Seguim amb el projecte

Aquest mes de novembre, a l’institut Joaquim Blume, hem iniciat les sessions de treball de la Xarxa de Competències Bàsiques.

Enguany, com que al claustre de professors hi ha noves incorporacions, també l’equip de la Xarxa del nostre centre ha augmentat el nombre de professorat interessat en participar d’aquest projecte que vam iniciar el curs passat.

En aquestes primeres sessions, els impulsors del projecte ens han explicat les línies bàsiques de treball que seguirem aquest curs escolar.

Les activitats se centraran en els grups de 3r i 4t d’ESO i haurem de reflexionar i centrar-nos, sobretot, en l’apartat de l’avaluació.

Per al curs de 3r hem pensat d’elaborar un anuari que serà el regal de final de curs per a l’alumnat de 2n de batxillerat del centre. El curs de 4t d’ESO continuarà amb el projecte iniciat el curs passat de “La revista”.

Estem engrescats i tenim ganes per treballar en aquest nou projecte!

Clica aquí per veure una foto 360º del grup de treball.