REPTE REAL I ENTREBANCS

Escola Àngela Bransuela

El repte plantejat als alumnes de P4 i P5 era real i la motivació ens guiava en tot el projecte.

Havien recopilat ja material a través de les famílies sobre els diferents racons que s’organitzarien en l’aula de joc simbòlic i tot estava a punt per a un muntatge que comptaria amb la participació de les famílies.

Però l’atzar a vegades t’impulsa a un canvi de ruta i així va ser.

L’ajuntament ens comunica que  iniciarà de forma immediata unes obres en el lavabo d’aquesta classe. Una petició realitzada pel centre des de fa anys i anys arriba en el moment més inoportú!

Plantegem als alumnes el problema i cerquem solucions de nou.

Finalment es decideix de manera provisional repartir alguns dels racons preparats dins les aules i així ho deixem per a aquest curs.

APRENENTATGE: cercar solucions ràpides als imprevistos i ser flexibles amb els canvis