Nou projecte de recerca per a 4t d’ESO

Aquest curs volíem crear algun projecte per a l’alumnat de 4t d’ESO. Això era així perquè dels quatre projectes que vam dissenyar el curs anterior que era el nostre primer any a la Xarxa, cap era per a 4t. Després de donar-li algunes voltes, vam veure que era una magnífica oportunitat per canviar el projecte de recerca de 4t d’ESO que consistia en fer la revista d’un carrer de Sant Vicenç dels Horts i que feia vint anys que es duia a terme.Es va crear un grup de 7 membres de la xarxa per crear aquest nou projecte de recerca de 4t d’ESO. Es va establir una hora de reunió setmanal els divendres per posar fil a l’agulla. Van començar fent pluja d’idees…moltes idees…diversitat de fronts…va acabar essent una tempesta d’idees molt productiva…

Al final van decidir que el projecte de recerca serien QUATRE mini projectes d’àmbits diferents i que l’alumnat n’hauria de triar DOS per fer. Així van néixer Romart, Mompou són valors!, Descobrim el Baix Llobregat i Taller de ciències.

Finalment es va crear una pàgina web amb Google Sites, seguint la línia de centre pel que fa a la decisió que es va prendre d’unificar la presentació dels projectes, amb el projecte de recerca de 4t. Cliqueu sobre la imatge per visitar el web.

Aquest article s'ha publicat dins de INS Frederic Mompou, Planificació i s'ha etiquetat en per Monti Mestres. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.