RomArt

Els nois i noies de 4t d’ESO cada any fan un viatge de final d’etapa a Roma. No cal dir que Roma és una mena de museu gegant. Vam pensar que seria una bona opció aprofitar aquest viatge d’alguna manera per incloure’l al projecte de recerca. Així va sorgir RomArt.  L’objectiu d’aquest miniprojecte és fer una reinterpretació d’una obra d’art que hagi format part de les obres d’art visitades a Roma. Pot ser una pintura, una escultura o una maqueta d’un edifici.

El producte final demanat és una obra d’art, un mural amb el procés de creació i una exposició al vestíbul de l’institut.

Aquest article s'ha publicat dins de INS Frederic Mompou, Metodologia, Producte final i s'ha etiquetat en per Monti Mestres. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.