HAN PASSAT QUINZE DIES DE L´ARRIBADA DELS PEIXOS I HA APARESCUT UN PEIX FLOTANT A LA PEIXERA ENTRE LES PLANTES QUE HAVIEN POSAT.
ELLS NO SE N´ADONEN.
LLAVORS QUAN ELS DONEM EL MENJAR ELS FAIG MIRA A LA PEIXERA I ELS HI PREGUNTO:QUE LI PASSA A AQUEST PEIX?
-ESTÀ AQUÍ A DALT (PAULA)
-ESTÀ BEBENT AIGUA (PAULA) (TÉ LA BOCA OBERTA CAP AMUNT)
-NO ES MOU (ANA)
TORNO A PREGUNTAR:QUE LI POT PASSAR A AQUEST PEIX?
-ESTÀ BEBEN AIGUA (MOHAMED, KIARA)
-NO ES MOU(ANA)
-“ SE HA ATASCADO”(ENTRE LES FULLES) (PABLO)
-“ SE HA ATASCADO CON LA PLANTA” (IKER)
-S´HA XOCAT (JUSTIN)
COM EL PODEM AJUDAR?
-AGAFA-HO AMB LA MÀ (YULIANA)
-PEL FORAT (DEL MENJAR)(PAULA)
INTENTO FER-HO PERÒ ELS DEMOSTRO QUE NO PUC. LLAVORS ELLS DIUEN:
-OBRIR-LO (PAULA)
-A VEURE “SI SE SALE” (PAULA)
-EL PEIX S´HA XOCAT AMB LA PLANTA(JUSTIN,YULIANA)
-ESTÀ A DALT (PABLO, JUSTIN)
OBRIM LA PEIXERA I VEIEM EL PEIX FLOTANT A DALT.
QUE LI HA PASSAT?
-NO ES MOU
-QUE S´HA MORT (DANIEL, KIARA,JUSTIN)
-NO NEDA PERQUÈ S´HA MORT (ANA)
EL TREIEM DE LA PEIXERA I PREGUNTEM:QUE PODEM FER ARA?
-COMPRAR ALTRE (ANA)
-ESTÀ MORT (ANA)
-TIRAR-LO A LA “BASURA”(DANIEL,ANA, JUSTIN I A CONTINUACIÓ TOTS ELS ALTRES)
EL TIREM A LA BROSSA?
-SI,SI
ELS COMPTEM DE NOU I VEIEM QUE ARA TENIM CINC.
ABANS DE TIRAR-LO ELS HI PREGUNTO SI EL VOLEN TOCAR I MOLTS NENS HO FAN, FINS I TOT ALGUNS L´AGAFEN I SE´L MIREN; ALTRES, PERÒ, DIUEN:
-PERÒ QUE “ASCO”(IKER) I POSEN CARA DE FÀSTIC
CONTINUEN INSISTINT QUE:”HAY QUE TIRARLO A LA BASURA”(PAULA)
TOTS VOLEN TIRAR-LO ELLS A LA BROSSA.AL FINAL HO FAN DOS NENES.
A L´HORA DEL MENJADOR EXPLICAVEN A LA MONITORA QUE ELS VE A BUSCAR QUE L´HAVIA PASSAT AL PEIX .
AL DIA SEGÜENT LI EXPLICAVEN LA MORT DEL PEIX A ALGUNS COMPANYS QUE NO HAVIEN VINGUT A LA CLASSE I MANTENIEN L´HIPÒTESI DE QUE L´HAVIA PASSAT AL PEIX.