Fem el vídeo final

Per realitzar el vídeo final dels alumnes van escollir el Video Pad, un programa que ja sabia utilitzar un dels alumnes ,que fa l’ optativa de Cinema en Curs. Les professores vam valorar que era una oportunitat  per aprendre entre iguals .

El programa ens permetia realitzar més efectes amb el so i el fet que l’alumne era molt lent a l’hora de treballar, ens va fer que ens impliquèssim tots i anèssim descobrint el programa.

A l’hora de decidir el contingut del vídeo final  es va considerar que posar en un vídeo les 9 històries de migració, una darrera l’altre, podria ser avorrit i no volien ensenyar les seves històries personals als companys en l’acte de Sant Jordi.

Llavors van seleccionar les informacions que es donaven en els vídeos personals i es va tractar de forma global. Creiem que han fet un gran treball ja que no era fàcil per ells però se’n van sortir molt bé.

Un dels inconvenients que ens vam trobar era que el programa no estava instal·lat als nostres ordinadors i no vam poder treballar sempre que teníem oportunitat de fer-ho. Per aquest motiu no es va poder presentar en l’acte de Sant Jordi, que era un dels nostres objectius

.Número_de_serie_1

Un altre problema va ser gravar les veus dels alumnes ja que ningú en sabia, aquesta és una tasca que hem d’aprendre pel proper vídeo.

Finalment el vídeo ja el tenim en pel·lícula i quan un treball costa un gran esforç sembla que la recompensa  sigui més gran!

Aquí el teniu!