Interior d´un peix

HE COMPRAT 3 NOUS PEIXOS PER LA NOSTRA PEIXERA I AIXÍ REEMPLAÇA ELS QUE SE´NS HAVIEN MORT.

QUAN ENTREN A LA CLASSE RÀPIDAMENT SE´N ADONEN DE QUE ELS HE COMPRAT I VAN CAP A LA PEIXERA.ELS DOS DIES ANTERIOR QUE NO HAVIA PEIXOS ANAVEN I MIRAVEN L´AIGUA, ARA ES POSEN CONTENTS AL VEURE´LS.

-YUYUE QUE NO PARLA ENCARA RES ELS SENYALA CONTENTA

-HI HA 3 PEIXOS TARONGES (PABLO)

HEM PORTAT EL BARAT QUE HAVIEN COMPRAT AL MERCAT I QUE HAVIEN DESCONGELAT PER PODER-LO MIRAR PER DINS.

ELS COLOQUEM AL VOLTANT D´UNES TAULES ASSEGUTS PERQUÈ PUGUIN VEURE COM UN FA UNA MESTRA QUE ENS AJUDA I FA D´EXPERTA DEL TEMA.

COM ESTÀ AQUEST PEIX?

-ESTÀ MORT

PER QUÈ ESTÀ MORT?

-UN PESCADOR L´HA PESCAT (DANIEL, ÀNGEL)I ARA ESTÀ A LA NOSTRA CLASSE (ÀNGEL)

A MESURA QUE OBRIM EL PEIX ANEM INTERACTUANT AMB ELS NENS I ENSENYANT EL QUE ELLS VAN DIENT

QUÈ TÉ DINS EL PEIX?

SANG COM NOSALTRES (TOTS HO VEUEN)

QUÈ MÉS TENEN ELS PEIXOS?

-ALETES PER NEDAR

-ULLS PER MIRAR

ELS PEIXOS TENEN DENTS?

-SI,SI

ALGUNS FINS I TOT S´ATREVEIXEN A TOCAR-LOS QUAN ELS ENSENYEM

VEIEU AIXÒ D´AQUÍ, ELS PEIXOS NO RESPIREN COM NOSALTRES HO FAN PER LES BRÀNQUIES (TIREM AIGUA PER LES BRÀNQUIES I ELS HI PREGUNTEM PER ON SORTIRÀ I ELS DIUEN PER LA BOCA. FEM LA COMPROVACIÓ I VEIENT QUE ÉS AIXÍ)

NOSALTRES NO TENIM BRÀNQUIES TENIM PULMONS PER RESPIRAR. AGAFEM AIRE PEL NAS I OMPLIM ELS PULMONS I DESPRÉS DEIXEM ANAR L´AIRE. HO FEM UNES QUANTES VEGADES.

ELS PEIXOS TENEN LLENGUA?

-SI, SI (LA VEIENT DINS DEL BARAT)

NO PODEM OBSERVAR LES ESCATES DEL PEIX PERQUÈ A LA PEIXATERIA ENS LES HAVIEN TRET I NOSALTRES NO ENS HAVIEN ADONAT FINS QUE HEM COMENÇAT A OBRIR-LO.

MOLTS NENS NO VOLEN TOCAR EL PEIX, PERÒ D´ALTRES SI.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *