logo radio

Us informem que demà, divendres 27 de març, pengem el segon programa de  la ràdio a l’escola!!! Animeu-vos a escoltar el programa d’aquest segon trimestre, on els nostres nens i nenes han posat totes les seves il·lusions i els seus esforços!!! Gràcies a tots!!!

Final Campionat d’escacs ALEVÍ

Alevins

El passat divendres 20 de febrer es va celebrar la final del campionat d’escacs de la categoria aleví. Els nostres alumnes van participar amb gran entusiasme i il·lusió i van quedar molt ben classificats. El Víctor Lao de cinquè curs va quedar segon.

MOLTÍSSIMES FELICITATS A TOTS/ES!!

Campionat d’Escacs Escolar 2015

El passat divendres 6 de febrer va finalitzar el Campionat d’Escacs de la categoria benjamí organitzat pel Consell Esportiu Municipal. Enguany, en  aquest campionat s’han inscrit molts participants i per aquest motiu s’han duplicat les sessions dividint-les segons les categories: benjamí (tercer i quart curs) i aleví (cinquè i sisè curs).

Del nostre centre han participat 22 alumnes: tretze benjamins i nou alevins. A la categoria benjamí destaquem la classificació de MARCOS MARTÍNEZ de quart curs que ha quedat en tercer lloc entre els seixanta participants de la seva categoria. MOLTES FELICITATS MARCOS!

També volem felicitar a tots els alumnes  del nostre centre que han participat amb gran entusiasme.

Volem agrair especialment el suport econòmic de la nostra AMPA que s’ha fet càrrec de l’import de la inscripció i l’assegurança dels nostres participants.

IMG-20150206-WA0001 (1)

Els benjamins de l’escola

Publicat dins de General | 1 comentari

logo radio

Us informem que demà, divendres 12 de desembre, inaugurem la ràdio a l’escola!!! Animeu-vos a escoltar el nostre primer programa, on els nostres nens i nenes han posat totes les seves il·lusions i els seus esforços!!!

Menú de desembre

SKMBT_C65214120214280

DATES DEL CONCERT DE NADAL 2014

DIMECRES 17 DIJOUS 18
INFANTIL GRUPS A i C: 10 – 10’45h

GRUPS B: 11’00 – 11’45 h

PRIMÀRIA GRUPS B

15’00 – 16’30 h

GRUPS A

15’00 – 16’30 h

Lloc: Centre Cívic Montserrat Roig.

Avinguda Barcelona,180

Publicat dins de General | Envia un comentari

Orla del Ramón y Cajal!!!

SKMBT_C6521orla mestres

Menú d’octubre