Els tallers internivell de Guimerà

A l’escola de Guimerà, durant el tercer trimestre i a tallers internivell, han realitzat dos tallers diferents: creem capgrossos i el taller d’informàtica.

Hem relacionat el taller de Creem capsgrossos amb el projecte ZER.Cat i, per aquest motiu, vam decidir de fer un pastor i una ovella, ja que és una professió bastant arrelada a la nostra terra. En pastor és diu Pep i la seva ovella la Shaoun. A les imatges podreu veure el procés d’elaboració seguit a les sessions de tallers. Esperem que us agradin!

El segon taller realitzat és el d’informàtica, van jugar a jocs de llengua i de matemàtiques, van fer dibuixos a l’ordinador, van escriure un conte curt i van aprendre com fer una presentació al Power-Point.

Imatges Taller ELS CAPSGROSSOS

Imatges Taller D’INFORMÀTICA

Els nens i nenes de Guimerà han gaudit molt dels dos tallers!

 

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *