PREPAREM UN ESPECTACLE

A les estones de joc simbòlic que diàriament poden gaudir els nens pels diferents racons, comença a tenir èxit el racó del circ. Nens i nenes que el primer dia es van limitar a seure i mirar com els seus companys/es es transformaven en artistes de circ també s’ hi apunten.
Un dia surt la idea de preparar un espectacle per els nens i nenes de P-4 i de P-5. Cal dir que aquests nens/es estan molt acostumats a voltar per les diferents aules i ensenyar als altres coses que han aprés ( cançons, poemes, una obra de teatre…) i també que vinguin nens d’altres cursos a fer el mateix.
Les mestres ho trobem genial. Ara si que podrem fer un aprenentatge realment significatiu i relacionar les diferents àrees de forma natural.

L’endemà mateix a l’ hora de la rotllana i després del” bon dia” comencem a preparar entre tots l’espectacle. Comencem a fer una llista dels artistes que poden sortir. Ràpidament surten molts noms. Cada nen/a diu quin artista vol ser, n’hi ha que ho tenen molt clar, a altres se’ls ha d’ajudar a triar, n’hi ha algun/a que n’afegeix algun més a la llista.
Després de saber “qui és qui “, en diferents sessions fem conversa a la rotllana per veure què pot fer cada artista. Recordem vídeos, contes, l’anada al circ, altres activitats que hem fet i entre tots pensem el que farà cada personatge.

Tornem a fer conversa sobre què més necessitem per poder fer l’ espectacle. Entre tots veuen que falten les disfresses, el maquillatge, la música, el cartell perquè els nens de P-4 i P-5 ho sàpiguen…
La pregunta que tant esperàvem ha sorgit: “Com podem fer un espectacle de circ?”
Això si que és un aprenentatge significatiu!!! sembla que finalment ens en sortirem amb aquest projecte!! comentem les dues mestres.

DSCN1220 (Small) DSCN1222 (Small) DSCN1233 (Small) DSCN1234 (Small) DSCN1243 (Small)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *