HE COMPRAT 3 NOUS PEIXOS PER LA NOSTRA PEIXERA I AIXÍ REEMPLAÇA ELS QUE SE´NS HAVIEN MORT.
QUAN ENTREN A LA CLASSE RÀPIDAMENT SE´N ADONEN DE QUE ELS HE COMPRAT I VAN CAP A LA PEIXERA.ELS DOS DIES ANTERIOR QUE NO HAVIA PEIXOS ANAVEN I MIRAVEN L´AIGUA, ARA ES POSEN CONTENTS AL VEURE´LS.
-YUYUE QUE NO PARLA ENCARA RES ELS SENYALA CONTENTA
-HI HA 3 PEIXOS TARONGES (PABLO)
HEM PORTAT EL BARAT QUE HAVIEN COMPRAT AL MERCAT I QUE HAVIEN DESCONGELAT PER PODER-LO MIRAR PER DINS.
ELS COLOQUEM AL VOLTANT D´UNES TAULES ASSEGUTS PERQUÈ PUGUIN VEURE COM UN FA UNA MESTRA QUE ENS AJUDA I FA D´EXPERTA DEL TEMA.
COM ESTÀ AQUEST PEIX?
-ESTÀ MORT
PER QUÈ ESTÀ MORT?
-UN PESCADOR L´HA PESCAT (DANIEL, ÀNGEL)I ARA ESTÀ A LA NOSTRA CLASSE (ÀNGEL)
A MESURA QUE OBRIM EL PEIX ANEM INTERACTUANT AMB ELS NENS I ENSENYANT EL QUE ELLS VAN DIENT
QUÈ TÉ DINS EL PEIX?
SANG COM NOSALTRES (TOTS HO VEUEN)
QUÈ MÉS TENEN ELS PEIXOS?
-ALETES PER NEDAR
-ULLS PER MIRAR
ELS PEIXOS TENEN DENTS?
-SI,SI
ALGUNS FINS I TOT S´ATREVEIXEN A TOCAR-LOS QUAN ELS ENSENYEM
VEIEU AIXÒ D´AQUÍ, ELS PEIXOS NO RESPIREN COM NOSALTRES HO FAN PER LES BRÀNQUIES (TIREM AIGUA PER LES BRÀNQUIES I ELS HI PREGUNTEM PER ON SORTIRÀ I ELS DIUEN PER LA BOCA. FEM LA COMPROVACIÓ I VEIENT QUE ÉS AIXÍ)
NOSALTRES NO TENIM BRÀNQUIES TENIM PULMONS PER RESPIRAR. AGAFEM AIRE PEL NAS I OMPLIM ELS PULMONS I DESPRÉS DEIXEM ANAR L´AIRE. HO FEM UNES QUANTES VEGADES.
ELS PEIXOS TENEN LLENGUA?
-SI, SI (LA VEIENT DINS DEL BARAT)
NO PODEM OBSERVAR LES ESCATES DEL PEIX PERQUÈ A LA PEIXATERIA ENS LES HAVIEN TRET I NOSALTRES NO ENS HAVIEN ADONAT FINS QUE HEM COMENÇAT A OBRIR-LO.
MOLTS NENS NO VOLEN TOCAR EL PEIX, PERÒ D´ALTRES SI.