Descobreix el Baix Llobregat

Una altra de les propostes de miniprojecte incloses al nou projecte de recerca de 4t partia també d’una realitat ben present en el nostre centre: els intercanvis culturals amb centres d’altres països com França i Alemanya i de les estades lingüístiques com ara Dublin.

Amb aquest miniprojecte proposem a l’alumnat de dissenyar una videoguia perquè les persones que ens visiten puguin gaudir del nostre entorn i la nostra cultura durant la seva estada amb nosaltres. Aquesta videoguia ha de ser en dos idiomes. Un ha de ser el català o el castellà i l’altre l’anglès, el francès o l’alemany. Totes dues s’han de subtitular, penjar al Youtube. També es demana una escaleta o guió amb el procés de realització.

Aquest article s'ha publicat dins de INS Frederic Mompou, Metodologia, Planificació, Producte final i s'ha etiquetat en per Monti Mestres. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.