Millores en la presentació dels projectes: Google sites

El curs passat va ser el nostre primer any a la Xarxa de Competències Bàsiques. Fruit del treball dels diversos equips vam crear quatre projectes. Aquest segon any a la Xarxa CB vam analitzar l’aplicació dels projectes i vam arribar a la conclusió que un dels punts que havíem de millorar era la forma de presentar els projectes a l’alumnat i al professorat que l’haurà d’anar aplicant. Vam veure que uns projectes estaven penjats en carpetes al Drive, d’altres tenien forma de dossier imprès, etc.

Després de diverses propostes, vam decidir que cada equip crearia una pàgina web per mitja de Google Sites per així poder compartir, presentar i centralitzar la informació. Aquí us deixem una mostra d’alguns dels sites creats aquest curs:

Mompou, posa’t guapo!

Melodies personalitzades

El museu de la prehistòria

Aquest article s'ha publicat dins de INS Frederic Mompou, Metodologia i s'ha etiquetat en per Monti Mestres. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.