L’institut Gabriela Mistral està situat a la població de Sant Vicenç dels Horts. Ja és el segon any que participem a la Xarxa de Competències Bàsiques.

El nostre equip impulsor està format per 10 company@s. Han canviat alguns integrants del nostre equip, no som els mateixos que el curs passat.

La participació a la xarxa ens permet compartir experiències i enriquir el treball de transformació en el que estem instal.lats.

Aquest article s'ha publicat dins de INS Gabriela Mistral, Qui som i s'ha etiquetat en per Monti Mestres. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.