S´HA MORT UN PEIX

HAN PASSAT QUINZE DIES DE L´ARRIBADA DELS PEIXOS I HA APARESCUT UN PEIX FLOTANT A LA PEIXERA ENTRE LES PLANTES QUE HAVIEN POSAT.

ELLS NO SE N´ADONEN.

LLAVORS QUAN ELS DONEM EL MENJAR ELS FAIG MIRA A LA PEIXERA I ELS HI PREGUNTO:QUE LI PASSA A AQUEST PEIX?

-ESTÀ AQUÍ A DALT (PAULA)

-ESTÀ BEBENT AIGUA (PAULA) (TÉ LA BOCA OBERTA CAP AMUNT)

-NO ES MOU (ANA)

TORNO A PREGUNTAR:QUE LI POT PASSAR A AQUEST PEIX?

-ESTÀ BEBEN AIGUA (MOHAMED, KIARA)

-NO ES MOU(ANA)

-“ SE HA ATASCADO”(ENTRE LES FULLES) (PABLO)

-“ SE HA ATASCADO CON LA PLANTA” (IKER)

-S´HA XOCAT (JUSTIN)

COM EL PODEM AJUDAR?

-AGAFA-HO AMB LA MÀ (YULIANA)

-PEL FORAT (DEL MENJAR)(PAULA)

INTENTO FER-HO PERÒ ELS DEMOSTRO QUE NO PUC. LLAVORS ELLS DIUEN:

-OBRIR-LO (PAULA)

-A VEURE “SI SE SALE” (PAULA)

-EL PEIX S´HA XOCAT AMB LA PLANTA(JUSTIN,YULIANA)

-ESTÀ A DALT (PABLO, JUSTIN)

OBRIM LA PEIXERA I VEIEM EL PEIX FLOTANT A DALT.

QUE LI HA PASSAT?

-NO ES MOU

-QUE S´HA MORT (DANIEL, KIARA,JUSTIN)

-NO NEDA PERQUÈ S´HA MORT (ANA)

EL TREIEM DE LA PEIXERA I PREGUNTEM:QUE PODEM FER ARA?

-COMPRAR ALTRE (ANA)

-ESTÀ MORT (ANA)

-TIRAR-LO A LA “BASURA”(DANIEL,ANA, JUSTIN I A CONTINUACIÓ TOTS ELS ALTRES)

EL TIREM A LA BROSSA?

-SI,SI

ELS COMPTEM DE NOU I VEIEM QUE ARA TENIM CINC.

ABANS DE TIRAR-LO ELS HI PREGUNTO SI EL VOLEN TOCAR I MOLTS NENS HO FAN, FINS I TOT ALGUNS L´AGAFEN I SE´L MIREN; ALTRES, PERÒ, DIUEN:

-PERÒ QUE “ASCO”(IKER) I POSEN CARA DE FÀSTIC

CONTINUEN INSISTINT QUE:”HAY QUE TIRARLO A LA BASURA”(PAULA)

TOTS VOLEN TIRAR-LO ELLS A LA BROSSA.AL FINAL HO FAN DOS NENES.

 

A L´HORA DEL MENJADOR EXPLICAVEN A LA MONITORA QUE ELS VE A BUSCAR QUE L´HAVIA PASSAT AL PEIX .

AL DIA SEGÜENT LI EXPLICAVEN LA MORT DEL PEIX A ALGUNS COMPANYS QUE NO HAVIEN VINGUT A LA CLASSE I MANTENIEN L´HIPÒTESI DE QUE L´HAVIA PASSAT AL PEIX.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *