Cajal

Els alumnes de 6èB han fet un “Mannequin Challenge” molt divertit! Aquí el teniu!

I també s’han animat els alumnes de 4tB!

Eleccions Consell Escolar

AVÍS IMPORTANT: ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

PODEU CONSULTAR LA INFORMACIÓ RESPECTIVA A LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR EN LA PESTANYA DE DALT “FAMÍLIES I ESCOLA”

I també al web de l’escola, clicant aquí.

Inici de curs 2016/2017

Us presentem a l’equip de mestres d’aquest curs 2016/2017 i aprofitem per desitjar-vos molt bon inici de curs!

img_2053paint

INTERCANVI DE LLIBRES

CsantJordi_3-100x150om ja és habitual a la nostra escola, per la jornada de Sant Jordi, que celebrarem el divendres 22 d’ abril farem

LA FIRA DEL LLIBRE USAT,

Demanem a tots els nens i nenes que portin un llibre actual, adeqat a la seva edat i que ja hagin llegi i podran intercanviar-lo per un altre, i tenir així una nova aventura.Sant-Jordi

PARTICIPEU-HI!!!!

JOCS FLORALS 2016

Nombre1

Nombre

El jocs florals d’escola tenen com a objectiu potenciar i estimular l’expressió i la producció escrita dels nens i nenes i al mateix temps fomentar i difondre aquesta tradició cultural.

Us animem a participar-hi!

JORNADA DE PORTES OBERTES

Sense títol

L’ESCOLA PREPARADA PER REBRE EN CARNESTOLTES

CARNESTOLTES

TOT A PUNT!!!!

SEGUINT LES CONSIGNES DEL REI CARNESTOLTES TOT EL RAMON Y CAJAL S’HA CONVERTIT EN UN NOU UNIVERS….
PLANETES IMAGINARIS, COETS, NAUS ESPACIALS, ALIENÍGENES…..FINS I TOT HA VINGUT LA PRINCESA LEIA….

COETS

collage planetesPRINCESA LEIA

ARA ARRIBA EN CARNESTOLTES

CARNESTOLTES

En Carnestoltes, el Rei dels Poca-Soltes aviat arribarà a l’escola i ens cal rebre’l com es mereix…, amb una escola ben guarnida, i amb tots els nens i nenes disposats a gaudir al màxim de la festa….

coet-canaa3

Ja sabeu que per Carnaval tot si val oi?, doncs per uns dies el Ramón y Cajal es convertirà en un gran espai sideral amb planetes, nebuloses, constel·lacions,estrelles, i com no coets pilotats per astronautes i segur que tampoc hi faltaran marcians, extraterrestres i alienígenes, tot hi cap en el nostre univers particular!!!

espai

DES DEL RAMON Y CAJAL US DONEM LA BENVINGUDA AL NOU CURS 2015-16

Final Campionat d’escacs ALEVÍ

Alevins

El passat divendres 20 de febrer es va celebrar la final del campionat d’escacs de la categoria aleví. Els nostres alumnes van participar amb gran entusiasme i il·lusió i van quedar molt ben classificats. El Víctor Lao de cinquè curs va quedar segon.

MOLTÍSSIMES FELICITATS A TOTS/ES!!