Practiquem la rotllana

Amb els nens i nenes de p-3, anem a l’aula de música i practiquem la rotllana per poder cantar i ballar. Aquesta posició permet mirar-nos tots i treballar conjuntament. Fem equip !!!!!
aula-sw-musica

CANTEM AL PESSEBRE

ELS NENES I NENES DE LA CLASSE DELS PORQUETS, POLLETS, POPS, TAURONS, CORRECAMIS I CANGURS HAN CANTAT UNA NADALA AL PESSEBRE PERQUÈ EL TIO CAGUI MOLTES COSES

Nadales a TV Mataró

Avui els nens i nenes de 4t de l’escola, hem anat a gravar la cançó “La Joguina” als estudis de TV Mataró. Ha anat molt bé, estaven concentrats i han gaidit de l’experiència !!!!!

dsc01127

dsc01128

dsc01130

dsc01132

SANTA CECILIA

El dia 22 d’octubre vam celebrar Santa Cecilia, el dia de la música. Com gairebé és ja una tradició,ho vam fer conjuntament amb l’escola de les Aigües, on els alumnes de cicle superior van preparar unes actuacions i ho van representar a la sala d’actes.
Va ser tot un èxit, i en totes les quatre sessions, el públic va estar encantat de l’espectacle.

Les danses de la castanyada

Aprenem una sardana

Un grupet de nens i nenes han après a ballar una Sardana, que representaran el dia de Santa Cecilia  a l’escola d’EE Les Aigües

image1 image2

ASSAJEM DANSES

ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DE 1rB HAN COMEÇAT A PRACTICAR LA CANÇÓ DE “M’AGRADA LA TARDOR” I LA DANSA “EL PATATUF” QUE CANTARAN I BALLARAN EL DIA DE LA CASTANYADA AL PATI DE L’ESCOLA. LA CASTANYERA ENS VISITARÀ I TAMBÉ ALGUNS NENS I NENES DE L’ESCOLA LES AIGÜES.

HO FARAN MOLT I MOLT BÉ !!!!!!

DESPRÉS DE BALLAR, FEM UNA MICA DE RELAXACIÓ PER ACABAR LA SESSIÓ BEN TRANQUILETS

IMG_4425 IMG_4426 IMG_4427 IMG_4428

BENVINGUTS AL CURS ESCOLAR 2016/2017

DES DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ MUSICAL, US DONEM LA BENVINGUDA A UN NOU CURS PLE DE MÚSICA, EMOCIONS I REPTES !!!!!!

COM DIU LA CANÇÓ D’AQUESTA SETMANA: BENVINGUTS AL LLARG VIATGE !!!!!!

CANTANIA 2016 / BABAUA, LES DESVENTURES DE MIMÍ

Assaig Cantània

Ja estem a la recta final en el treball musical d’enguany amb els nens i nenes de cinquè. Dissabte vinent a la tarda actuarem al teatre Monumental interpretant la Cantata “Babaua”.

Estem molt il.lusionats i una mica nerviosos també !!!!!!

IMG-20160502-WA0005 IMG-20160502-WA0006 IMG-20160502-WA0007 IMG-20160502-WA0011 IMG-20160502-WA0013 IMG-20160502-WA0015