Aquí teniu el nostre anunci

Com ja s’ha esmentat a l’apartat “Planificació” el títol del nostre projecte és “Què et venen?” i pretenia donar unes eines bàsiques sobre publicitat als nostres alumnes i que a partir d’aquí ells fossin capaços de dissenyar un anunci original en forma de vídeo, d’audio o bé un anunci estàtic. Ells decidien on s’havia de publicar aquest anunci (TV, Internet, tanca publicitària, diari, etc…) Per tant, sí, podem dir-ho alt i clar que el repte era un producte real.

Hem volgut enfocar el treball tal que treballessin les assignatures de matemàtiques (estadística), les llengües catalana i anglesa ens els textos elaborats, l’educació visual i plàstica en el producte final en sí. Ells han exposat els seus anuncis als companys del grup-classe i als professors que els escoltaven i posteriorment tots els professors que han volgut han pogut veure els anuncis en línia malgrat no hagin escoltat les presentacions. Potser el següent pas serà que les famílies puguin gaudir de les creacions dels seus fills… Ens ho apuntem per al proper cop.